اروپا گردی پاییزی با لژیونرهای ایرانی: از «سردار» تا «گوچی»

اروپا گردی پاییزی با لژیونرهای ایرانی: از «سردار» تا «گوچی»

تیم ملی فوتبال ایران نخستین بازی خود با سرمربی گری دراگان اسکووچیج در مقابل تیم ملی ازبکستان در مسیر راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را روز ۵ شنبه انجام داد. پاییز سال ۹۹ برای فوتبال ایران بسیار مهم است.

هم مسابقه فینال ۲۹ آذر ۹۹ پرسپولیس با نماینده شرق آسیا و هم بازی های ۳ گانه تیم ملی ایران با نمایندگان آسیایی برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر. فراخوان لژیونرهای فوتبال ایران از کشورهای اروپایی در روزهای پایانی سال کرونایی ۲۰۲۰ میلادی بزودی اتفاق می افتد و در ۳ بازی حساس باید به ایران بیایند. اینستاگردی پاییزی با شماری از لژیونرهای ایرانی در اروپا در این گزارش را مرور می کنیم.

سردار آزمون لژیونر ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه است. سردار آزمون حدود ۳۳۰ پست در نیمه اول مهر ۹۹ منتشر کرده و ۳.۵ میلیون دنبال کننده دارد.

استایل های پاییزی سردار آزمون در اینستاگرامش
شادی پس از گل و سلفی های سردار آزمون در روسیه

سردار نوشته بود: از دیشب تا الان خیلی نگران من بودین و میخوام ازتون تشکر کنم که به فکر حال من بودین، خیلی صحنه ی بدی بود خودمم فکر کردم که مصدومیتتم خیلی خیلی جدی باشه ولی خب امروز با ام ار ای که انجام دادیم دیدیم که مصدومیتم جدی نیست و انشاالله که بتونم در بازی های آینده بازی کنم?? بازم ممنونم از کسانی که حال من رو پرسیدن??

علیرضا جهانبخش لژیونر تیم ملی فوتبال ایران در هلند است. او ۲۵۲ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و ۱.۵ میلیون دنبال کننده دارد.
استایل های پاییزی علیرضا جهانبخش در خیابان و کنار رودخانه شهر برایتون انگلیس
علیرضا جهانبخش در روزهای کرونایی سال ۲۰۲۰ میلادی در انگلیس
استایل های علیرضا جهانبخش در شهر آمستردام هلند و خرید از فروشگاه آدیداس

علیرضا جهانبخش با قراردادی به مبلغ ۱۷ میلیون پوند به باشگاه برایتون انگلیس رفت که رکورد دار گران ترین فوتبالیست تاریخ ایران است. گل دهه علیرضا جهانبخش در برابر چلسی به صورت قیچی برگردان بود. علیرضا جهانبخش در ۲۶ مسابقه برای این تیم در فصل ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به میدان رفت.

رضا قوچان نژاد از دیگر لژیونرهای ایرانی در اروپا است. رضا بیش از ۱۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و ۱.۴ میلیون دنبال کننده دارد. بعضی از اروپا گردی های رضا با همسر و فرزند خردسالش است.

پاییز گردی های بدون ماسک رضا قوچان نژاد با همسرش (خواهر ساره بیات) در آمستردام
تیپ مد ولباس کژوال و رسمی رضا قوچان نژاد در روزهای کرونایی آمستردام هلند ۲۰۲۰

همسر رضا قوچان نژاد، سروین بیات است که در زمینه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت کرده و کارگاه هایی هم در تهران برگزار می کند.

استایل های اروپا گردی سروین بیات (همسر رضا قوچان نژاد) از H&M گردی در آمستردام تا لاکچری گردی با پاییز برج ایفل در پاریس

سروین بیات تصاویری از روزمرگی ها و اروپا گردی های خود را در کنار فرزند و همسرش در اینستاگرام نیم میلیون فالوئری خود به اشتراک میگذارد. جدید ترین مدل های لباس پاییزی و زمستانی H&M غول مد و لباس سوئدی ها را در HM.SE مشاهده کنید.

اینستانوشته پاییزی علیرضا بیرانوند در کنار هم تیمی هایش در آنتورپ بلژیک
لژیونر
استایل های پاییزی علیرضا بیرانوند در بلژیک

علیرضا بیرانوند دیگر لژیونر ایرانی در بلژیک است. علیرضا بیرانوند سنگربان سابق پرسپولیسی ها است که با مهاجرت به اروپا، جای خود را به حامد لک داد تا در فینال آسیا در ۲۹ آذر ۹۹ در دوحه قطر، برگی دیگر از افتخارات پرسپولیسی ها را رقم بزند. علیرضا بیرانوند مثل رضا گوچی، فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارد و ۱۰۰ پست به اشتراک گذاشته و ۳ میلیون دنبال کننده دارد.

سامان قدوس دیگر لژیونر ایرانی تیم ملی فوتبال ایران در اروپا است. سامان قدوس در Brentford بازی می کند. سامان قدوس دارای ۴۸۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش است. سامان قدوس اصالت جنوبی دارد و در زمان جنگ تحمیلی با خانواده به سوئد مهاجرت کرد.

استایل های پاییزی سامان قدوس در برنتفورد در لیگ انگلیس
سامان قدوس چندی پیش به ایبیزا منطقه ساحلی معروف در اسپانیا رفته بود

پاییز ۹۹ مسابقات فوتبال جذابی در سطح آسیا و ملی و اروپا خواهیم داشت. بازی های مهیج لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ از مهر تا اواخر دی ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت. لیگ برتر فوتبال ایران نیز از ۱۰ آبان شروع به کار می کند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود