آلبوم جدید BTS به زودی منتشر می شود؛ دو آلبوم در یک سال

آلبوم جدید BTS به زودی منتشر می شود؛ دو آلبوم در یک سال

آلبوم جدید BTS ( گروه موسیقی محبوب کره ای) به زودی منتشر می شود؛ بله این گروه قصد دارد با انتشار دو آلبوم در سال ۲۰۲۰ هوادارانش را حسابی خوشحال کند.

BigHit Entertainment، شرکتی که مدیریت برنامه های این گروه موسیقی را بر عهده دارد روز گذشته در صفحه توییتر خود اعلام کرد که آلبوم جدید با نام BT در ۲۰ نوامبر (یعنی اواخر آبان ماه) منتشر می شود.

این گروه که اسم آن از سرواژه ها عبارت Beyond the Scene یا فراتر از صحنه گرفته شده اولین آلبوم سال ۲۰۲۰ خود با نام نقشه روح: ۷ را در اسفندماه سال گذشته منتشر کرد. اعضای این گروه اوایل همین ماه در مصاحبه با نشریه CNN اعلام کردند که اگر کرونا ویروس وجود نداشت الان در تور کنسرت خود بودند اما تصمیم گرفته اند که در این دوران وقت خود را صرف ورزش، تماشای فیلم و یادگیری نواختن آلت های موسیقی کنند.

آنها همچنین خاطرنشان کرده اند از آنجایی که احساس می کردند باید در این دوران چالش برانگیز ترانه و آهنگ جدیدی را به هوادارانشان تقدیم کنند تصمیم گرفتند که اولین موزیک ویدیوی انگلیسی خود با نام داینامیت را در ماه اوت منتشر نمایند.

آلبوم جدید BTS

این ترانه به قدری مورد استقبال هواداران BTS قرار گرفت که ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان پخش در یوتیوب توانست رکورد بزند و ۱۰۱.۱ میلیون مرتبه دیده شد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی گروه در این موزیک ویدیو «BTS از شادی و اعتماد به نفس می خواند و چیزی های کوچکی در زندگی که زندگی را به شکل واقعی باارزش و خاص می سازند ارج می نهد». در ادامه بیانیه گروه در مورد این آهنگ بسیار محبوب آمده است: «این آهنگ قصد دارد جهشی تازه در نیروی بسیار مورد نیاز برای نیرو بخشیدن مجدد به جامعه جهانی در بحبوحه بحران کووید-۱۹ را باعث شود. دیوید استوارت و جسیکا آگومبار در ساخت ترانه Dynamite مشارکت داشته اند که به خاطر آهنگ های What A Man Gotta Do از برادران جوناس و I Love You’s از هیلی استنفیلد شناخته می شوند».

تاکنون چندین خواننده از گروه موسیقی پاپ کره ای با تهیه کنندگان و ترانه سراهای آمریکایی کار کرده اند اما آهنگ Dynamite اولین آهنگ تماماً انگلیسی آنها بود. موزیک ویدیو این ترانه پر از صحنه ها و رنگ های روشن و ملون است که هفت عضو اصلی گروه را با ظاهری متفاوت و رنگ موهای مختلف نشان می دهد. اوایل ماه جاری گروه BTS اعلام کرد که به دنبال باز شدن دوباره سینماها، فیلم آن ها با عنوان Break the Silence: The Movie در بیش از ۷۰ کشور در دهم سپتامبر به سینماها خواهد آمد.

تماشای این ویدیو را به شما توصیه می کنیم:

منبع: cnn
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود