جزییات تجاوز پسر ۱۷ ساله به ۱۰ دختر در سعادت آباد تهران

جزییات تجاوز پسر ۱۷ ساله به ۱۰ دختر در سعادت آباد تهران

تجاوز یک پسر ۱۷ ساله به ۱۰ زن و دختر در منطقه سعادت آباد تهران، پرونده تجاوز در پاییز کرونایی ۹۹ را وارد فاز جدیدی کرده است. اخیرا ده زن و یک مرد جوان برای شناسایی یک تبهکار حرفه ای که متهم است که با خودرو شخصی، مسافران را ربوده و مورد سرقت و شکنجه قرار داده است، به ساختمان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمدند.

مادر یکی از قربانیان گفته بود که صاحب کار دخترش به وی زنگ زده است که باید ۱۰ میلیون تومان برای آزادی دختر، جور کنیم. چون او دزدیده شده است. مادر یکی از قربانیان این پسر ۱۷ ساله گفته بود که دخترش اوایل شهریور امسال در پل مدیریت منطقه سعادت آباد، سوار ماشین این تبهکار نوجوان شده و دست هایش خونی و زخمی بود و آسیب روانی شدید خورده بود.

دختر جوان که یکی از قربانیان ده گانه پسر ۱۷ ساله و همدستانش است گفته بود که در مسیر پل مدیریت به میدان کاج سعادت آباد، سوار ماشین این پسر شده و پس از پی بردن به برنامه شوم آن ها، وی را پس از گذشت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به سوله ای در شمال کشور می برند. دختر پس از توقف کوتاه خودرو، با لگد درب ماشین را باز می کند و فرار می کند.

دختر جوان دیگری که از قربانیان پسر ۱۷ ساله و همدستش است می گوید که در بلوار دریا سعادت آباد، سوار ماشین شده و ۳ نفر بودند و گردن بندم را گرفتند و رهایم کردند. قربانی دیگری گفته که از پل مدیریت سعادت آباد، سوار ماشین تبهکاران شده و زنجیر طلا و گوشی موبایل وی را به زور گرفته اند. اعضا این باند، توسط خودروهایی که سرقت می کردند، اعمال تبهکارانه انجام می دادند و به شکار دختران تهرانی در منطقه سعادت آباد تهران اقدام می کردند.

طبق اعلام رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب، تبهکاران جوان، برای جلوگیری از فرار قربانیان، دستگیره و قفل خودرو را تخریب می کردند تا قربانیان آن ها فرار نکند. طبق اعلام رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب، نوجوانان تبهکار، برخی از زنان را مورد آزار و اذیت جنسی هم قرار داده بودند. ۲ نفر از متهمان، سابقه زندان دارند و فراری هستند.

متهم ۱۷ ساله که متهم به تجاوز به ۱۰ زن ودختر در منطقه سعادت آباد تهران در محدوده شهرداری منطقه ۲ است گفته که با همکاری دوستانش، زورگیری می کرده است. پرایدهایی که برای کار استفاده کرده همه سرقتی بوده و همدستانش، هم ولایتی های وی بودند و ساکن خارج استان تهران می باشند. در مدت سرقت، ۴۰ میلیون ریال درآمد کسب کرده اند. طبق اعلام فرمانده ناجا در تهران، در عملیات رعد، ۹۳۷ سارق شناسایی و دستگیر شد.

ویدیو اعترافات متهم ۱۷ ساله در تجاوز به ۱۰ دختر در منطقه سعادت تهران را در بالا تماشا کنید که روز جمعه ۱۱ مهر ۹۹ منتشر شده بود. چند هفته پیش نیز تیراندازی دو پسر جوان روبروی ساختمان یک پارتی شبانه در منطقه سعادت آباد تهران، این محدوده پایتخت را در کانون توجه افکار عمومی قرار داد.

پل های هوایی تهران را می توان تونل وحشت برای دختران تهرانی نامید. عدم استفاده از خودروهای غیر مجوز دار برای حمل و نقل عمومی، موضوعی است که بانوان در تهران و استان ها حتی برای طی مسافت کوتاه نیز باید در نظر داشته باشند. ساماندهی حمل و نقل عمومی، موضوعی است که زمینه کاهش ناهنجاری ها و افزایش امنیت شهری را برای بانوان ایرانی در ۳۱ استان کشور، به ارمغان می آورد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • محمد حسین مهر ۱۲, ۱۳۹۹

    خانه از پای بند ویرانست…هرچند هیچی توجیه ازار به ناموس مردم نیست و باید این عوضیارو حبس ابد بدن ولی درمجموع تا ریشه مشکل که اونم فقره حل نشه همینه….ازش میپرسن چرا دزدی کردی میگه پول نداشتم، خب این سواله واقعا….دولتم جای ایجاد اشتغال و آموزش صحیح مردم، داره کبریت زیر خودش میکشه….یعنی میشه یه روز ایرانو بدون سلطه عده ای….ببینیم؟! امیدوارم.

  • پیمان شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    چرا بعضی هافکرمیکنن که فراتر از قانون هستند!!؟؟آن هم تعرض متجاوز؟؟؟!!!این چه ربطی به وضعیت مالی دارد؟؟قانون بایدباقدرت برخورد کند بااین شیطان های مجسم…