واکنش شیلا خداداد به تعجب کاربران از موهای سفید و پیر شدنش + ویدئو

واکنش شیلا خداداد به تعجب کاربران از موهای سفید و پیر شدنش + ویدئو

موهای سفید شیلا خداداد به سوژه ی لایو اینستاگرامی دیروز این بازیگر سینما و تلویزیون بدل شد.

شیلا خداداد دیروز لایوی اینستاگرامی با مخاطبان صفحه ی خود داشت که در آن سفیدی موهای این بازیگر توجه کاربران را به خود جلب کرد.

کاربران در طول این لایو اینستاگرامی دائماً به موهای سفید شیلا خداداد اشاره می کردند و از او می پرسیدند چرا موهایش را رنگ نمی کند یا چرا تا این حد پیر شده.

این اظهارنظرهای کاربران دست آخر شیلا خداداد را به واکنش واداشت.

خداداد به طعنه از توجه کاربران به خودش تشکر کرد و گفت: «قاعدتاً اولین نفر خودتان متوجه سفیدی موهایتان می شوید. من اینطوری دوست دارم و فعلاً قصد رنگ کردن موهایم را ندارم.»

خداداد همچنین پیری و بالا رفتن سن را امری طبیعی بیان کرد و گفت: «در نظر بگیرید که چند سال از زمانی که کارم را شروع کردم می گذرد. الان ۴۰ سالم است و مشکلی هم با سن و سالم ندارم. هر قدر هم که برایم بنویسند پیر  شدم ناراحت نمی شوم. چون انسان هر سال بزرگ تر می شود و پا به سن می گذارد و من سعی می کنم این روزها به دانشم اضافه کنم.»

موهای سفید شیلا خداداد و پیر شدنش

شیلا خداداد متولد ۱۳۵۹ در تهران و دانش آموخته رشته مهندسی شیمی است. خداداد بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. بعد از این تجربه او در چند فیلم سینمایی دیگر هم بازی کرد اما نقش آفرینی در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۸۱ بود که خداداد را به شهرت رساند. این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های دهه ی ۸۰ تلویزیون ایران بود. شیلا خداداد به بازی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی ادامه داد و شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در سریال های گلشیفته و هیولا تجربه کرد. در سال ۹۸ کتابی با ترجمه شیلا خداداد به نام «بعضی راز ها را باید نگه داشت» با موضوع تجاوز جنسی به کودکان منتشر شد.

شیلا خداداد در سال ۸۹ با جراح بینی خود فرزین سرکارات ازدواج کرد. گفته می شود خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از او سؤال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده بود، و اینگونه باب آشنایی میان شیلا خداداد و فرزین سرکارات باز شده بود. این زوج ۲ فرزند به نام های سامیار و ساتین دارند.

با این حال نیوشا ضیغمی پس از گذشت چندین سال عدم رضایت خود از جراحی بینی اش را اعلام کرد که شیلا خداداد این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و در یک پست اینستاگرامی بلند بالا افتخارات و مدارک تحصیلی و دانشگاه همسرش را به رخ کشید.

چند سال قبل در رسانه های ایران فهرستی از اسامی بازیگرانی منتشر شد که فرزندان خود را در خارج از کشور به دنیا آورده اند. شیلا خداداد که یکی از این بازیگران است، در واکنش به انتشار این فهرست در اینستاگرام خود نوشت: «خ آخ من که خجالت کشیدم. الان سامیار و ساتین رو قورت میدم و دوباره در وطن به دنیا میارمشون.»

سال گذشته نیز شیلا خداداد به انتقاد از ادبیات مورد استفاده در تلویزیون ایران در نقد سلبریتی های ایرانی پرداخت و اعلام کرد تلویزیون را تحریم می کند.

او در پستی اینستاگرامی نوشت:

«واژگان جدیدی که این روز ها درتلویزیون ملی ایران درباره بازیگران گفته می شود را شنیده اید؟ واژه هنربند خائن، یه لیبرتی، نیم لیبرتی و غیره . . . . عجیب نیست که رسانه ملی یک کشور راجع به هنرمند همون کشوری، همچین رفتاری رو میکنه؟ پس چرا از همین هنرمندان برای جذب مخاطب استفاده می کنند؟ آیا همگی باید مانند عروسک دست ساز فقط فکر و عمل شما را اطاعات کنند و اگر کمی همسو با شما نباشند، این چنین مورد بی احترامی قرار بگیرند؟ من به شخصه بخاطر بی احترامی های اخیرا صدا و سیمای کشورم،‌ در هیچ سریالی که از تلویزیون پخش شود بازی نخواهم کرد.»

بیشتر بخوانید:

صحبت های شیلا خداداد درباره علاقه اش به تتلو و داریوش و تنفرش از آقازاده ها + ویدئو

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • زینب آبان ۲۲, ۱۴۰۰

    بنظر من مدل های طبیعی برای آرایش و زیبایی این روزها محبوب تر هستند و خروج از محدوده طبیعی و داشتن ظاهری مصنوعی دیگر زیبا قلمداد نمی شود. به طور مثال زنان آفریقایی-آمریکایی در کشور ایالات متحده چند سالی است که زیبایی طبیعی موهای فر خود را پذیرفته اند و کمتر از گذشته به دنبال صاف کردن یا تغییر حالت موهای خود هستند، این تغییر را شاید بتوان امری فرهنگی قلمداد کرد اما با این فلسفه می توان زیبایی موهای خاکستری را نیز توجیه کرد. من و همسرم مدت هاست که از رنگ موهای شیک و خاکستریمون در سن جوانی لذت میبریم و تنها زیبایی و جذابیت میبینیم .