با حریفان احتمالی پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا [۲۹ آذر]

با حریفان احتمالی پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا [۲۹ آذر]

حریف پرسپولیس در فینال آسیا ۲۰۲۰ در هفته سوم آبان مشخص می شود. حریف پرسپولیس در فینال آسیا یکی از نمایندگان منطقه شرق آسیا است. بازی های تعیین نماینده برتر منطقه شرق آسیا که حریف ارتش سرخ ایران در بازی فینال هستند، در دوحه قطر به صورت متمرکز از ۲۸ مهر تا ۲۰ آبان برگزار می شود. ویسل کوبه ژاپن که آندره اینیستا فوق ستاره اسپانیایی را به همراه دارد، حریف احتمالی قدرتمند پرسپولیس در رقابت فینال لیگ آسیا خواهد بود. انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری فینال لیگ آسیا توسط AFC به صورت رسمی اعلام نشده و گمانه زنی رسانه ای است.

نمایندگان چین، کره جنوبی، استرالیا و ژاپن از اواسط آبان تا هفته سوم آبان در پایتخت قطر به مصاف یکدیگر می روند تا حریف پرسپولیس در مسابقه فینال لیگ آسیا ۲۰۲۰ مشخص شود. مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۹ آذر در یکی از ورزشگاه های شهر دوحه، برگزار می شود.

ساعت برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز توسط afc‌ مشخص نشده است. با توجه به اینکه بازی های شرق آسیا با تاخیر آغاز می شود، هنوز شاگردان یحیی گل محمدی، حریف اصلی خود را نمی شناسند و به همین خاطر باید کلیه بازی های تیم های حاضر در رقابت های منطقه شرق آسیا زیر نظر کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قرار داشته باشد.

۲۰ آبان، حریف پرسپولیس در فینال آسیا مشخص می شود

مسابقات شرق آسیا از روز جمعه ۲۵ مهر با بازی دو تیم پرث گلوری استرالیا و شانگهای شنهوا چنین آغاز می شود و در روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه ۹۹، مسابقه پایانی گروه G و H مشخص می شود. مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ آبان برگزار می شود و مرحله یک چهارم نهایی نیز در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان انجام خواهد شد.

مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، در یکی از روزهای ۱۹ یا ۲۰ آبان برگزار خواهد شد. در واقع حریف پرسپولیسی ها در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز ۲۹ آذر می باشد، روز نوزدهم یا بیستم آبان مشخص خواهد شد.

پرسپولیسی ها باید تا هفته سوم آبان صبر کنند تا تکلیف حریف آن ها در بازی فینال مشخص شود. این برای دومین بار در ۳ سال اخیر است که ارتش سرخ به فینال آسیا راه می یابد.

محرومان پرسپولیس در فینال آسیا

محرومان پرسپولیس در فینال آسیا را عیسی آل کثیر، امیر و پهلوان تشکیل می دهند. عیسی آل کثیر احتمال دارد تا بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا با تلاش هیات مدیره پرسپولیس و فدراسیون فوتبال، بخشیده شود.

آشنایی با حریفان احتمالی پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا

در ادامه این گفتار روزیاتو، شما را با مشخصات نمایندگان ۴ کشور حاضر در رقابت های لیگ قهرمانی آسیا در منطقه شرق آشنا می کنیم و اینستاگرام تیم ها برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند آماده سازی آن ها ارائه شده است.

حریفان ژاپنی احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

ژاپنی ها در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا که از جمعه ۲۵ مهر آغاز و تا ۱۹ و یا ۲۰ آبان ادامه خواهد یافت، ۳ نماینده دارند. ژاپن همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در جام باشگاه های آسیا و قهرمانی آسیا بوده و در جام های جهانی اخیر نیز حضور فعالی داشته اشت.

هر سه نماینده ژاپن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، سرگروه گروه خود بوده و شانس اول صعود به مراحل بعدی رقابت ها می باشند. ویسل کوبه ژاپن یکی از تیم های مدعی ژاپن است. آندرس اینیستا بازیکن سرشناس اسپانیایی را دارد و سرجیو سمپر و فرمائلن ، از دیگر بازیکنان گران قیمت این تیم است. فوق ستاره های ویسل کوبه، اگر برنده رقابت ۲۰ آبان در قطر باشند، حریف سختی برای شاگردان یحیی گل محمدی در رقابت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ۲۹ آذر خواهد بود.

باشگاه Vissel Kobe در سال ۱۹۶۶ تاسیس شده و در گروه J1‌توانست یوکوهاما اف ام را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.  اینستاگرام ویسل کوبه می تواند ما را با تمرینات و حواشی آندره اینیستا آشنا کند. اینستاگرامی به ۲۲۹ هزار دنبال کننده.

حریف پرسپولیس در فینال آسیا
تصویر اینستاگرام تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن که حریف احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ آسیا ۲۰۲۰ خواهد بود

از دیگر تیم های ژاپنی که شانس قرارگیری روبروی پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد، FC TOKYO است که لیاندرو، آرتور سیلوا و اولیورا را در خود جای داده و از تیم های قوی و گران قیمت ژاپنی است. اف سی توکیو با نتیجه ۱ بر صفر بر شونان بلماره غلبه کرد. اینستاگرامشان فعال است.

حریف پرسپولیس در فینال لیگ آسیا
اینستاگرام تیم اف سی توکیو که یکی از حریفان احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ آسیا می توانند باشند

تیم فوتبال YOKOHAMA از دیگر تیم های چشم بادامی های شرق آسیا است که ناکاگاوا ملی پوش را در خود دارد. جونیور سانتوز برزیلی و اریک لیما بخشی از قدرت تهاجمی یوکوهاما را تشکیل می دهد که اگر حریف پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا باشند، کار سختی را برای خط دفاعی ارتش سرخ به ارمغان خواهند اورد. احتمال حضور تیم های ژاپنی با بازیکنان ذخیره در بازی فینال به خاطر برگزاری G LEAGUE وجود دارد.

تصویر صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه یوکوهاما ژاپن که می تواند حریف پرسپولیس در بازی فینال آسیا باشد

اینستاگرام یوکوهامایی ها هم ۳۰ هزار دنبال کننده دارد. سایت آن ها برای آشنایی با تمرینات این تیم در نشانی yokohamafc.com قرار دارد

حریفان چینی احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

چینی ها هم که کشورشان میزبان رقابت های جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۲۱ است، ۴ نماینده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق دارند. رقابت های جام باشگاه های جهان در سال ۱۴۰۰ شمسی از اواخر خرداد تا اواسط تیر برگزار می شود و پرسپولیس، با بزرگان ۵ قاره جهان دیدار خواهد کرد.

تیم شانگهای SIPG چین یکی از حریفان احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمان آسیا ۲۰۲۰ است. تیم کهکشانی شانگهای چین، ویکتور پریرا پرتغالی را به عنوان سرمربی دارد و هافبک استرالیایی قدرتمندی چون آرون موی را به همراه دارد. اسکار وهالک و آرناتوویچ صربستانی، مثلث آتشین تهاجمی تیم شانگهای چین هستند.

اینستاگرام باشگاه SHANGHAI SIPG چین که حریف احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ آسیا ۲۰۲۰ است

اینستاگرام تیم فوتبال شانگهای اسپیگ ۲۰ هزار دنبال کننده دارد.

تیم بیجینگ گوان با هدایت برونو فرانسوی، از دیگر نمایندگان قدرتمند این منطقه قاره کهن است. باکامبو، زناتو آگوستو و یرا و یانریس، چند بازیکن گران قیمت و تاثیرگذار این تیم هستند که امکان قدرت نمایی بیجینگ گوان را تا رسیدن به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا دارند.

اینستاگرام بیجینگ گوان حریف احتمالی پرسپولیسی ها

اینستاگرام Beijing Guoan نیز ۲۱ هزار دنبال کننده دارد.

شانگهای شنهوا چین Shanghai Greenland Shenhua F.C با سرمربی سابق کره جنوبی یعنی کانگ هی چو پا به رقابت ها گذاشته اند. استفان ام بیا، مارتینز و ان دامبو از بازیکنان تاثیرگذار شانگهای شنهوا هستند که در صورت غفلت حریفان، به راحتی می توانند حریف احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشند.

اینستاگرام شانگهای شنهوا حریف احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا

اینستاگرام شانگهای شنهوا چنین نیز ۲۳ هزار دنبال کننده دارد. اما فعالیت بسیاری دارد.

سرشناس ترین نماینده چینی ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، گوانگژو Guangzhou Evergrande Taobao F.C.
است که کاناوارو را به همراه دارد. ستاره اسبق ایتالیایی ها در کنار الکسون، پائولینیو و تالیسکا به همراه فرناندینیو برزیلی به قطر می آیند که باید حتما کلیه بازی های این تیم توسط کادر فنی ارتش سرخ آنالیز شود.

اینستاگرام رسمی گوانگژو چین که رقیب احتمالی پرسپولیس در فینال آسیا است

اینستاگرام شانگهای ۵۷ هزار دنبال کننده دارد.

حریفان کره جنوبی احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

کره جنوبی همیشه حضور قدرتمندی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت های آسیا و همچنین جام جهانی داشته و رقیب سرسختی برای ارتش سرخ است. ۳ نماینده کره جنوبی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، تیم های قوی و سرعتی هستند و بازیکنان خارجی کمی به نسبت تیم های چینی و ژاپنی دارند.

اینستاگرام اف سی سئول یکی از حریفان احتمالی ارتش سرخ در فینال آسیا ۲۰۲۰

اولین تیم قدرتمند کره جنوبی در این رقابت ها که می تواند پتانسیل تبدیل شدن به یکی از حریفان ارتش سرخ در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد، FC SEOUL است. اف سی سئول اکثرا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده و بازیکنان سرشناسی چون اسمار اسپانیایی و علی بایف ازبکستانی و آدریانو برزیلی را در اختیار دارد. شانسش به عنوان حریف احتمالی پرسپولیس در بازی فینال بسیار است.

تیم دیگر کره جنوبی، سوون سامسونگ کره جنوبی است که بازیکنی از بوسنی به نام کریپچ را به همراه دارد. آنتونیس و هاگرت نیز از ستاره های این تیم محسوب می شوند. جونیوک موتورز دیگر نماینده کره در این رقابت ها، سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. ارتش سرخ باید نگاه ویژه ای به بازی این تیم داشته باشد. گوستاو برزیلی خط حمله زهردار این تیم را هدایت می کند.

رقابت های جام باشگاه های جهان در خرداد و تیر سال ۱۴۰۰ شمسی در ۸ ورزشگاه کشور چین برگزار می شود. البته همه چیز به وضعیت کرونا در سال ۲۰۲۱ میلادی ارتباط دارد که برگزاری المیپک تابستانی توکیو را نیز در هاله ای از ابهام فرو برده است. اگر می خواهید با حریفان پرسپولیس در فینال آسیا آشنا شوید، حتما به سایت و اینستاگرام تیم های فوق الاشاره مراجعه کنید.

حریف پرسپولیس در فینال آسیا هر تیمی که باشد، ارتش سرخ باید در چند هفته باقیمانده که مصادف است با شروع لیگ برتر ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شمسی به خوبی برنامه ریزی کند و شرایط را برای بخشودگی محرومیت عیسی آل کثیر فراهم کند.

??لینک های مهم برای پرسپولیسی ها??

[به نظر شما کدام تیم، حریف پرسپولیس در فینال لیگ آسیا ۲۰۲۰ می شود؟]

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود