مادر سیلوستر استالونه در سن ۹۸ سالگی درگذشت

مادر سیلوستر استالونه در سن ۹۸ سالگی درگذشت

مادر سیلوستر استالونه در سن ۹۸ سالگی درگذشت؛ این خبر را فرزند کوچکتر او فرانک رسما اعلام نمود. جکی استالونه آنطور که پسر کوچکترش اعلام کرده صبح زود در خواب درگذشته است.

ژاکلین فرانس لابوفیش در ۲۹ نوامبر سال ۱۹۲۱ میلادی در واشنگتن دی سی متولد شد و در حالی که تنها ۱۵ سال داشت خانواده اش را رها کرد و به یک سیرک پیوست.

او در سال ۲۰۰۵ میلادی طی مصاحبه ای که با نشریه تایمز انجام داد اینطور گفت:

پدرم وکیل ثروتمندی بود و دوست داشت که من هم به دانشکده حقوق بروم اما من دوست داشتم روی صحنه باشم.

مادر سیلوستر استالونه

ژاکلین بعد از پیوستنش به سیرک برای مدت دو سال به عنوان بندباز کار کرد تا اینکه در یک گروه کر استخدام شد. او در سال ۱۹۴۵ میلادی با فرانک استالونه ارشد ازدواج کرد که کارش گریم بود و گهگاه در برخی آثار سینمایی و تلویزیونی هم ایفای نقش می کرد. آنها برای مدت ۱۲ سال با هم زندگی کردند و حاصل این ازدواج دو پسر به نام های سیلوستر (بازیگر مشهور هالیوودی) و فرانک (موسیقیدان) بود.

حاصل ازدواج دوم ژاکلین با آنتونی فیلیتی دختری به نام Toni D’Alto بود که در سال ۲۰۱۲ در حالی که تنها ۴۸ سال داشت براثر ابتلا به سرطان درگذشت.

او که از حامیان همیشگی تناسب اندام زنان به شمار می رفت در دهه ۱۹۵۰ میلادی باشگاهی به نام باربلا را صرفا برای بانوان راه اندازی کرد و برای مدتی در تلویزیون استانی واشنگتن دی سی برنامه ورزشی داشت. اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی ژاکلین در برنامه کشتی زنان به نام GLOW ظاهر شد و علاقه خود به ورزش را در دنیا کشتی پیگیری کرد.

مادر سیلوستر استالونه

در حالی که سیلوستر مرتبا به شهرت بیشتری در هالیوود دست پیدا می کرد و در فیلم های طراز اول آن دوران از جمله رمبو و راکی می درخشید ژاکلین وارد حوزه طالع بینی شد و برای سال های طولانی در این زمینه فعالیت کرد.

در سال ۱۹۸۹ میلادی او کتابی به نام قدرت ستارگان: رهنمای طالع بینی برای موفقیت نوشت و از آن پس به صورت مستمر به عنوان طالع بین در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا می کرد.

او در سال ۱۹۹۸ میلادی با همسر سومش استیون دیوان ازدواج کرد و برای مدت ۱۰ سال با او زندگی نمود. ژاکلین در مورد علت پایان دادن به ازدواجش چنین گفت:

استیون دوست داشت با هم به زندگی مان ادامه دهیم اما من با همسر قبلی ام ۲۰ سال زندگی کرده بودند و نتیجه ای نداشت.

در سال ۲۰۰۵ میلادی سیلوستر استالونه به عنوان یکی از شرکت کنندگان در برنامه Celebrity Big Brother بریتانیا شرکت کرد و حسابی هواداران خود را شگفت زده کرد. او تا همین اواخر در زمینه وزنه برداری و بندبازی فعالیت داشت و با انجام اعمال جراحی پلاستیک متعدد تلاش نمود که با عوارض پیری خود مقابله کند. البته جکی در پایان عمر خود از این اعمال جراحی ناراضی بود و خودش اقرار کرد که بیش از اندازه در ظاهرش دست برده است و شبیه یک موش خرما شده است.

 

تماشای این ویدیو را به شما توصیه می کنیم:

دیجیاتو
بدون نظر

ورود