دیدار با «مهدیس توکلی» بازیگر نقش «مینو» در سریال از سرنوشت

دیدار با «مهدیس توکلی» بازیگر نقش «مینو» در سریال از سرنوشت

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت شبکه ۲ سیما است که به کارگردانی سید محمد رضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان روی آنتن شبکه ۲ در پاییز ۹۹ رفته و فراز و نشیب های زندگی دو نوجوان پرورشگاهی به نام هاشم و سهراب را روایت می کند. حجت اشرف زاده خواننده محبوب رسانه ملی در پاییز ۹۹ که او را در شبکه ۳ زیاد می بینیم، خواننده نماهنگ های سریال از سرنوشت بوده و امین بانی هم تیتراژ پایانی سریال را خوانده است.

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار سریال از سرنوشت شبکه ۲، در واقع دختر منصور افشار (با بازی مجید واشقانی) و مینا ماجدی (با بازی لیلا بلوکات) است. مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت، هم بازی دارا حیایی (هاشم)، فاطمیما بهارمست (نغمه)، کیسان دیباج (سهراب)، حسین پاکدل (خندان)، پوریا پورسرخ (شاهرخ)، مهدی صبایی (بابک) و شبنم فرشاد جو (در نقش گلهبار) شده است

مهدیس توکلی در سریال پدر پسری در نقش آتنا ظاهر شده بود.

مهدیس توکلی متولد سال ۱۳۷۳ در تهران است. این هنرپیشه ۲۷ ساله تلویزیون و تئاتر، فعالیت خود را از صحنه های تئاتر آغاز کرد و در سال نود و هفت توانست جایزه بازیگری گروهی جشن بازیگر از خانه تئاتر را کسب کند. روزهای روشن شب های تاریکی، ملکه زیبایی لنین، تایلند، رفقا رقبا و ایمولیتو از جمله کارهایی است که شاهد نقش آفرینی مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت روی سن تئاتر بودیم. دختر ۱۶۵ سانتیمتری سینما و تلویزیون ایران، مادری به نام زهرا ملکی داشته و مجرد است. تنها خواهرش نیز مهسا نام دارد

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت شبکه ۲، خواهر سهراب است. سهراب ، عاشق آرزو (مرضیه موسوی)، و دست هاشم (دارا حیایی) و پسر منصور افشار (با بازی مجید واشقانی) است.

از کلکسیون فوتوشوت های تابستانی مهدیس توکلی
تصویری از بازی مهدیس توکلی در تئاتر ایمولیتور
مهدیس توکلی و هم بازی های وی در تمرینات هوازی تئاتر ملکه زیبایی لنین
استایل مهدیس توکلی و مهسا انجدانی در تئاتر تایلند
مهدیس توکلی و دوستان در جشنواره آئینی سنتی در تالار چهارسو
از عکس های مهدیس توکلی و دوستانش در سال ۹۸

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت شبکه ۲ سیما، حضور فعالی در اینستاگرام ندارد. اینستاگرام مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت در نشانی: @mahdistavakkoli قرار دارد. او بیش از ۵ هزار دنبال کننده دارد.

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت
تصویری از مهدیس توکلی در سریال پدر پسری شبکه ۵

مهدیس توکلی مثل مهراوه شریفی نیا و ملیکا شریفی نیا (دختران محمد رضا شریفی نیا و آزیتا لاچینی)، عاشق کتاب است و به مخاطبانش پیشنهاد کرده تا کتاب در اتظار گودو، شرق، شرق است و کتاب لاموزیکا اثر مارگریت دوراس را مطالعه کنند.

مهدیس توکلی در سریال پدری پسری هم نقش آفرینی کرده بود و هم بازی محمد جواد جعفرپور، یدالله شادمان و مهران رجبی شد. سریال از سرنوشت شبکه ۲ سیما جایگزین سریال پربیننده تاریخی بوم و بانو شد.

مهدیس توکلی بازیگر نقش مینو افشار در سریال از سرنوشت ، از هشتگ ها برای دیده شدن بهتر و بیشتر اینستانوشته های خود که بیشتر بازتاب نقش آفرینی ها و طبیعت گردی هایش است، استفاده می کند. امیدوارم این دختر خوش استعداد تلویزیون و تئاتر کشورمان را در صحنه های سینما و جشنواره های سینمایی نیز مشاهده کنیم.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود