آخرین خبرها از جزییات برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن

آخرین خبرها از جزییات برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن

دومین مناظره ترامپ و بایدن روز ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ مصادف با پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۹۹ برگزار می شود. مرکز هنرهای نمایشی آدرین آرشت در میامی، محل برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن یکی از بزرگ ترین مراکز نمایشی در آمریکا محسوب می شود و در فهرست بناهای تاریخی این کشور در سال ۱۹۹۷ میلادی قرار گرفت.

مالکیت محل برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن در اختیار Miami-Dade County است. ارزش این بنای تاریخی و هنری آمریکا بیش از نیم میلیارد دلار تخمین زده شده است. معمار ساختمان محل برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن سزار پلی است و طراحی سازه آن با Ove Arup & Partners انجام شد.

برای اطلاع از وضعیت آماده سازی و اخبار مرکز هنرهای نمایشی آرشت سنتر که در هفته های اخیر تحت تدابیر امنیتی قرار گرفته است به سایت محل برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن در نشانی: arshtcenter.org رجوع کنید.

دومین مناظره ترامپ و بایدن
نمای بیرونی ساختمان آرشت سنتر محل برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن در روز ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی
دومین مناظره ترامپ و بایدن
معماری داخلی و نورپردازی جذاب آرشت سنتر محل برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن در روز ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی

ناظر دومین مناظره ترامپ و بایدن استیو اسکالی است که تهیه کننده ارشد و سردبیر سیاسی شبکه تلویزیونی C-SPAN است. سومین مناظره ترامپ و بایدن که آخرین مناظره آن ها محسوب می شود، ۲۲ اکتبر مصادف با ۲ آبان ۹۹ در دانشگاه بلمور در شهر ناشیویل تنسی برگزار می شود و کریستین ولکر، خبرنگار CNN ، مجری ان برنامه خواهد بود که از آن به عنوان مناظره سرنوشت ساز خبر داده اند.

دومین مناظره ترامپ و بایدن در حالی برگزار می شود که ترامپ چند روز پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی با نماینده دموکرات ها، در توییتی، خبر از ابتلایش به کووید ۱۹ را منتشر کرد و چند روز به بیمارستانی نظامی منتقل شد. اما ۴۸ ساعت بعد در حالی ماسک بر دهان نداشت، از بیمارستان خارج و با هلیکوپتر به کاخ سفید رفت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در ویدیوهایی که در روزهای نخست ماه اکتبر منتشر کرد از شرکت قطعی خود در دومین مناظره با جو بایدن خبر داد. با اعلام رسمی ترامپ و سخنگوی کاخ سفید، دومین مناظره ترامپ و بایدن در زمان مقرر و در محل از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد.

دومین مناظره ترامپ و بایدن روز ۱۵ اکتبر در شهر میامی فلوریدا برگزار می شود. محل برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن نیز مرکز آدرین آرشت (Adrienne Arsht) که مرکز هنری محسوب می شود اعلام شده است. دومین مناظره ترامپ با بایدن قرار بود اول در دانشگاه میشیگان در Ann Arbor برگزار شود که بعدا محل برگزاری دومین مناظره ترامپ و بایدن تغییر کرد.

جو بایدن نماینده دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری امریکا که سابقه معاونت باراک اوباما را نیز در کارنامه دارد به شرطی حاضر به شرکت در دومین مناظره با ترامپ شده است که کارشناسان بهداشتی، ایمن بودن این مناظره را تایید کنند. ترامپ احتمالا همچنان در زمان برگزاری دومین مناظره، به کووید ۱۹ مبتلا باشد.

جو بایدن و همسرش در هفته های اخیر چند بار تست کرونا داده و جواب آن منفی بوده است. پس از اعلام ابتلای دونالد ترامپ به کووید ۱۹، وی ۴ روز در بیمارستان والتر رید بستری شد و سپس مرخص گردید.

مکانل رهبر اکثریت جمهوری خواه سنا آمریکا چندی پیش اعلام کرد که احتمالا دومین مناظره ترامپ و بایدن به صورت مجازی و آنلاین برگزار شود. موضوعی که هنوز با واکنش دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا مواجه نشده است و تصمیم گیری درباره برگزاری آنلاین با حضوری دومین مناظره ترامپ و بایدن احتمالا به چند روز پیش از برگزاری مناظره که ۲۴ مهر است موکول می شود.

در اولین مناظره ترامپ و بایدن، هیچ یک دست ندادند اما ماسک هم بر صورت نداشتند. در اولین مناظره ترامپ و بایدن، دو طرف ۳ متر با هم فاصله داشتند.

اینستاگرام ترامپ خبر ترک ترامپ از مرکز درمانی والتر را منتشر کرد. اینستاگرام ترامپ بیش از ۲۰ میلیون دنبال کننده دارد. او گفت که حالش از ۲۰ سال پیش بهتر است!
ویدیویی که اینستاگرام جو بایدن به ترامپ توصیه میکند که ماسک بزند، بیش از ۳ میلیون بار دیده شد. اینستاگرام بایدن ۴.۶ میلیون دنبال کننده دارد

پخش مستقیم دومین مناظره ترامپ و بایدن از طریق لایو اینستاگرام ترامپ و بایدن قابل تماشا خواهد بود. همچنین بسیاری از شبکه های تلویزیونی ازجمله سی ان ان و فاکس نیوز و بی بی سی و کانال های غیر انگلیسی زبان این شبکه های خبری نسبت به ترجمه و زیرنویس اظهارات دومین مناظره ترامپ و بایدن اقدام خواهند کرد.

در نخستین مناظره ترامپ و بایدن، جو بایدن بارها از کلمه «خفه شو» برای ساکت کردن ترامپ که مدام وسط حرف او سخن میگفت، استفاده کرد. موضوعی که با واکنش متعدد مجری مناظره اول نیز همراه شد.

ساعت مناظره دوم ترامپ و بایدن ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران است. آخرین اخبار مناظره ریاست جمهوری امریکا را می توانید در سایت کاخ سفید به نشانی Whithouse.gov نیز دنبال کنید. توییتر ترامپ و بایدن در جریان برگزاری دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری امریکا در فهرست پربیننده ترین صفحات این شبکه اجتماعی قرار میگیرد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود