جنجال‌های توییت اعدام روحانی: هشدار «آقا داماد» به رئیس کمیسیون امنیت ملی

جنجال‌های توییت اعدام روحانی: هشدار «آقا داماد» به رئیس کمیسیون امنیت ملی

توییت جنجالی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور درباره اعدام حسن روحانی رئیس جمهوری، یکی از جنجالی ترین توییت های مقامات در مهر ماه امسال است. مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز ۲۴ مهر ماه در توئیتی انتقادی نوشته بود که رهبر انقلاب باید دستور دهند تا هزار بار حسن روحانی اعدام شود تا دل مردم عزیز ایران راضی شود. توییت جنجالی مجتبی ذوالنور درباره اعدام روحانی بازتاب های گسترده ای در داخل و خارج از کشور داشته است.

مجتبی ذوالنوری که نماینده دوره های هشتم تا یازدهم مجلس شورای اسلامی و در مجلس یازدهم که خود را مجلس انقلابی خطاب کرده است، ریاست کمیسیون مهم امنیت ملی مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد در توییت خود که با ۴۰۰۰ لایک و هزاران کامنت همراه شد نوشت:

جناب روحانی! اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن با معاویه را خواست اکثر مردم از امام ذکر می کنید، امروز اکثریت قاطع ملت ایران با کم تر از عزل و مجازات شما راضی نمی شوند. با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود. توییت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم قم در بهارستان، هنوز با واکنش حسن روحانی مواجه نشده است.

تصویر توییتر جنجالی مجتی ذوالنور مبنی بر درخواست اعدام روحانی

اظهارات ساختار شکنانه مجتبی ذوالنور مبنی بر آرزوی اعدام رئیس جمهوری و ارائه ادعای آنکه این درخواست اکثریت قاطع ملت ایران است، با واکنش های زیادی روبرو شد. حسام الدین آشنا مشاور جنجالی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در توییتی نوشت که فحاشی، انسان را نه دانشمند تر می کند و نه نورانی تر.

معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رئیس جمهوری نیز درباره فراخوان اعدام حسن روحانی گفت که این بدعت با اهانت به روحانی شروع شد اما بعید نیست آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت کنندگان را بگیرد. سخنگوی دولت هم در واکنش به فراخوان اعدام روحانی گفت که ما تا کنون این ادبیات را در ساختار سیاسی به این شکل نداشتیم و چنین واژگانی نداشتیم که از تریبون های رسمی ، نماینده ای بگوید دولت از بالا پایین این گنونه است و اتهام بزند.

در پی انتشار توییت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره ادعای خواست اکثریت ملت ایران مبنی بر اعدام روحانی، کامبیز مهدی زاده فرساد، داماد حسن روحانی و همسر دکتر مریم روحانی در پستی در صفحه اش، به نوشته آقای ذوالنور واکنش تهدید آمیز نشان داد. در پیام آقا داماد به پست رئیس کمیسیون امنیت ملی آمده: جناب مجتبی ذوالنوری. رئیس مثلا امنیت ملی ! پایت را از گلیمت درازتر کرده ای! اگر حتی ۱ دقیقه از دولت روحانی باقی مانده باشد، تا پای جان ایستاده ایم. بسم الله. . . .

اعدام روحانی
توییت تهدید آمیز کامبیز مهدی زاده فرساد در واکنش به توییت اعدام روحانی توسط مجتبی ذوالنور

کامبیز مهدی زاده فرساد چند سال پیش در یکی از تالارهای شمال پایتخت با دختر حسن روحانی ازدواج کرد. دختر حسن روحانی اخیرا به دلیل حضور در یکی از دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای تدریس و تحقیق، با واکنش هایی روبرو شده است که منجر به اطلاعیه این دانشگاه شده است. دختر حسن روحانی دانش آموخته علوم پایه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

همسرش متولد سال ۱۳۶۴ در شهر اهر است و در گرایش های مربوط به زمین شناسی در دانشگاه آزاد تحصیل کرده است. کامبیز مهدی زاده فرساد که توییت تهدید آمیزی علیه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی منتشر کرده، در سایت شخصی خود، خود را نخبه ایرانی معرفی کرده است. آقا داماد از حوزه تبریز، نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد که صلاحیت وی توسط شورای نگهبان احراز نشد. او یکی از پست های معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری را در اختیار دارد.

اگر چه آزادی بیان حق همه ملت ایران و نمایندگان ملت ایران است، اما باید در نظر داشت که اهانت و تهدید ، از تریبون های رسمی و فضای سایبر می تواند جامعه را در فضای متشنج قرار داده و ذهن ها را از مسائل اصلی کشور منحرف کند. اقدام آقا داماد به تهدید رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز می تواند موجب اقدام قضایی معاونت حقوقی قوه مقننه شود که باید ببینیم در روزهای آینده که مصادف با یوم الله ۱۳ آبان و ۳ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی است، سپهر سیاسی ایران در فضای داخلی و بین المللی چگونه خواهد بود.

به نظر می رسد در آینده اقتصاد و سیاست ایران عصر ۱۴۰۰، شاهد جولان و نقش آفرینی بیشتر آقا داماد ها و عروس خانم ها و آقازاده ها و ژن خوب ها باید بود. حسن روحانی قول داده است که از ۹۹/۰۹/۰۹ با راه اندازی سامانه جامع تجارت، دولت الکترونیک و شفافیت و عدالت اداری را در ایران ارتقا بخشد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۴ نظر

ورود

  • محمد حسین مهر ۲۶, ۱۳۹۹

    با ارزوی اپلای برای همه دانشجویان و فرار برای همه مردمان عادی

  • آنتی رضا ستوده مهر ۲۶, ۱۳۹۹

    آغا داماد کجای کاری؟نفر دوم و سوم برای اعدام،خودت و زنت هستین.?

    • حسین مهر ۲۶, ۱۳۹۹

      نه اشتباه حساب کردید اولش باید رئییس هم ذوالنور باشه بقیه به ترتیب

  • big man مهر ۲۷, ۱۳۹۹

    هنوز یه عده فکر میکنن اینجا ریاست جمهوری یا کلا سه قوه کاره اییه.
    اصلاح طلبی و اصولگرایی دوتا عروسک خیمه شب بازیه.
    ۸ سال اینو میارن . ۸ سال بعد اون یکی رو.
    زمان مموتی دلار از ۹۰۰ تومن رسید به ۳۶۰۰ تومن.
    در زمان حسن کلید دلار از ۲۴۰۰ رسید به ۳۲۰۰۰ تومن. و تا ۵۰ میره بالا

    و هنوز یه عده فکر میکن این چیزا با حجاب و قران و کشتن این و اون درست میشه.
    کرونا تموم بشه میرم. کلا نسلمو یه جا دیگه پایه گذاری میکنم دیگه هیچ اسمی از خاورمیانه و ایران نباشه.
    اینجام بمونه برا بقیه. با نون بخورین سیر شین. یه جایی این متنو خونده بودم اما خیلی عمیقه.
    به یه خارجی بگی تو ایران بر اساس ژن و اقازادگی دسته بندی میکنن پناهندگی نمیدن هیچی بلکه یه لگد میزدن میندازنت بیروت تا این چیزا رو بهشون صادر نکنیم. مثل بلژیک که لیگ برترشو به گند کشیدن

    • مهدی مهر ۲۷, ۱۳۹۹

      واقعا اسکولی.نمیدونم چند سالته ولی تا حالا یه بار تو عمرت به این فکر نکردی اگه رییس جمهور قدرت نداره پس چرا اینا برای ریاست جمهوری چند باره سر و دست میشکنن؟

    • Punisher مهر ۳۰, ۱۳۹۹

      نظرت انقدر مسخره هست که نیازی به جواب نداره.

  • حمید مهر ۲۷, ۱۳۹۹

    بنظر من اگر مشکل این مملکت با اعدام حسن روحانی حل میشود من حاضرم مثل سعید عسگر این کار را انجام بدهم اما بابام جان مشکل جای دیگر است … این حرف ها فرار از مشکل است . یعنی چه که چهل سال است هر رییس جهموری که امده مشکل داشته ! دور و بر خودتان را نگاهی بیندازین مشکل را پیدا می کنید …

  • ابراهیم مهر ۲۷, ۱۳۹۹

    سه تا قوه داریم , : قوه مجریه یا اجراییه که همون دولته (رئیس جمهور و ۱۹ وزیرش ) , ۲: قوه مقننه که وظیفش وضع قوانین و نظارت بر اجرای قوانین است که میشه مجلس , ۳ :قوه قضاییه که وظیفش فقط امور قضاییه , من از رئیس جمهور میپرسم وقتی تمام اجرا و عمل دست شماست چگونه از مجلس و قوه قضاییه توقع عمل و اقدام دارند , اگر مجلس عملی را شخصا اجرا کند به دخالت در امور دولت متهم می شوند , تنها وظیفه مجلس نظارت و وضع قوانین است و اجرای آن قوانین جزء اختیارات دولت یا همون قوه مجریه (رئیس جمهور و ۱۹ وزیر ) , رئیس جمهور میتواند آن قوانین را اجرا یا منحل کند , در ضمن در خصوص امام حسن ع , امام دوم ما بخاطر یار و پیرو نداشتن و تنها ماندنشان و بیدار کردن شیعیان خفته زمان خود دست به صلح اجباری که معاویه جبر کرده بود برد و در راه برگشت حمله منافقین به امام از درون لشگرشان که امام را با خنجر آخته زخم زدند و پس از بهبودی تقریبی جراحتشان از خانه مختار به خانه خود نقل مکان کردند و بعد آن نیز معاویه از طریق همسر آن حضرت ایشان را مسموم نمودند و امام در تنهایی و بی کسی به شهادت رسیدند . تعداد یاران واقعی امام حسن ع به ۴ نفر هم نمیرسید . اگر صلح خوب بود امام حسین ع , ۷۲ تن از یارانشان در کربلا با یزید صلح میکردند و به شهادت نمیرسیدند , فریدون آمریکایی دستت با این خطای علنی رو شده …

  • امین مهر ۲۷, ۱۳۹۹

    این داماد رو باید ……

  • حسن بقال مهر ۲۷, ۱۳۹۹

    آقای داماد،
    لطفا تو یکی خفه شو،
    لعنت بر هفت نسل روحانی با این مملکت داریش،
    وقتی امثال توی بی سواد توی این دولت پشکلی مسولیت داشته باشین آخرش همین میشه،
    پس لطفا خفه شو،یک دقیقات نزدیک تمام شدن است.

    • سیامک مهر ۲۸, ۱۳۹۹

      اف بر دولت خائن به آرمان شهدا و خائن به ملت!
      یه نفر (ذوالنور)حرف مِلت را زده
      خدا پدرش رو بیامرزه
      شما هم اگه باند باز و جناح باز نیستید نظرات مردم رو منعکس کنید

  • سیامک مهر ۲۸, ۱۳۹۹

    اف بر دولت خائن به آرمان شهدا و خائن به ملت!
    یه نفر (ذوالنور)حرف مِلت را زده
    خدا پدرش رو بیامرزه
    شما هم اگه باند باز و جناح باز نیستید نظرات مردم رو منعکس کنید

  • امیر مهر ۲۸, ۱۳۹۹

    حرف حق و حرف مردم روزده. این داماد هم بره و گوه خوری زیادی نکنه

  • محمد آبان ۴, ۱۳۹۹

    به قول آیت الله نوری
    یا مردم میفهمن دردشون نداشتن امام زمان یا به اون ها میفهمونن …
    با اون هوایی که مخالف خدا و پیغمبر هستن کاری ندارم
    اما قابل توجه شما برادر که حسین و کربلا و قبول داری و حالت از یزید شراب خور به هم میخوره باشه که
    اینکه اگر حاکم معصوم هم باشه و ما بد عمل کنیم باز نتیجه یک چیز می شود : کربلا ۲