بستری شدن محمدرضا گلزار در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا + ویدئو

بستری شدن محمدرضا گلزار در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا + ویدئو

محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده مشهور به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

گلزار روز گذشته در گفتگویی تلفنی از داخل بیمارستان خبر ابتلای خود به ویروس کرونا را تأیید و توضیحاتی درباره ی وضعیت جسمانی خود ارائه کرد.

محمدرضا گلزار کرونا

محمدرضا گلزار در این گفتگو گفت: «یک هفته از شروع علائم ابتلایم به بیماری گذشته. تقریباً از همان روز اول همه ی علائم کرونا را داشتم. رفتم بیمارستان، برایم دارو تجویز کردند و در منزل خودم بستری و قرنطینه شدم. دیروز درد شدیدی در قفسه سینه ام احساس می کردم. اسکن مجدد کردم. به توصیه ی پزشکان که متوجه شدند فضای بیشتری از ریه ام درگیر بیماری شده، ادامه ی درمانم را در بیمارستان طی می کنم.»

گلزار در ادامه گفت: «خدا را شکر بد نیستم. البته به این معنی نیست که کاملاً خوبم. اما شنیده ام می تواند خیلی بدتر از این هم باشد. خیلی نگران کننده نیست.»

اما محمدرضا گلزار اولین چهره سینمایی ایران نیست که درگیر بیماری کووید-۱۹ شده است.

در آخرین روزهای ماه شهریور خبر بستری شدن مهران رجبی در بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا منتشر شد. رجبی که برای بازی در یک سریال به زنجان سفر کرده بود، به محض رسیدن به شهر به دلیل نامساعد بودن حالش به پزشک مراجعه کرد و پس از مثبت شدن تست کرونایش به تشخیص پزشکان در یکی از بیمارستان های زنجان بستری شد.

در اواسط ماه مرداد خبر تلخ درگذشت خسرو سینایی، کارگردان مشهور به دلیل ابتلا به این بیماری منتشر شد. سینایی که به دلیل عفونت ریه و ابتلا به ویروس کرونا، در بیمارستان بستری شده بود در سن ۷۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

اواخر تیر ماه شهره سلطانی دیگر بازیگر مشهور با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود از ابتلایش به این بیماری خبر داد و گفت به نوع شدید آن مبتلا شده است. شهره سلطانی ضمن تشکر از کسانی که پیگیر و نگران حال او بودند، از مردم خواست این بیماری را جدی بگیرند.

چند روز پیش از آن امیرمهدی ژوله از ابتلای پیمان قاسم خانی به کووید-۱۹ خبر داده بود و منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر هم اعلام کرده بودند به نوع خفیف این بیماری دچار شده اند و در قرنطینه ی خانگی به سر می برند.

بهاره رهنما و کیانوش گرامی دیگر بازیگرانی بودند که خبر ابتلای آن ها به ویروس کرونا در تیر ماه منتشر شد. بهاره رهنما با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد در قرنطینه به سر می برد و کیانوش گرامی که راهی بیمارستان شده بود، در گفتگویی ویدئویی از روی تخت بیمارستان، با اشاره به بی احتیاطی خود، عاجزانه از مردم درخواست کرد این ویروس را جدی بگیرند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

در اواخر خرداد ماه لیلا بلوکات با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داده بود. بلوکات در طی مدت بیماری خود در چند لایو اینستاگرامی و مصاحبه هم شرکت و از تجربه ی ترسناک خود در مبارزه با بیماری کووید-۱۹ صحبت کرد.

گلاب آدینه و دخترش، نورا هاشمی هم در اواخر اردیبهشت ماه با انتشار ویدئویی اعلام کردند هر دو به کرونا مبتلا شده بودند و تجربه ی خود در مواجهه با بیماری کووید-۱۹ را با مردم به اشتراک گذاشتند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود