گیر کردن انگشتان کودک روس در پله برقی و تلاش مردم برای نجاتش + ویدئو

گیر کردن انگشتان کودک روس در پله برقی و تلاش مردم برای نجاتش + ویدئو

ویدئویی از یک مرکز خرید در شهر سوچی روسیه منتشر شده که تلاش های مردم برای نجات دختربچه ای را نشان می دهد که انگشتانش در یک پله برقی در حال حرکت گیر کرده بود.

این ویدئو مردم را نشان می دهد که روی پله برقی بالا و پایین می پرند تا جلوی حرکت آن را بگیرند و بتوانند انگشتان دختربچه را بیرون بکشند.

این دختربچه ی ۲ ساله از مادر خود دور شده بود که بالای یک پله برقی در حال حرکت لیز می خورد و انگشتانش در آنجا گیر می کند.

مردم اما به سرعت برق دست به کار می شوند و با بالا و پایین پریدن روی پله برقی سعی می کنند جلوی حرکت آن را بگیرند.

با این کار انگشتان دختربچه هم آزاد می شود، گرچه مسئولین مرکز خرید بعداً از مردم به خاطر اینکه سر خود عمل کردند و واکنش شان بیش از حد «احساسی» بوده، انتقاد کردند.

سخنگوی این مرکز خرید ادعا کرد که نیروهای حراست پله برقی را متوقف کرده بودند.

پله برقی

این سخنگو گفته: «تکنسین ها چند دقیقه بعد رسیدند اما تا آن ها برسند مشتریان دلسوز مرکز خرید که تسلیم احساسات شان شده بودند برای آزاد کردن انگشتان بچه سرخود وارد عمل شدند.»

«کارشناس ها می گویند این اقدام حساب نشده و احساسی می توانست منجر به وارد شدن آسیب جدی، نه تنها به کودک، بلکه به خود مردم هم شود.»

«خوشبختانه این حادثه به وحشت زده شدن کودک و خراش برداشتن انگشتانش ختم شد.»

«از پدر و مادرها می خواهیم بیشتر مراقب بچه های کوچک خود باشند و آن ها را حتی لحظه ای تنها نگذارند.»

یکی از نگهبانان مرکز خرید به یک شبکه ی تلویزیونی روسیه گفته مادر دختربچه شوکه شده بود، او احساس گناه می کرد و حتی نمی خواست دخترش را به بیمارستان ببرد اما با اصرار مسئولین فروشگاه و مردم بالاخره با آمبولانس به بیمارستان رفت.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود