کرونا و صنعت کنسرت؛ برگزاری کنسرت موسیقی در آمریکا با استفاده از حباب های پلاستیکی

کرونا و صنعت کنسرت؛ برگزاری کنسرت موسیقی در آمریکا با استفاده از حباب های پلاستیکی

یک گروه موسیقی آمریکایی به نام The Flaming Lips کنسرتی با رعایت فاصله ی اجتماعی برگزار کرده است. در این کنسرت اعضای گروه موسیقی و هواداران شان در تمام مدت اجرا درون حباب هایی پلاستیکی قرار داشتند.

تصاویر منتشر شده از این کنسرت تماشاچیان را درون کره هایی بادی نشان می دهد. اینطور که گفته می شود این کنسرت به طور آزمایشی برگزار شد تا کارآمدی این روش برای استفاده در کنسرت های بعدی در میانه ی بحران کرونا مورد سنجش قرار گیرد. از تصاویر این کنسرت در موزیک ویدئوی جدید این گروه موسیقی هم استفاده خواهد شد.

این گروه موسیقی هفته ی گذشته کنسرت خود را برگزار کردند و وین کوین، خواننده ی اصلی گروه ویدئو و تصاویری از این اجرا در اینستاگرام خود منتشر کرد که حباب های پلاستیکی را قبل از باد شدن نشان می داد.

کوین در مصاحبه ای با سی‌ان‌ان گفت: «فکر می کنم در مارس کسی تصور نمی کرد این وضعیت تا هشت ماه دیگر ادامه پیدا کند.»

«به نظرم همه مان فکر می کردیم یک یا شاید دو ماه طول بکشد. ولی دیگر داریم به اوضاع مسلط می شویم.»

کوین که از سال ۲۰۰۴ برای تجربه ی موج سواری روی جمعیت در کنسرت هایش از این حباب های پلاستیکی استفاده می کند، گفت: «در این حباب ها می توانید هر چقدر که دلتان می خواهد هیجان زده شوید، هر چقدر دلتان می خواهد جیغ بکشید ولی نفر کناری تان را آلوده نکنید، هر قدر هم که از خود بی خود و هیجان زده شده باشید.»

«با وجود این حباب ها همیشه یک سد و مانع وجود دارد. هم بقیه حفظ می شوند هم خودتان. این خودش موفقیتی محسوب می شود.»

«من دوست دارم هر کاری از دستم برمی آید انجام دهم. من فکر می کنم ما توانستیم این کار را انجام دهیم و این روش قطعاً بی خطر است.»

یکی از طرفداران این گروه موسیقی که در کنسرت آن ها حضور داشته می گوید: «حباب ها آنقدر بزرگ بودند که اصلاً در آن ها احساس خفقان و تنگی نمی کردید. کمی غیر عادی به نظر می آمد یا انگار زیر آب بودید، اما نه آنقدر که ذهن تان را درگیر کند.»

در ماه اوت ۲۵۰۰ نفر از علاقمندان موسیقی در انگلیس از ۵۰۰ جایگاه جداگانه و حصارکشی شده به تماشای کنسرت سم فندر، خواننده ی انگلیسی نشستند. این جایگاه های حصارکشی شده حداکثر ۵ نفر ظرفیت داشتند. این اجرا را اولین کنسرت دنیا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی می دانند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین کنسرت موسیقی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در انگلیس

مد و کرونا؛ برگزاری فشن شوی برند موسکینو با استفاده از عروسک های خیمه شب بازی

اولویت بندی مهمان ها، ایده عجیب یک عروس و داماد برای برگزاری مراسم عروسی در روزهای کرونایی

عشق سال های کرونا؛ ازدواج دو همسایه که در قرنطینه ایتالیا عاشق هم شدند

عروسی خودرویی، ایده زوج خلاق برای برگزاری مراسم ازدواج در روزهای کرونایی

عشق بین مرزی؛ روایتی تصویری از عشق هایی که کرونا باعث جدایی آن ها شده

منبع: dailymail
دیجیاتو
بدون نظر

ورود