فایل صوتی جانی دپ خطاب به امبر هرد: «همه چیزم را گرفته ای، خونم را هم بریز!» + ویدیو

فایل صوتی جانی دپ خطاب به امبر هرد: «همه چیزم را گرفته ای، خونم را هم بریز!» + ویدیو

در دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد ، صدای مکالمه این دو سلبریتی پرحاشیه پخش شد. دادگاه می‌شنود که جانی دپ، پس از اتهامات همسرآزاری که حرفه بازیگری او را لکه دار کرد، با صدایی دراماتیک به امبر هرد التماس می‌کند که او را با چاقو زخمی کند.

جانی دپ و امبر هرد ، دو ماه پس از درخواست طلاق او، با هم ملاقاتی عاطفی داشتند که در آن جانی از امبر درخواست میکند تا او را با چاقو زخمی کند. جانی دپ به امبر می گوید:

«تو همه چیزم را گرفته ای، خون من را می خواهی، بگیر.»

در دادگاه ۱۰۰ میلیون دلاری افترا بین این زن و شوهر سابق، شنیده شد که این ملاقات دراماتیک در هتلی در سانفرانسیسکو در جولای ۲۰۱۶ اتفاق افتاده است.

در آن زمان، اعتبار دپ با ادعای هرد مبنی بر خشونت فیزیکی وی از بین رفته بود. نتیجه این درگیری کبودی روی بدن هرد بود که او در جلسه دادگاهی در لس آنجلس به همه دنیا نشان داد و همانجا توانست حکم دور ماندن دپ از خود را بگیرد.

دپ به دادگاه گفت که بارها به هرد گفته او را زخمی کند زیرا خونش تنها چیزی بود که برایش باقی گذاشته بود.

علاوه بر این، دادگاه یک مکالمه تلفنی اشک آلود بین دپ و هرد پس از طلاق را استماع کرد که در آن دپ او را در مورد ادعاهایش مبنی بر کتک زدنش به چالش می کشد.

هرد گفت:

«به دنیا بگو! من، جانی دپ، یک مرد، قربانی خشونت خانگی هستم و ببین چند نفر به تو اعتقاد دارند یا طرفدار تو هستند.»

دادگاه قبلاً صدای ضبط شده ناراحت کننده ای از این حادثه را شنیده بود که در آن دپ بارها به هرد می گوید من را زخمی کن و با صدای آهسته ای می گوید: «توی لعنتی از من متنفری.»

دپ در پاسخ به سوال یکی از وکلای خود در مورد ملاقات در سانفرانسیسکو، گفت که “خیلی خوب نبود.»

او گفت:

«من کاملاً گیج بودم که در آن لحظه نزد او احضار شده بودم، زیرا همه اخبار در مورد این واقعیت بود که من همه این کارهای وحشتناک را انجام داده ام.»

«من با او ملاقات کردم به این امید که دروغ هایش را پس بگیرد زیرا دنیا دیگر از آن سیر شده است، واقعا سیر شده بود. او به هیچ وجه آماده این کار نبود. نمی توانستم بفهمم چرا آنجا هستم.»

«همه چیز از من گرفته شده بود. بچه‌های من نمی‌توانستند از این واقعیت فرار کنند که دیگر همه اینها اتفاق افتاده و همه چیز از بین رفته بود.»

دپ در پاسخ به این سوال که چرا تهدید می‌کند به خود آسیب می‌زند، گفت:

«فکر می‌کردم خانم هرد مرا به سانفرانسیسکو آورده است، واضح بود که به بهانه‌های واهی است. من نمی دانم او دنبال چه بود.»

«من یک چاقو در جیبم داشتم. چاقو را بیرون آوردم و گفتم اینجا، مرا زخمی کن.»

دپ با بازگو کردن گفتگوی بین آنها گفت:

«این همان کاری است که می خواهی انجام دهی. تو همه چیز را گرفته ای، می خواهی خون من را بگیر.»

«او گفت نه نه. (گفتم) اگر قرار نیست آن را بگیری، این تنها چیزی است که برای من باقی مانده است. اگر او این کار را نمی کرد، خودم این کار را می کردم. آخرش واقعا من بودم که خرد شدم.»

«در این پاسخ من، هیچ تهدیدی برای خانم هرد وجود نداشت، موضوع ریختن خون من بود، این تنها چیزی بود که او نداشت. من شکست خوردم. واقعاً به آخر خط رسیده بودم.»

دادگاه همچنین یک تماس تلفنی دراماتیک بین هرد و دپ شنید که به گفته او بین ماه مه و جولای ۲۰۱۶ انجام شده است.

در این فایل صوتی، هرد از دپ خواست تا او را به دادگاه بکشاند تا ببیند اگر ادعا کند قربانی آزار خانگی است، چه کسی او را باور می کند.

دپ گفت: “باید متوقف شود.”

هرد اشک‌آلود گفت: «نمی‌دانم چگونه آبرویم را برگردانم.»

دپ گفت:

«ما با هم نامه ای می نویسیم و می گوییم که این موضوع را از انظار عمومی حذف خواهیم کرد و می گوییم که رسانه ها چنان طوفانی نفرت انگیز ایجاد کرده اند که مایه نفرت است، ما یکدیگر را دوست داریم و می خواهیم مطمئن باشید که با همدیگر خوب هستیم.»

هرد گفت:

«تو هیچ نظری نداری. هر ذره اعتبار از (من) گرفته شده و این کار به روشی نادرست انجام شده است.»

دپ می گوید:

«موضوع سوء استفاده، ما باید با آن مقابله کنیم… چرا آن را مطرح کردی؟»

صدای فریادهای شنیده می شود:

«من نکردم! تو مجبورم کردی. تیم شما  من را مجبور کرد. قول میدهم. به جدول زمانی نگاه کن.»

به نظر می رسد که هرد از تلاش برای متقاعد کردن او دست می کشد و می گوید:

«فراموشش کن. تو حرف های من را باور نمی کنی من این را انتخاب نکردم.»

به نظر می رسد که هرد آخرین بحث آنها را قبل از طلاق در ۲۱ می ۲۰۱۶ مطرح می کند؛ یعنی همان زمانی که هرد ادعا می کند دپ او را با تلفن زده است.

هرد می گوید:

«من با پلیس تماس نگرفتم. من هیچ بیانیه ای به آنها ندادم، سعی می کردم از تو محافظت کنم… آخرین باری که بین ما جنجال شد، واقعاً فکر می کردم که زندگی ام را از دست خواهم داد.»

دپ که به دعواهای بینشان دوباره نگاه می کند، می گوید:

«یک انگشت من قطع شده است. یک قوطی نوشیدنی به سمت بینی من پرتاب شده است.»

هرد پاسخ می دهد:

«به مردم بگویید که این یک مبارزه عادلانه بود و ببینید هیئت منصفه و قاضی چه فکر می کنند. به دنیا بگویید من، جانی دپ، یک مرد، قربانی خشونت خانگی هستم و ببینید چند نفر به تو اعتقاد دارند یا طرفدار تو هستند.»

کامیل واسکوئز، وکیل دپ، خطی را که هرد در مورد او گفته بود باید به قاضی و هیئت منصفه برود و ادعا کند که قربانی خشونت خانگی بوده است، خواند.

واسکوئز از دپ پرسید که در پاسخ به هرد چه گفته است.

دپ گفت: «من گفتم بله، هستم.»

اوایل همان روز واسکز از دپ سوال کرد که چه احساسی داشت وقتی که هرد مقاله ای درباره سوء استفاده در واشنگتن پست منتشر کرد.

دپ گفت:

«صدمه دیده. یک جراحت کور کننده مثل این بود که یک نفر با یک تکه الوار (۲×۴ ) به پشت سرم زده بود و همانطور که گفته شد من قبلاً توانایی صحبت کردن نداشتم زیرا حتی اگر مصاحبه ای انجام می دادم به یک فاجعه تبدیل می شد.»

«دهانم بسته بود و این فرصتی بود که به این نتیجه برسم که باید کاری انجام بدهم، دیگر نمی‌توانستم آن را تحمل کنم.»

دپ ، طبق قراردادش که به عنوان مدرک ارائه شد، برای بازی در نقش کاپیتان جک اسپارو در قسمت پنجم دزدان دریایی کارائیب ۲۵ میلیون دلار به دست آورد.

دپ گفت وقتی چهار روز پس از انتشار صدای هرد، دیزنی او را از فرنچایز کنار گذاشت، شوکه شد.

او گفت:

«من کاملاً متوجه نشدم که چگونه پس از آن رابطه طولانی و یک رابطه کاملاً موفق برای دیزنی، به طور ناگهانی تا زمانی که بی گناهی من ثابت شود، مقصر شدم.»

اما دپ گفت که در نهایت از دیزنی ناراحت شد و گفت: «احساس بسیار عمیق و خاصی دارم که به من خیانت شده است.»

هنگامی که دپ تلاش می‌کرد نام فرنچایزهای دیگری را که در آن‌ها حضور داشت، به غیر از دزدان دریایی (Pirates) ببرد، در دادگاه خنده‌ای بلند شد.

دپ گفت آلیس در سرزمین عجایب. او گفت:

«وقتی می‌خواهم بدانم چه فیلم‌هایی بازی کرده‌ام، بسیار متاثر و رقت انگیز هستم. احساس می کنم بهتر است آنها را اصلا تماشا نکنم. اصلا چی بود؟»

در آن لحظه طرفداران دپ در دادگاه با صدای بلند خندیدند.

قاضی پنی آزکارات گفت: «نظم دادگاه را رعایت کنید و گرنه شما را بیرون خواهم کرد.»

دادگاه از بن کینگ، مدیر خانه ای در استرالیا که در آن دپ و هرد در سال ۲۰۱۵ با هم دعوا کردند، شنید که دعوای آنها منجر به بریدن انگشت دپ شده است.

کینگ گفت که هرد وقتی به خانه رسید «به طرز ناراحت کننده ای گریه می کرد.»

دکتر شخصی دپ، دیوید کیپر، در حال جستجوی سطل زباله به دنبال سر انگشت بود. کینگ در بار و اتاق بازی به طبقه پایین رفت تا به دنبال نوک انگشت بگردد.

او گفت:

«وقتی به سمت بار می رفتم، می‌توانستم میزان خرابی را ببینم: یک میز پینگ پنگ شکسته، لیوان های بسیار زیاد شکسته ، قوطی‌هایی که در اطراف بار پخش شده بودند…»

«دقیقاً در انتهای بار، یک تکه دستمال کاغذی آشپزخانه خرد شده بود که مقدار زیادی خون روی آن بود. نوک انگشت دپ داخل آن تکه کاغذ پاره روی زمین کاشی شده در کنار یکی از چهارپایه های بار بود.»

«من آن را از قسمت آشپزخانه جمع کردم، به آشپزخانه برگشتم و یک کیسه پلاستیکی کوچک گرفتم، نوک انگشت را در آنجا گذاشتم، آن را روی مقداری یخ گذاشتم و به دیوید کیپر و جری جاج دادم که میخواست آن را به سرعت به بیمارستان برساند تا ببیند که آیا می توان آن را دوباره پیوند بزند.»

کینگ خسارت وارد شده به اموال در هر اتاق را که ناشی از دعوای دپ و هرد بود به طور مفصل توضیح داد.

قسمت بار پر از شیشه‌های شکسته، یک بطری مشروب شکسته، قطرات خون روی کف کاشی های کرم رنگ، یک میز پینگ پنگ شکسته، گچ بری های شکسته پشت بار و تکه ای از بالای نوار مرمری بیرون آمده بود.

او گفت: «خون روی زمین بود، خون روی دیوارها بود، چند خط خون هم روی دیوار پاشیده بود.»

دادگاه قبلا شنیده بود که دپ با انگشتش روی دیوار با خون نوشته و جای دستش روی دیوار مانده است.

کینگ گفت که در آشپزخانه لیوان های شکسته و کثیفی مایعاتی بود که روی زمین ریخته شده بود. در اتاق نشیمن، قطرات خون روی کاناپه کرم رنگ بود – کینگ گفت رنگ “ایده آل نیست” – و خون روی کوسن ها می چکید. تلویزیون دیواری ترک خورده بود و «بقایای فنجان قهوه» در اطراف و روی زمین ریخته بود.

در اتاقی که به آتلیه هنری تبدیل شده بود، برس، رنگ و خون روی زمین پاشیده بود و آباژور روی زمین بود. در اتاق خواب مستر خون روی زمین چکه کرده بود، خون روی ملحفه ریخته بود و لامپ دیگری شکسته بود.

شخصی با رژ لب روی آینه نوشته بود: «کارلی سایمون را صدا کن، او گفت بهتر است عزیزم”. روی آینه هم نوشته هایی با رنگ مشکی بود.

کینگ در پاسخ به سوال یکی از وکلای هرد که آیا برای پاکسازی خسارت ۷۵,۰۰۰ دلار هزینه شده است، گفت که فکر می کند ۵۰,۰۰۰ دلار بوده است.

تمسخر ژست های امبر هرد در دادگاه توسط کاربران شبکه های مجازی

تغییر چهره و ژست های امبر هرد با صورتش در جریان دادگاه رسیدگی به شکایت جانی دپ نیز بسیار خبرساز شده و بسیاری از کاربران شبکه های مجازی آن را نشانه ای از دورویی و شرایط روانی نامناسب هرد دانسته اند. یک کاربر زن توییتری نوشته است: «ژست های صورت امبر هرد مرا می ترساند» و دیگری گفته است که این حرکات غیرطبیعی هستند. تغییرات چهره و ژست های صورت امبر هرد در شرایطی رخ می دهد که جانی دپ در حال صحبت کردن و ادای شهادت خود و پاسخگویی به سوالات در دادگاهی در فیرفکس، ویرجینیاست.

در یکی از صحنه ها دیده می شود که امبر هرد در صحبت با وکیل خود انگار پوزخند می زند اما به یکباره سرش را بلند می کند و صورتش به حالت ترس و سردی تغییر شکل می دهد. به همین خاطر یک کاربر او را سایکوپات خطاب قرار داده و دیگری او را به دخترهای بدجنس دبیرستانی تشبیه کرده است. یکی از این کاربران می گوید: «او یک شخص بدرفتار، شیطان صفت و خودشیفته است. هر چیزی که ادعا می کند دپ بر سر او آورده، در واقع خودش بر سر دپ آورده است».

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

آخرین اخبار دادگاه زوج هالیوودی؛ انتشار ویدیوی خشم جانی دپ و ادعای دروغ امبر هرد

جانی دپ از کمک های نیکلاس کیج به خود در راه بازیگر شدن می گوید

جانی دپ در دادگاه: زندگی‌ام با امبر هرد از روزی خراب شد که خودم کفش‌هایم را درآوردم!

ادامه دادگاه جانی دپ و امبر هرد؛ این بار عکس صورت زخمی جانی دپ به نمایش درآمد

جانی دپ ویدئوهای خیانت امبر هرد به او با ایلان ماسک و جیمز فرانکو را رو کرد + ویدئو

صحبت های جالب مشاور ازدواج سابق جانی دپ و امبر هرد در دادگاه ۱۰۰ میلیون دلاری

در اولین روز دادگاه ۵۰ میلیون دلاری جانی دپ و امبر هرد چه گذشت؟

جانی دپ و امبر هرد برای اولین روز محاکمه ۱۰۰ میلیون دلاری در دادگاه حاضر شدند + ویدیو

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
۱۸ نظر

ورود

  • آراد اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱

    تمام بی عدالتیهایی که به جانی دپ و هزاران مرد دیگه مثل اون میشه برای اینه که فمینیستها اصل اساسی عدالت در جامعه یعنی “بیگناه تا اثبات گناهکار بودن” رو تبدیل کردند به “گناهکار تا اثبات بی گناه بودن” برای مردان (که در خیلی از موارد اصلا کار به بخش دوم یعنی اثبات بیگناهی هم نمیرسه).
    تمام این شرکتهایی مثل دیزنی که برای فمینیستها خوش رقصی می کنند (برای برخورداری از حمایتهای رسانه ای اونها و فروش بیشتر) باید جریمه و تحریم بشن. تا وقتیکه مردان (و زنان آزاد اندیش) منفعلانه با این موضوع برخورد بکنند وضع بدتر از این هم خواهد شد. باید با سلاح خودشون یعنی تحریم و کنسل کردن به مقابله با اونها رفت. ای کاش مشکل فقط شرکتها بودند؛ متاسفانه این تفکر در نیروهای انتظامی و قضایی و بدتر از اون خود مردم هم ریشه کرده و شاهد این هستیم که پلیس، دادگاههای کیفری، خانواده و … و حتی مردم در سطح جامعه برخوردی کاملا دوگانه با مردان و زنان دارند.

    نهایت ساده اندیشیه اگر فکر کنیم اینها مشکلات اون کشورهاست و ربطی به ماهایی که توی ایران هستیم نداره. تجربه نشون داده هر اتفاق اجتماعی ای در کشورهای غربی بیوفته به فاصله چند سال مشابهش در کشورهای دیگه (حتی با فرهنگ، دین، اعتقادات و نظام سیاسی بسیار متفاوت) هم خواهد افتاد. همین الان توی ایران هم نمونه های اینچنینی در حال وقوعه. از مردستیزی آشکار فمینیستهای ایرانی که در شبکه های اجتماعی و رسانه های فارسی زبان خارج از کشور (و حتی بعضا داخلی) آزادانه و کاملا حق به جانب هر توهینی رو به مردان روا می دونند بگیرید تا نمونه های مشابه وطنی metoo که سنگ آخر در جا افتادن “گناهکار تا اثبات بی گناه بودن” برای مردان هست. توجه داشته باشید اینکه قربانیان سکوت نکنند و حق خودشون رو بگیرند کاملا درسته ولی metoo و امثال اون (که مبتنی بر قبول بی قید و شرط اتهامات مطرح شده توسط هر زن مدعی قربانی بودن و اقدام خودسرانه مردم در تحریم و تهدید فرد متهم شده است) بدترین روش ممکن برای این کار است.

    • یه انسان اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱

      قبول دارم بعضیا با ماسک فمینیست زن سالاری رو بالا میارن اما فمینیستم یه اصل داره که اونم برابریه ولی خیلیاااا اینو با زن سالاری اشتباه میگیرن

      البته درحق زنان هم خیلی تبعیض هست… ولی سختی برای هردوجنس هست درسته؟ و فیمینیستم سعی میکنه برابریو به وجود بیاره:)

      • یه انسان دیگه اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱

        بله دقیقا در حق هر دو جنس تبعیض و ظلم صورت میگیره و همه ما سختیهای خودمون رو داریم ولی این رو بدونید که فمینیسم به هیچ وجه دنبال حل این مشکلات و ایجاد برابری نیست. شعار برابری خواهی فقط وسیله ایه که فمینیستها از اون برای رسیدن به اهدافشون و ساکت کردن مخالفانشون استفاده می کنند. میدونم خیلی از زنان و مردانی که به برابری معتقدند (که شما هم شاید جزو اونها باشید) به اشتباه و از سر ناآگاهی، خودشون رو فمینیست می نامند ولی اگر اصول، مفاهیم و پایه های فکری فمینیسم رو مطالعه کنید متوجه میشید که نتیجه اون چیزی جز همین رفتارهای مردستیزانه نمیتونه باشه.
        اینکه گفته میشه “فلان مکتب و ایدئولوژی خودش به ذات مشکلی نداره و تمام اشتباهاتی که به نام اون انجام میشه رو مغرضانی که تنها نقاب اون مکتب رو به چهره دارند انجام میدن” یک تله فکری معروفه. اگر به مکاتب دیگه ای هم که پیروانش جنایتهای فجیعی انجام داده و میدن نگاه کنید می بینید همین حرف رو اونها هم بارها تکرار کردند.
        شما اگر واقعا دنبال برابری و عدالت هستید بهتره هم خودتون سعی کنید فمینیسم رو بشناسید و هم با تکرار این حرف که فمینیسم واقعی یک چیز دیگه است و دنبال برابریه، مانع آگاهی دیگران و تطهیر این ایدوئولوژی نشید.

        • همون انسان اولیه اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱

          فمینیسم (به فرانسوی: Féminisme) گستره‌ای از جنبش‌های سیاسی، ایدئولوژی‌ها و جنبش‌های اجتماعی است که به دنبال تعریف، برقراری و دستیابی به حقوق برابر جنسیتی در مسائل سیاسی، اقتصادی، شخصی و اجتماعی است.

          اینم ویکی پدیا… حالا مهم نیست اسمش چیه، ما دنبال برابری ایم

          • همون انسان دومیه اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱

            نازیسم (به آلمانی: Nationalsozialismus) خلاصه عبارت ناسیونال‌سوسیالیسم به معنی سوسیالیسم ملی است.
            آن‌ها اهداف سوسیالیسم ملی را رفاه عمومی کارگران، افزایش دستمزدها و عدالت در تقسیم سرمایه‌ها اعلام کردند.

            اینم ویکی پدیا… حالا مهم نیست اسمش چیه، اونها دنبال رفاه عمومی و عدالت در تقسیم سرمایه بودند.

            نظرت چیه که به پنجاه میلیون آدمی که جونشون رو در جنگ جهانی دوم از دست دادند این تعریف یک خطی در ویکیپدیا رو به عنوان سندی از برحق بودن نازیسم بگی؟ به احتمال زیاد اونها هم میگن خوب پس چون دنبال رفاه عمومی بودن اشکال نداره. ببخشید یادم نبود زنده نیستند که جواب بدن.

        • ریحانه اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱

          حالا شما خودت رو پشت جانی دپ قایم نکن که ایستاده و “احتمالا” کتک خورده. نودونه درصد مردهای ایرانی زن صداشو بلند کنه هم سیاه و کبود‌ش میکنن و توی ایران زن کشی و سر بریدن زن و دختر زیاد هست. شکستن دست و پای زن توسط شوهر و پهلوی کبود زن توی بیمارستان های ما یچیز عادیه. اما همتون ساکت هستین و مدام از فمنیسم مینالین!! هیچ حمایتی ازتون درباره ی این زنان بدبخت کتک خورده ندیدم. تنا چیزی که از خودتون نشون دادین نفرت از تنها جنبشی هست که از این زنان دفاع میکنه!! فمنیسم نباشه شما زنهارو چیزی بیشتر از یک برده نمیبینید.

          • حاتم اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱

            ما که پشت کسی قایم نشدیم صرفا داریم واقعیتها رو میگیم ولی شما هم پشت اون قربانیان زنی که توی ایران یا هرجای دیگه دنیا مورد خشونت قرار گرفتن قایم نشو. آمار سازی الکی و از روی شکم هم نکن. بااینکه می دونم عادت دارید معمولا حقایق رو اونطوری که دوست دارید تحریف کنید. اکثر ما مردان خشونت علیه زنان رو محکوم و مخالفتمون رو ابراز کردیم هرچند اینقدر رسانه و بلندگو دارید که بدون حرف ما هم صداتون تا گوش فلک میرسه. پس دم از سکوت نزن چون اگر به سکوت کردن باشه باید از شما فمینیستها پرسید چرا هیچوقت در مورد آمار شوهرکشی در ایران حرفی نمیزنید. بهتره بدونی آمار شوهرکشی در ایران از زن کشی بیشتره (لینکش رو هم میفرستم) که البته به لطف رسانه هاتون کمتر کسی می دونه. جالبه که پاسخ شما فمینیستها به این آمار این بوده که «چون زن در خانواده تحت فشاره و هیچ راهی برای رهایی خودش نمی بینه مجبور میشه دست به کشتن شوهرش بزنه» یعنی شماها حتی قتل هم بکنید مقصرش مردان هستند!
            در مورد اینکه اگر فمینیسم نباشه مردان زنان رو برده می کنند هم یاد صحبت برخی “دوستان” افتادم که اگر ما نبودیم داعش الان داشت به شما تجاوز می کرد. این ادعاها برای طرز تفکرهایی که می خوان با ایجاد هراس و نفرت از “دشمن” پایگاه خودشون رو محکم کنند و خودشون دستاوردی نداشتند که مردم رو جذب و علاقه مند بکنه، رویه معمولی هست.

            https://www.khabaronline.ir/news/1234025

          • یه فرد ناشناس اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

            قانون برا این یه راه گذاشته
            مهریه و طلاق

    • حاتم رحیمی اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱

      با حرفات کاملا موافقم. امیدوارم گوش شنوایی باشه. متاسفانه برخورد خیلی از خانمها و آقایون با چنین حرفهایی پوزخند و مسخره کردنه. مردها که تکلیفشون مشخصه یک موقعی این حرفها رو درک می کنند که سر خودشون اومده باشه. زنها هم ممکنه تصور کنند حالا این چیزها که به نفع ماست گور بابای مردها ولی مطمئن باشند دودش توی چشم خودشون هم میره.

    • ریحانه اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱

      این همه سال زنان تحت خشونت خانگی بودن و کتک میخوردن و پشتوانه ی مالی و رسانه ای مثل جانی دپ هم نداشتن تا بهشون کمک کنه یا طلاق بگیرن، یکیتون صداتون هم درنیومد که مردها یا رسانه های مردانه باید تحریم بشن و به زنان کمک بشه ! الان که شاااید همون کار و خشونت رو یک زن کرده باشه، همتون خواستار تحریم کل دیزنی و هالیوود شدین؟؟!! عجب. بخاطر همین برخورد دوگانه تونه که فمنیسم بوجود اومده. اون مرد اگر میخواست از خودش دفاع کنه قدرتش رو داشت که بایسته و از یک زن کتک نخوره. اما چون اعتیادشدید و همینطور مشکلات روانپریشی و سابقه خودزنی داشته تا دقایق آخر به امبر التماس میکرده! اگر “می تو” نباشه، پس کی به تجاوز هایی که توی خونه های خالی یا مکان های سربسته انجام میدین رسیدگی کنه؟!!! راحت تجاوز میکنید، و توی دادگاه هم میگید من نکردم! برو چارتا شاهد مرد بیار! یادت نره همین میتو بود که موجب دستگیری کیوان امام و زندانی شدنش شد.

      • حاتم اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱

        شما فمینیستها ظاهرا توی یک دنیای خیالی دیگه ای زندگی می کنید. البته عجیب هم نیست. رسانه های فمینیستی مدام توی گوشتون خوندن «مردها موجودات شیطان صفتی هستند که هدفشون فقط آزار زنهاست و زنها موجوداتی همیشه قربانی و مظلوم که هیچ کس صداشون رو نمیشنوه» این رو اضافه کنید به مشکلات روانی قبلی که احتمالا داشتید نتیجه اش میشه فمینیستهایی مثل تو که از هرکلامشون نفرت و مردستیزی میباره.

        زنها رسانه نداشتند و ندارند؟!! خوبه حالا صبح و شب تنها چیزی که از رسانه ها میشنویم فقط و فقط مشکلات زنانه. کافیه یک زن ادعایی مطرح کنه کل توییتر و اینستاگرام و شبکه های مختلف میشن حامی و بازنشر دهنده ادعای اون زن. توی ایران هم اگر صدا و سیما رو که اصلا کاری با این چیزها نداره (نه مشکلات زنان و نه مردان) و فقط دنبال تبلیغ تفکرات دین محور خودش هست بگذاریم کنار همه شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، مشابه شبکه های خارجی، بلندگوی زنان هستند.

        ما برخورد دوگانه داریم؟!! جالبه که در همین قضیه دپ و هرد برخورد دوگانه تون رو همه دیدن. ۴ روز بعد از ادعای هرد، دیزنی با دپ قطع همکاری کرد بعدش هم که وارنر. همه رسانه ها از هرد طرفداری کردند و هر عنوان و اتهامی که دلشون می خواست رو به دپ نسبت دادند. حالا بعد از ارائه شواهد در دادگاه با اینکه اکثر مردم فهمیدن کی راست میگی و کی از ابتدا دروغ گفته ولی هیچکدوم از این استودیوها با هرد قطع همکاری نکردند. هیچکدوم از شرکتهایی که هرد سفیر و تبلیغ کننده شون بود با هرد قطع همکاری نکردند. حتی اتحادیه آزادیهای مدنی آمریکا که هرد سفیر حمایت از قربانیان خشونت خانگی اش بود و قرار بود ۳.۵ میلیون هم به این اتحادیه کمک مالی کنه (که پیچوند و نکرد) هیچ وقت بطور رسمی با هرد قطع همکاری نکرد. خیلی بعیده بعد از این دادگاه هم هیچکدوم از این استودیوها و سازمانها بطور رسمی و با اعلام عمومی هرد رو کنار بگذارند. حتی بعید می دونم از جانی دپ به خاطر رفتارشون عذرخواهی بکنند. چرا؟ چون از حمله رسانه های فمینیستی می ترسند. حمله فمینیستهایی مثل تو که با پیچوندن واقعیت و زدن انگ “زن ستیزی” به مخالفانتون تلاش می کنید هر کسی رو که باهاتون همکاری و تاییدتون نمیکنه خفه کنید. این تازه فقط یک نمونه کوچک از برخورد دوگانه شماها است.

        نمونه دیگه از تناقض گویی ها و استانداردهای دوگانه تون همین حرفیه که در مورد دفاع مرد از خودش گفتی. اولا که تحقیقات نشون داده که صرف قدرت بدنی “معمولا” بیشتر مردان از زنان باعث نمیشه که اونها بتونند از خودشون در مقابل همسرشون دفاع کنند چرا که در خشونت خانگی مسائل روانی هم تاثیر گذاره و معمولا خشونت زن علیه مرد ترکیبی از خشونت کلامی و روانی و خشونت فیزیکیه. دوتا رقیب توی رینگ بوکس نیستند که بگیم قطعا اونی که زورش بیشتره برنده است. دوما کافیه یک مرد در دفاع از خودش کوچکترین حرکتی رو بکنه مثلا زن رو هل بده یا مچ دستش رو بگیره همون زن میره ازش شکایت میکنه و پلیس میاد همونجا مرد رو بازداشت می کنه. شما خدایان استاندارد دوگانه هم که بدون شک فقط از زن حمایت می کنید.

        در مورد تجاوز و حمایت از قربانی هم الان ۱۰۰ سال پیش نیست که برای اثبات یک جرم فقط نیاز به شاهد باشه. دهها روش علمی وجود داره که حتی بعد از گذشت چندین روز از تجاوز هم میشه اون رو اثبات کرد. اینکه شماها دوست دارید جار و جنجال درست کنید و این تفکر رو که «هر اتهامی یک زن مطرح کنه باید باور کرد و متهم رو بدون دادگاه مجازات کرد» جا بندازید، هیچ فرقی با بربریت نداره. هیچ فرقی با لینچ کردن (Lynching) نداره. کارتون مثل اون سفید پوستهاییه که توی آمریکا به صرف ایراد اتهام به یک سیاهپوست میرفتن اون رو می گرفتن و بدون هیچ دادگاهی از همون درخت کنار خونش دار میزدن. در مورد کیوان امام هم هیچ نیازی به این جنجالها و عقده گشایی های که امثال تو در فضای مجازی علیه مردان کردید نبود. همون دختران قربانی اگر میرفتن از طرف شکایت می کردند بدون شک بازهم اون دستگیر و علیهش اعلام جرم میشد. در برخی از این موارد “می تو” که حالا اتهام کلا دروغ هم نیست و ریشه در واقعیت داره قربانی هدفش از این اعلان عمومی اینه که با کسب حمایت مردم در روند قانونی رسیدگی به جرم به نفع خودش تاثیر بگذاره. مثلا برخی از موارد زن عاقل و بالغ با اختیار خودش رابطه برقرار میکنه ولی بعدا از کاری که کرده پشیمون میشه (مثلا تصمیمش رو تحت تاثیر الکل یا مواد گرفته بوده یا توقع حمایت مالی یا رابطه بلند مدت از طرف داشته ولی برآورده نشده) و حالا می خواد با ایجاد جار و جنجال از زیر بار مسئولیت خودش شونه خالی کنه. در هر صورت هر انسان باشرفی قبول داره حمایت از قربانی لازمه و موارد زیادی هم وجود داره که حق قربانی پایمال میشه فقط بحث سر اینه که آیا “می تو” واقعا هدفش حمایت از قربانیه یا …؟ قطعا به جای این “جنبش” سراسر ایراد خیلی کارهای خوب و موثر دیگه ای میشد کرد که نه باعث نفرت پراکنی علیه گروههای اجتماعی خاص بشه و نه باعث ضایع شدن حق بیگناهان و قربانیان واقعی خیلی بیشتری هم به حقشون برسند ولی طبیعتا به دلایلی این راهکارها مورد توجه فمینیستها نبوده و نیست.

        • پایا اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۱

          حاتم جان خوب جواب اون بچه فمنیست به ظاهر برابری خواه رو دادی
          افرین با منطق و تفسیر??
          اینا خودشونو زدن به خواب وگرنه تا حالا هزار بارم بیدار میشدن…

        • قاضی اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

          ممنونم حاتم جان،آگاهی خوبی منتقل کردی..
          علی رغم پاسخ های کینه ای اون دوستمون که نفرت میبارید شما خیلی منطقی بودید..
          احسنت

      • ممم اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱

        انقد نگو شاااید کتک خورده ، میبینی ک چقد سختی کشیده و کتک خورده و انگشتشو از دست داده
        ما نمیگیم زنا کتک نمیخورن ، ما میگیم هردو جنس مورد آزار قرار یمگیرن چرا تبعیض قائل میشید چه بین زن چه بین مردا
        ما میگیم می تو وقتی یه زن قربانی میشه خودشو میییکشه و مدام ازش حمایت میشه ، ولی وقتی میبینن یه مرد قربانی شده همشون میکشن کنار و طرف همون زنی رو میگیرن ک دستش شیطانو از رو بسته

  • فضول شناس اردیبهشت ۹, ۱۴۰۱

    چطور حالا مگه به زنان هنرمند تجاوز کردی که با افشاگری مخالفی؟

  • ع اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۱

    مرسی.چقدر زیبا توضیح دادین.مرسی از سایت خوبتون

  • نام اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱

    حیف امبر هرد چقدر نازه

  • . مرداد ۵, ۱۴۰۱

    جانی دپ بدبخت، دلم برات سوخت اینقدر احمق و ساده ای که دادگاه برگزار میکنی؟ خب طلاق بده بره دیگه