داستان و بازیگران سریال «شرم» شبکه ۳: آخرین حضور سیروس گرجستانی

داستان و بازیگران سریال «شرم» شبکه ۳: آخرین حضور سیروس گرجستانی

سریال شرم سریالی است که جایگزین فصل اول سریال طنز صفر بیست و یک در شبکه ۳ سیما خواهد بود. این سریال از نیمه دوم آبان هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ خواهد رفت.

سریال شرم آخرین سریالی است که سیروس گرجستانی در آن بازی کرد. سریال شرم در پردیس تئاتر تهران فیلمبرداری شده و لوکیشن های مختلفی دارد. احمد کاوری، کارگردان سریال شرم است و در این سریال، شاهد نقش آفرینی ابوالفضل پورعرب، اردلان شجاع کاوه، مرحوم سیروس گرجستانی و فاطمه گودرزی هستیم.

سیاوش طهمورث که از هنرپیشه های اصلی سریال طنز ۰۲۱ بود نیز در سریال شرم حضور دارد و جایگزین سیروس گرجستانی شده است. داستان سریال شرم ۲ در واقع ۲ کاراکتر محوری دارد. اولین کاراکتر محوری سریال شرم شبکه ۳ را باید ابوالفضل پورعرب نامید که در کنار فاطمه گودرزی، بخشی از داستان را روایت می کند.

داستان سریال شرم در واقع روایتگر زندگی ۳ جوان به نام الهام طهوری، میلاد میرزایی و نیما نادری است. الهام طهموری در سریال شرم در نقش دختر فاطمه گودرزی حضور دارد که پوران نام دارد. بنابراین بازیگر نقش پوران سریال شرم ، خانم الهام طهوری است. سریال شرم بر اساس فیلمنامه سعید فرهادی نگاشته شده و فریبا متخصص، نسیم ادبی و سید مهرداد ضیایی در کنار آشا محرابی در ان حضور دارند.

سریال شرم
سکانسی از بازی مرحوم سیروس گرجستانی و فاطمه گودرزی در لوکیشن فضای باز سریال شرم شبکه ۳
سکانسی از بازی فاطمه گودرزی در لوکیشن خانه اش در سریال شرم
سکانس شبانه سریال شرم با حضور دختر فاطمه گودرزی
استایل ابوالفضل پور عرب در کنار فاطمه گودرزی در سریال شرم شبکه ۳
تصویری از پشت صحنه سریال شرم شبکه ۳
تصویری از پشت صحنه سریال شرم در روزهای کرونایی تهران

امسال فاطمه گودرزی و سیاوش طهمورث با ۲ سریال پاییزی مهمان شب های ایرانیان در شبکه سوم سیما بودند.

سریال شرم سریالی است که یک ملودرام اجتماعی را به تصویر می کشد و بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون را دورهم جمع کرده است. بخشی از لوکیشن فیلمبرداری سریال شرم در روزهای کرونایی تهران، شهرک غرب بود.

استفاده از دستگاه آب پاش برای سکانس هایی که باید زیر بارش باران فیلمبرداری شود، یکی از کارهای سخت سریال در زمان تصویربرداری بود. بازیگر نقش لعیا سریال شرم را الهام طهوری بازی کرده است و بخشی از داستان روی او متمرکز است. کارگردان سریال شرم گفته که ترکیب بازیگران را به گونه ای انتخاب کرده که حس نوستالژیک داشته باشد. بازیگرانی که بازیگر بوده اند و اتفاقی بازیگر نشده اند.

باید ببینیم فرجام این سریال و بازی ها چگونه خواهد بود. مرحوم سیروس گرجستانی، ۲۰۰ دقیقه در سریال شرم حضور دارد. نام سریال شرم قرار بود پای بست باشد که نام دیگری برایش انتخاب شد. الهام طهموری به عنوان دختر فاطمه گودرزی در سریال شرم، از نقش های کلیدی داستان است.

اینستاگرام سریال شرم یا کانال سریال شرم در نرم افزارهای پیام رسان داخلی هنوز راه اندازی نشده است. اما از طریق اینستاگرام بازیگران سریال شرم می توان در جریان متن و حاشیه و پشت صحنه های سریال قرار گرفت.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود