رونالدو هم به کرونا مبتلا شد؛ آخرین سلفی اسطوره پیش از کووید ۱۹

رونالدو هم به کرونا مبتلا شد؛ آخرین سلفی اسطوره پیش از کووید ۱۹

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس و بازیکن سابق رئال مادرید کرونا گرفته است. این خبر را فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرده است و گفته که کاپیتان تیم ملی این کشور به کووید ۱۹ مبتلا شده و نمی تواند همراه تیم ملی پرتغال در رقابت های لیگ اروپا ۲۰۲۰ میلادی باشد. فدراسیون فوتبال پرتغال گفته که پس از اعلام کرونا کریستیانو رونالدو وی تیم ملی پرتغال را ترک کرده تا به قرنطینه برود.

بازیکن ۳۵ ساله ۱۸۷ سانتی متری پرتغالی ها، امید اول پرتغال در رقابت های لیگ اروپا ۲۰۲۰ بود و اکنون امکان ادامه همراهی تیم یوونتوس را در بازی های مهم لیگ قهرمانان اروپا که از اواخر مهر ۹۹ برگزار می شود، حداقل به مدت ۳ هفته آینده نخواهد داشت. جورجینا رودریگزر همسر کریستیانو رونالدو که سال ۲۰۱۷ میلادی با وی آشنا شد نیز در پی اعلام ابتلای کریستیانو رونالدو به کرونا با انتشار پیامی در اینستاگرامش نوشت که کریس! تو منبع الهام من هستی.

به نظر می رسد با مثبت شدن تست امروز کرونا کریستیانو رونالدو ، این ستاره پرتغالی فرصت تقابل با بارسلونا و لیونل مسی را در دور رفت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ از دست داده باشد.

طبق قانون جدید فیفا و اعلام نشریه گازتا، با وجود ابتلای کریستیانو رونالدو به کرونا ایشان می تواند در صورتی که ۱۰روز در قرنطینه باشد و تست مجدد بدهد و تست PCR وی منفی باشد، می تواند در رقابت های فوتبال شرکت کند. بنابراین شانس کمی وجود دارد که کریستیانو رونالدو بتواند تا ۱۵ روز آینده به مصاف بارسلونا برود.

عکسی که در زیر مشاهده میکنید، تصویری است که جورجینا رودریگزر از رونالدو خندان در زمان قرنطینه منتشر کرده است و به نظر می رسد او سر حال است.

بازی مهم و حساسی سال ۲۰۲۰ میلادی که به میزبانی نماینده ایتالیا برگزار می شود. اگر کریستیانو رونالدو در برابر لیونل مسی در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ به میدان برود، این آخرین تقابل این دو فوق ستاره مستطیل سبز در سال کرونایی ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود.

کریستیانو رونالدو اکنون۱۰۱ گل ملی دارد و قصد دارد رکورد علی دایی را بشکند. کریستیانو رونالدو ۹ گل با رکورد جهانی علی دایی فاصله دارد و اکنون با تست کرونا کریستیانو رونالدو وی حداقل ۱۴ روز از مسابقات تیم ملی پرتغال دور خواهد بود. دومین هتل تفریحی رونالدو در لیسبون پایتخت این کشور قرار دارد. بحران کرونا ضربه سختی به هتل ابر ستاره پرتغالی در جزیره مادیرا نیز زده است.

کرونا کریستیانو رونالدو
تصویر آخرین پست اینستاگرامی رونالدو پیش از اعلام مثبت بودن تست کرونا ایشان. سلفی آخر با هم تیمی های او پیش از بازی مقابل سوئد

با وجود تست مثبت کرونا کریستیانو رونالدو، خطر انتقال کووید ۱۹ از رونالدو به هم تیمی های خود در تیم ملی پرتغال منفی بوده است.

۴ روز پیش از اعلام رسمی خبر کرونا کریستانو رونالدو ، ستاره پرتغالی از کفش جدید خود که با همکاری NIKE تولید شده است رونمایی کرد. او اظهار امیدواری کرده بود که در دیدار مقابل سوئد آن را بپوشد.

کرونا کریستیانو رونالدو باعث شد تا فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان نیز به فهرست باشگاه کرونایی های فوتبال اضافه شود. تا کنون ۲ تن از هم تیمی های رونالدو در تیم ملی پرتغال، کووید ۱۹ داشته اند.

رونمایی از CR100 کفش جدید فوق ستاره یوونتوس ۴ روز پیش از اعلام رسمی کرونا کریستیانو رونالدو

جورجینا رودریگزر ۲۶ ساله است و فرزندی به نام Alana Martina dos Santos Averio دارد. از سال ۲۰۱۷ با رونالدو زندگی می کند. وی متولد پایتخت آرژانتین است. همسر جدید کریستیانو رونالدو مدل بوده و ۲۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

سلفی آینه ای جورجینا رودریگزر همسر جدید کریستیانو رونالدو یک هفته پیش از اعلام کرونا کریستیانو رونالد . عکسی با بیش از ۱ میلیون لایک و ده ها کامنت از سوی مدل های معروف

اعلام خبر کرونا کریستیانو رونالدو بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی به ویژه سایت های فوتبالی جهان داشت که روی براوردها و شرط ها روی بازی اخیر پرتغال با سوئد در لیگ اروپا ۲۰۲۰ و هم چنین بازی دور رفت یوونتوس و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ تاثیر می گذارد.

کریستیانو رونالدو یکی از ۱۰ صفحه پر فالوئر اینستاگرام را در اختیار دارد و بیش از ۲۹۰۰ عکس از سبک زندگی خود به اشتراک گذاشته و ۲۴۰ میلیون دنبال کننده دارد. شمار قربانیان کرونا در جهان از مرز ۱ میلیون نفر فرا تر رفت. ایران احتمالا تا پایان سال ۱۳۹۹ بیش از ۵۰ هزار قربانی کووید ۱۹ داشته باشد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود