کنفرانس خبری رونمایی از آیفون ۱۲ اپل را در دیجیاتو دنبال کنید

کنفرانس خبری رونمایی از آیفون ۱۲ اپل را در دیجیاتو دنبال کنید

گوشی های تولیدی شرکت اپل که با نام آیفون می شناسیم در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند. گرچه به خاطر نوسانات قیمت ارز حالا خیلی از ما از خرید این گوشی دوست داشتنی و البته گران قیمت محروم هستیم اما باز هم بسیاری دوست دارند بدانند که تازه ترین موبایل اپل چه مشخصاتی دارد و قرار است با چه قیمتی وارد بازار کشورمان شود.

اپل اواخر شهریور ماه رویدادی آنلاین به نام Time Flies را برگزار کرد و در این مراسم بسیاری از گجت های جدید خود از جمله اپل واچ سری ۶ و آیپد ایر ۴ را مقابل دیدگان هوادارانش قرار داد، با این حال خبری از آیفون ۱۲ در این مراسم نبود. اگر هوادار آیفون هستید حتما می دانید که اپل هر سال در شهریورماه نسخه جدیدی از گوشی محبوب خود را معرفی می کند و عدم معرفی آن در مراسم قبل بسیاری را ناامید کرد.

فردا اما این شرکت یک کنفرانس خبری ویژه با نام Hi, Speed را برای معرفی آیفون ۱۲ ترتیب داده است و قصد دارد بالاخره از این گوشی خبرساز و جنجالی و البته نسخه های جانبی آن رونمایی کند. اگر دوست دارید جزو اولین نفراتی باشید که با مشخصات آیفون ۱۲ آشنا می شوند و آن را می بینند خبر خوب آنکه وبسایت دیجیاتو به صورت ویژه این مراسم را که فردا شب (۲۲ مهرماه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود پوشش می دهد و اطلاعات مربوط به آن را به صورت لحظه به لحظه به سمع و نظر تکنولوژی دوستان می رساند.

دیجیاتو در ماه های اخیر شایعات خبری، تصاویر لو رفته و گمانه زنی های مطرح شده در مورد امکانات آیفون ۱۲ را پوشش داده است و حالا تقریبا می دانیم که چه انتظاراتی از این گوشی باید داشته باشیم. اپل برای امسال ۴ آیفون در نظر گرفته: آیفون ۱۲ مینی ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی و در نهایت آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی. وجه اشتراک این ۴ آیفون در پردازنده آنهاست که قوی تر خواهد شد. شرکت سازنده همچنین پشتیبانی از ۵G و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولترا واید را هم برای آیفون ۱۲ و نسخه های دیگرش در نظر گرفته و اینها مهم ترین به روزرسانی ها هستند.

اخبار بیشتر در مورد آیفون ۱۲ و نسخه های دیگر آن را در سایت دیجیاتو دنبال کنید 

 

برای مشاهده زنده مراسم روی لینک زیر کلیک کنید

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود