اکران های پیش رو؛ ۳۵ فیلمی که حتما باید در بهار و تابستان ۲۰۱۷ ببینید

اکران های پیش رو؛ ۳۵ فیلمی که حتما باید در بهار و تابستان ۲۰۱۷ ببینید

ما در آستانه ی فصل تابستان هستیم و تا چشم به هم بزنیم فصل تابستان سینمایی نیز فرا رسیده و شاهد اکران فیلم های متعددی خواهیم بود. در تابستان گذشته بسیاری از فیلم های اکران شده یا مربوط به قسمت های بعدی فیلم های چندگانه بود و یا راه اندازی دوباره فیلم های قدیمی. اگر چه بسیاری از فیلم های اکران شده در تابستان پیش رو نیز این وِیژگی ها را خواهند داشت اما حداقل روی کاغذ باید منتظر فیلم های متفاوت و جذابی باشیم.

همه ی ما منتظر قسمت های دیگری از فیلم های چندگانه مانند «نگهبانان کهکشان: نسخه ی دوم» (Guardians of the Galaxy Vol. 2)، «بیگانه: پیمان» (Alien: Covenant) و «من نفرت انگیز ۳» (Despicable Me 3) و راه اندازی های مجددی مانند «مومیایی» (The Mummy) با بازی تام کروز، «نگهبان ساحلی» (Baywatch) با بازی راک (دواین جانسون) و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) با بازی تام هالند هستیم.

البته نباید فیلم های دیگری مانند «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman)، فیلم جنگی «دانکرک» (Dunkirk) ساخته ی کریستوفر نولان و فیلم حماسی علمی تخیلی « والرین و شهر هزار سیاره» (Valerian and the City of a Thousand Planets) را نیز فراموش کنیم.

در ادامه به ۳۵ فیلمی که فصل تابستان سینمایی امسال اکران شده و دیدن آن ها خالی از لطف نخواهد بود اشاره خواهیم کرد. پس با ادامه ی متن همراه باشید.

۱- نگهبانان کهکشان:نسخه ی دوم (Guardians of the Galaxy Vol. 2)/ تاریخ اکران ۱۵ اردیبهشت

guardians-of-the-galaxy-vol-2-release-date-may-5-w700
این فیلم دنباله ی فیلم «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) ساخته ی سال ۲۰۱۴ و از تولیدات استودیو ماروِل خواهد بود. نقش اصلی این قسمت را بار دیگر کریس پرَت بر عهده خواهد داشت. داستان فیلم در مورد گروهی موسوم به نگهبانان کهکشان است که باید از باتری های باارزشی در مقابل حمله ی یک هیولای بین کهکشانی به نام آبیلیسک محافظت کنند. افراد بسیاری برای دزدیدن این باتری های پرقدرت اقدام کرده و این موضوع درگیری های شدیدی را در کهکشان به وجود می آورد.

۲- سه نسل (۳ Generations)/ تاریخ اکران ۱۵ اردیبهشت

3-generations-release-date-may-5-w700
در این فیلم اِلی فانینگ نقش یک دختر دبیرستانی را بازی می کند که قصد دارد جنسیت خود را از زن به مرد تغییر دهد. در حالی که مادر او (نائومی واتس) و مادر بزرگش (سوزان ساراندون) سعی دارند با این موضوع کنار بیایند، این موضوع مشکلاتی را برای این خانواده به وجود می آورد.

۳- شاه آرتور: افسانه ی شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)/ تاریخ اکران ۲۲ اردیبهشت

king-arthur-legend-of-the-sword-release-date-may-12-w700
در این فیلم چارلی هانام نقش شاه آرتور پادشاه افسانه ای انگلستان صاحب قانونی شمشیری فرو رفته در سنگ را بازی می کند. وی از دودمان پادشاهی خود اطلاع ندارد تا این که شمشیر معروف به اکسکالیبور را از سنگ بیرون می کشد. آرتور باید شیوه ی استفاده از این شمشیر افسانه ای را بیاموزد و بعد از غلبه بر اهریمن درونش به جنگ قاتل پدر و مادرش که تخت پادشاهی را نیز عصب کرده است برود. کارگردانی این فیلم را نیز گای ریچی بر عهده دارد.

۴- ربوده شده (Snatched)/ تاریخ اکران ۲۲ اردیبهشت

snatched-release-date-may-12-w700
فیلم «ربوده شده» داستان مادر و دختری (به ترتیب با بازی ایمی شومر و گولدی هاون) را روایت می کند که در دوران گذراندن تعطیلات ربوده می شوند و فیلم درگیری آن ها با ربایندگان و پایان ناخوشایندی که برای این افراد دارد را به تصویر می کشد.

۵- بیگانه: پیمان (Alien: Covenant)/ تاریخ اکران ۲۹ اردیبهشت

dfgdfgdf
این فیلم که در واقه دنباله ی فیلم «Prometheus» است داستان گروه دیگری را روایت می کند که طی یک ماموریت وارد سیاره ای دیگر می شوند و در آن جا با گونه ای از حیات مواجه می گردند که پایان خوشی برای آن ها ندارد. این فیلم توسط ریدلی اسکات کارگردانی شده و بازیگرانی مانند مایکل فاسبندر، دنی مک براید، جیمز فرانکو و کاترین واترستون در آن ایفای نقش خواهند کرد.

۶- نگهبان ساحلی (Baywatch)/ تاریخ اکران ۳ خرداد

MV5BMWIwYTY1NjQtZjExMS00NDIzLTkwOWMtNzg3NWQwNzViYzY1XkEyXkFqcGdeQXVyNjU2MTk5MjU@._V1_-w700
بعد از موفقیت فیلم «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious)، دواین جانسون (راک) لباس شنای قرمز رنگش را به تن کرده و در بازسازی سریال محبوب دهه ی ۱۹۹۰ با زَک افرون در این کمدی پرهیجان همبازی شده است. در واقع این فیلم داستان دو نگهبان ساحلی ناجور را روایت می کند که علی رغم تفاوت های شخصیتی و اخلاقی باید با هم همکاری کرده و با قاچاقچیان باهوش مواد مخدر مقابله نمایند.

۷- دزدان دریایی کارائیب: مرده ها قصه نمی گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales)/ تاریخ اکران ۵ خرداد

everything-we-know-about-pirates-of-the-caribbean-5-dead-men-tell-no-tales-885685-w700
در این فیلم بار دیگر جانی دپ نقش کاپیتان جک اسپارو را بازی کرده و در دریاهای باز به دنبال ماجراجویی و گنج خواهد گشت. همچنین اورلاندو بلوم و کَیرا نایتلی نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. در این فیلم خاویر باردم نیز نقش منفی کاپیتان سالازار را بازی خواهد کرد که همراه با ناوگان دریایی اسپانیایی خود از مثلث شیطان فرار کرده و قصد دارد تمامی دزدان دریایی را قتل عام کند. جک اسپارو نیز باید با به دست آوردن یک شیء مرموز که به وی قدرت حاکمیت بر دریاها را می دهد به جنگ سالازار خبیث برود.

۸- کاپیتان زیرشلواری: اولین فیلم حماسه ای (Captain Underpants: The First Epic Movie)/ تاریخ اکران ۱۲ خرداد

captainunderpants_main-1280x600-w700
این انیمیشن که ساخته ی کمپانی دریم وورکس است اولین انیمیشن کودکانه ی فصل سینمایی تابستان خواهد بود که بر اساس مجموعه رمان های معروفی ساخته شده است. این انیمیشن داستان دو پسربچه ی دبستانی شوخ طبع را روایت می کند که به مدیر دبستان مغرور خود القا می کنند که وی یک ابرقهرمان به نام کاپیتان زیرشلواری است و همراه با وی برای نجات دنیا به جنگ انسان های خبیثی می روند. در این انیمیشن اِد هلمس صداپیشگی شخصیت کاپیتان زیرشلواری را بر عهده دارد و کوین هارت، جوردن پیلی، توماس میدل دیچ، نیک کرول و کریستین شال نیز به جای دیگر شخصیت ها صحبت خواهند کرد.

۹- زن شگفت انگیز (Wonder Woman)/ تاریخ اکران ۱۲ خرداد

wonder-woman-release-date-june-2-w700
فیلم «زن شگفت انگیز» داستان شاهزاده ی آمازون با نام دایانا است که در جزیره ی ثمیسکیرا زندگی می کند که با یک خلبان آمریکایی که آشنا می شود. بعد از این که از زبان وی اتفاقات جنگ جهانی اول را می شنود، شاهزاده به لندن سفر می کند تا به این جنگ خانمانسوز پایان دهد.

 ۱۰- در شب می آید (It Comes at Night)/ تاریخ اکران ۱۹ خرداد

it-comes-at-night-release-date-june-9-w700
مردی همراه با همسر و پسرش در حالی که خطری بزرگ دنیا را تهدید می کند در یک خانه ی غیر طبیعی ولی امن پناه گرفته اند تا اینکه یک خانواده ی درمانده به آن ها پناه می آورند. علی رغم حسن نیت دو خانواده، سوء ظن و بی اعتمادی بر رابطه ی آن ها مستولی می شود و بزودی مرد صاحبخانه در می یابد که برای حفاظت از خانواده اش باید دست به جنایت بزند. در این فیلم ترسناک بازیگرانی مانند جو ادگرتون، رایلی کاف و کریستوفر ابوت ایفای نقش خواهند کرد.

۱۱- مومیایی (The Mummy)/ تاریخ اکران ۱۹ خرداد

the-mummy-annabelle-wallis-tom-cruise-w700
دو هزار سال پیش شاهزاده ای جوان به نام آهمانِت به عنوان فرمانروای جدید مصر انتخاب می شود اما پدر او از واگذار کردن تخت پادشاهی به وی امتناع می ورزد و ادعا می کند که تا زمانی که وی صاحب فرزند پسر نشود فرامانروایی را در اختیار خواهد داشت. در نتیجه شاهزاده ی جوان مجبور می شود پدرش را به قتل برساند. اما نقشه ی وی موفقیت آمیز نبوده و در زیر بیابان مصر زنده دفن می شود. بعد از این که در دوران مدرن قبر وی توسط ارتش ایالات متحده کشف می شود وی بار دیگر بیدار شده و قصد دارد تمامی بشریت را نابود کند. در این میان شخصی به نام تیم مورتون باید مانع این کار شود. تام کروز، سوفیا بوتِلا، آنابل والیس و راسل کرو از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

۱۲- همه ی نگاه ها به من (All Eyez on Me)/ تاریخ اکران ۲۶ خرداد

2pac-all-eyez-on-me-iijpg-340e67b65cb862ea-w700
این فیلم داستان زندگی، میراث هنری و زندانی شدن توپاک شکور، خواننده ی مشهور موسیقی رَپ، و قتل او را روایت می کند.

۱۳- ماشین ها ۳ (Cars 3)/ تاریخ اکران ۲۶ خرداد

cars-3-release-date-june-16-w700
در این قسمت نیز اوون ویلسون به جای ماشین لایتنینگ مک کویین صحبت خواهد کرد که می خواهد به تازه کارهای مسابقه ی اتومبیل رانی نشان دهد که علی رغم تصادف سنگینی که اخیراً داشته است همچنان در دنیای ماشین ها بهترین است. مک کویین به کمک دوستانش به مسابقات فلوریدا ۵۰۰ بازگشته و مهارت و توانایی خود را به رخ همه می کشد.

۱۴- شب سخت (Rough Night)/ تاریخ اکران ۲۶ خرداد

این فیلم کمدی داستان گروهی از دختران سر به هوا را روایت می کند که در یک مهمانی شبانه در شهر میامی شرکت می کنند. اما مرد جوانی که برای نمایش در این مهمانی استخدام شده است به ناگاه می میرد و اوضاع بغرنج می شود. در این فیلم اسکارلت جوهانسون همراه با کیت مک کینون، زوی کراویتز، جیلیان بل و ایلانا گلیزر بازی می کنند.
این فیلم کمدی داستان گروهی از دختران سر به هوا را روایت می کند که در یک مهمانی شبانه در شهر میامی شرکت می کنند. اما مرد جوانی که برای نمایش در این مهمانی استخدام شده است به ناگاه می میرد و اوضاع بغرنج می شود. در این فیلم اسکارلت جوهانسون همراه با کیت مک کینون، زوی کراویتز، جیلیان بل و ایلانا گلیزر بازی می کنند.

۱۵ ترنسفورمرز: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight)/ تاریخ اکران ۲ تیر

transformers-the-last-knight-release-date-june-23-w700
این فیلم به کارگردانی مایکل بَی و نقش آفرینی مارک والبرگ، جان تورتوروو استنلی توچی، ایزابلا مونِر و آنتونی هاپکینز تولید شده است. فیلم داستان در گرفتن جنگ بین انسان ها و ترنسفورمرها را روایت می کند. در حالی که آپتیموس پرایم حضور ندارد کَید یِگِر (مارک والبرگ) به کمک دیگران باید راهی برای نجات کره ی زمین و فهمیدن علت بازگشت ترنسفورمرها به زیستگاه انسان ها پیدا کند.

۱۶- بسته ی بد (The Bad Batch)/ تاریخ اکران ۱ مرداد

این فیلم رمانتیک و در عین حال ترسناک یک داستان عاشقانه را در یک مکان لم یزرع و خراب آباد در تگزاس روایت می کند که انسان خواران در آن زندگی می کنند. در این فیلم بازیگران مطرحی مانند کیانو ریوز، جیم کری، جیسون موموآ، سوکی واترهوس و جیووانی ریبیسی ایفای نقش می کنند.
این فیلم رمانتیک و در عین حال ترسناک یک داستان عاشقانه را در یک مکان لم یزرع و خراب آباد در تگزاس روایت می کند که انسان خواران در آن زندگی می کنند. در این فیلم بازیگران مطرحی مانند کیانو ریوز، جیم کری، جیسون موموآ، سوکی واترهوس و جیووانی ریبیسی ایفای نقش می کنند.

۱۷-  فریب خورده (The Beguiled)/ تاریخ اکران ۲ تیر

the-beguiled-release-date-june-23-w700
این فیلم که توسط سوفیا کاپولا ساخته شده است داستان اتفاقاتی که در یک مدرسه ی دخترانه در دوران جنگ داخلی آمریکا بعد از وارد شدن یک سرباز زخمی به آن را روایت می کند. در این فیلم بازیگرانی مانند نیکول کیدمن، کالین فارل، اِلی فانینگ و کرستین دانست ایفای نقش می کنند.

۱۸- بیمار بزرگ (The Big Sick)/ تاریخ اکران ۲ تیر

the_big_sick-w700
این فیلم کمدی بر اساس داستان دوران نامزدی کمیل نانجیانی و همسرش امیلی گوردون ساخته شده است که علی رغم تفاوت های فرهنگی شان زندگی جذابی داشتند. خانواده ی مسلمان نانجیانی از رابطه ی او با یک دختر غیر مسلمان رضایت ندارند و در حالی که امیلی به یک بیماری ناشناخته مبتلا می شود کمیل باید با بیماری او و مخالفت های والدینش کنار بیاید. کمیل نانجیانی و زوی کازان بازیگران اصلی این فیلم و جود آپاتو نیز تهیه کننده آن است.

۱۹- بچه ی راننده (Baby Driver)/ تاریخ اکران ۷ تیر

این فیلم داستان یک سرقت از بانک نافرجام و راننده ی جوانی که دائماً به موسیقی گوش می دهد پا از روی پدال گاز برنمی دارد را روایت می کند. این راننده ی جوان بعد از آشنا شدن با دختر رویاهای خود سعی می کند که به  یکباره از دنیای خلاف خود را کنار بکشد اما مجبور می شود که با تعدادی از همدستانش دست به سرقت بانک بزند. فیلم پر از صحنه های تعقیقب و گریز با ماشین و آهنگ های معروف است. در این فیلم بازیگرانی مانند کوین اسپیسی، یان هام، جیمی فاکس، انسل الگورت، لیلی جیمز و یان برنثال ایفای نقش می کنند.

۲۰- من نفرت انگیز ۳ (Despicable Me 3)/ تاریخ اکران ۹ تیر

Screen-Shot-2014-01-17-at-3.28.29-PM-w700
استیو کارِل و مینیون های این فرانشیز انیمه بسیار موفق بار دیگر مهمان ما خواهند بود. در این قسمت گرو بار دیگر در مقابل بالتازار برَت قرار می گیرد و بعد از پیدا کردن برادر دوقلوی شاد و موفق خود بعد از سال ها با هم تیمی تشکیل داده و برای دزدیدن الماسی که برَت سرقت کرده است وارد عمل می شوند.

۲۱- خانه (The House)/ تاریخ اکران ۹ تیر

1200x675-w700
فیلم داستان یک زن و شوهر به نام های اسکات و کیت را روایت می کند که با همسایه ها همراه شده و در زیر زمین خانه ی خود یک کازینوی غیرقانونی تاسیس می کنند تا بدین ترتیب هزینه های دانشگاه دخترشان را پرداخت نمایند. کالین فرل، ایمی پوهلر، جیسون مانزوکاس، نیک کارول و جرمی رنر از بازیگران اصلی این فیلم کمدی هستند.

۲۲- مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)/ تاریخ اکران ۱۶ تیر

spider-man-homecoming-release-date-july-7-w700
داستان فیلم به چند ماه بعد از وقایع «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Spider-Man: Homecoming) می پردازد که در آن پیتر پارکر به کمک استادش سعی دارد با جنایتکاران شهر کویینز در نیویورک سیتی مقابله کند که با یک ابرقهرمان شرور دیگر مواجه می شود.

۲۳- داستان یک روح (A Ghost Story)/ تاریخ اکران ۱۶ تیر

a-ghost-story-1200-1200-675-675-crop-000000-w700
این فیلم داستان عشق و از دست دادن عزیزان و بودن را روایت می کند. روح یک مرد جوان (با بازی کیسی افلک) در حالی که پارچه ی سفیدی روی او کشیده شده است برای دیدن همسر سوگوارش (با بازی رونی مارا) برای آخرین بار به خانه ی ییلاقی باز می گردد و سعی می کند بار دیگر با او ارتباط برقرار کند. در این فیلم دیوید لاوری بار دیگر مهارت خود در داستان گویی با جزییات فراوان و دقیق را به رخ می کشد.

۲۴- پتی کیک دلار (Patti Cake$)/ تاریخ اکران ۱۶ تیر

patti-cake-release-date-july-7-w700
این فیلم داستان یک دختر چاق جوان و سفید پوست به نام پاتریشیا «دامبو» دامبروسکی را روایت می کند که برای رسیدن به شهرت و پول در شهر برگن کانتی در ایالت نیوجرسی به دنیای موسیقی رپ و خلافکاران وارد می شود.

۲۵- نبرد برای سیاره ی میمون ها (War for the Planet of the Apes)/ تاریخ اکران ۲۳ تیر

war-for-the-planet-of-the-apes-release-date-july-14-w700
بعد از اتفاقات قسمت قبلی با عنوان «طلوع سیاره ی میمون ها» (Dawn of the Planet of the Apes) سزار و ارتش میمون های او بار دیگر وارد جنگ با انسان ها می شوند. آن ها در این نبرد به سختی شکست می خورند و سزار در پی انتقام بر می آید. وی در نهایت باید با سردسته ی بی رحم انسان ها بجنگد و نسل خود و سیاره ی زمین را از نابودی کامل نجات دهد.

۲۶- دانکرک (Dunkirk)/ تاریخ اکران ۳۰ تیر

dunkirk-2017-movie-4k-w700
این فیلم داستان نیروهای بریتانیایی، بلژیکی، کانادایی و فرانسوی که در اوایل جنگ جهانی دوم که چندین روز (از ۲۶ می تا ۴ ژوئن ۱۹۴۰) در سواحل دانکرک به محاصره ی نیروهای آلمانی درآمده بودند و عملیات تخلیه ی آن ها به نام عملیات دینامو را به تصویر می کشد. کارگردانی این فیلم را کریستوفر نولان بر عهده داشته و تصاویری زیبا و صحنه های نبرد هوایی مسحور کننده ای از آن منتشر شده است. تام هاردی، سیلیان مورفی، کِنِت براناگ و مارک رایلنس از بازیگران اصلی این فیلم حماسی به شمار می آیند.

۲۷- والرین و شهر هزار سیاره (Valerian and the City of a Thousand Planets)/ تاریخ اکران ۳۰ تیر

valerian.1490724515-w700
این فیلم به کارگردانی لوک بسون داستان دو مامور ویژه به نام های والرین و لورلاین را روایت می کند که قصد دارند نظم و قانون را در سراسر قلمروهای بشری حکمفرما کنند. در ابتدا وزیر دفاع قلمرو بشری آن ها را به یک شهر بزرگ به نام آلفا که گونه های بشری متعددی در آن حضور داشته و تجربیات و دانش خود را به مدت هزاران سال در اختیار هم قرار داده اند می فرستد. در این شهر یک نیروی اهریمنی صلح و آرامش را تهدید می کند. ماموریت والرین و لورلاین این است که این تهدید را شناسایی و از بین ببرند قبل از آن که شهر آلفا و کل بشریت در خطر نابودی قرار بگیرند.

 ۲۸- بلوند اتمی (Atomic Blonde)/ تاریخ اکران ۶ مرداد

atomic-blonde-charlize-theronR_CROP-w700
در سال ۱۹۸۹ در روز فروریختن دیوار برلین لورین براوتون یک افسر ام آی ۶ به برلین فرستاده می شود تا یک گروه جاسوسی که اخیراً یکی از ماموران این سازمان را بدون دلیل خاصی به قتل رسانده اند شناسایی کرده و از بین ببرد. وی در این راه با یک مامور آلمانی همکاری می کند و این دو علی رغم تفاوت هایشان زوج موفقی را تشکیل می دهند. شارلیز ثرون و جیمز مک آووی بازیگران اصلی این درام جاسوسی هستند.

۲۹- فیلم ایموجی (The Emoji Movie)/ تاریخ اکران ۶ مرداد

the-emoji-movie-release-date-july-28-w700
این انیمیشن در مورد یک ایموجی احساسی به نام چین است که برای تبدیل شدن به یک ایموجی معمولی راهی یک سفر پرماجرا می شود. از صداپیشگان مشهور این انیمیشن می توان به تی جَی میلر، پاتریک استیوارت، ایلانا گلَیزر و مایا رودولف اشاره کرد.

۳۰- یک دنباله ی ناخوشایند (An Inconvenient Sequel)/ تاریخ اکران ۶ مرداد

InconvenientSequel-w700
بیش از یک دهه پس از ساخت فیلم مستند «یک واقعیت ناخوشایند» (An Inconvenient Truth) که موفق به دریافت جایزه ی اسکار نیز شد بار دیگر ال گور برگشته تا ما را متوجه نگرانی خود در مورد تغییرات شدید آب و هوایی کند. این دنباله به پیشرفت هایی که در زمینه حل مشکل گرم شدن زمین صورت گرفته و همچنین تلاش های ال گور برای ترغیب رهبران جهان برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر می پردازد.

۳۱- برج تاریک (The Dark Tower)/ تاریخ اکران ۱۳ مرداد

the-dark-tower-release-date-august-4-w700
این فیلم که بر اساس داستانی از استفن کینگ ساخته شده است داستان یک هفت تیر کش (ادریس آلبا) را روایت می کند که در دوران غرب وحشی به دنبال مردی سیاهپوش (متیو مک کاناهی) و برج تاریک افسانه ای می گردد تا با پیدا کردن آن بشریت را از انقراض نجات دهد. جک چیمبرز نیز پسری ۱۱ ساله است که از آینده به این دوران آمده و در این مسیر با هفت تیر کش قصه همراه می شود.

۳۲- دیترویت (Detroit)/ تاریخ اکران ۱۳ مرداد

Detroit-Movie-Still-w700
حمله ی پلیس شهر دیترویت به تظاهرکنندگان در سال ۱۹۶۷ به یکی از بزرگ ترین اعتراضات خیابانی در تاریخ ایالات متحده آمریکا تبدیل شد. داستان فیلم حول محور حادثه ی هتل آلجیرز () که در ۲۵ جولای سال ۱۹۶۷ در طی تظاهرات سیاهپوستان در خیابان دوازدهم اتفاق افتاد می چرخد. در این حادثه ۳ مرد ساهپوست کشته شده و هفت مرد سیاهپوست همراه با دو زن سفید پوست تا سرحد مرگ کتک خوردند. این فیلم توسط کاترین بیگِلو کارگردانی شده و جان بویِگا، جیسون میچل و آنتونی ماکی در آن ایفای نقش می کنند.

۳۳- اینگرید به غرب می رود (Ingrid Goes West)/ تاریخ اکران ۱۳ مرداد

ingrid-goes-west-release-date-august-4-w700
اینگرید ثوربرن یک زن جوان از لحاظ روانی بی ثبات در پنیسلوانیا است که عاشق یک دختر معروف در دنیای اینستاگرام به نام تیلور اسلوان می شود. وقتی که اینگرید تصمیم می گیرد همه چیز را در شهر خود رها کرده و برای دیدن تیلور به سواحل غربی برود رفتارهای او خطرناک می شود. این کمدی سیاه خطرات دنیای مجازی و وابستگی فراوان به تلفن های هوشمند را به ما یادآور می شود. آوبری پلازا و الیزابت اولسن نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند.

۳۴- رودخانه ی باد (Wind River) تاریخ اکران ۱۳ مرداد

wind-river-still-4_30559155864_o-e1485206451630-w700
کوری لمبرت (جرمی رنر) از سرویس حفاظت از ماهی ها و حیات وحش ایالات متحده یک جسد را در طبیعت وحشی منطقه ی سرخپوست ها در منطقه ی رودخانه ی باد پیدا می کند. یک مامور تازه کار اف بی آی به نام جین بَنر (الیزابت اولسن) برای بررسی این جسد به محل اعزام می شود اما وی آمادگی مواجهه با هوای خشن زمستان و طبیعت وحشی منطقه ی وایومینگ را ندارد. بدین ترتیب وی کوری را به عنوان راهنما و مسیریاب خود استخدام می کند و این دو درگیر دنیایی پر از خشونت و عواقب آن می شوند.

۳۵- آنابل: آفرینش (Annabelle: Creation)/ تاریخ اکران ۲۰ مرداد

annabelle-w700
این فیلم داستان یک عروسک ساز و همسرش که دخترشان ۲۰ سال پیش مرده است را روایت می کند. آن ها تصمیم می گیرند که خانه ی خود را به یک یتیم خانه تبدیل کنند و چندین دختر که از یک یتیم خانه ی دیگر آمده اند را در خانه ی خود اسکان دهند. آنابل یکی از عروسک های منحصربفرد عروسک ساز است که به دختری به نام جانیس خیره می شود. این فیلم در واقع پیش درآمدی بر مجموعه فیلم های تسخیر (The Conjuring) و آنابل (Annabelle) به شمار می آید.

منبع: thisisinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • Ayub اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶

    سلام پس فیلم thor 3 که تلیلرش به تنهایی رکورد شکن شد چی امسال اکران نمیشه

    • شايان اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۶

      این فیلما تو بهار و تابستون اکران میشن. فیلمهایی مثل ثور ٣، یا استار وارز تو پاییز و زمستون اکران میشن.