چگونه کارت پستال دیجیتال درست کنیم ؛ معرفی برنامه Digipostal

چگونه کارت پستال دیجیتال درست کنیم ؛ معرفی برنامه Digipostal

چیزی تا یلدای ۱۳۹۹ و جشن ها و اعیاد پایان سال باقی نمانده و حالا که پاندمی کرونا در روزهای اوج خود است خیلی ها دوست دارند با ارسال کارت پستال دیجیتال برای دوستان و خویشاوندان خود به آنها تبریک بگویند. در این مطلب به شما یاد خواهیم داد که چگونه کارت پستال دیجیتال بسازیم و آن را براساس اسم مخاطب و همچنین مناسبت مورد نظرمان سفارشی سازی کنیم.

برای درست کردن کارت پستال دیجیتال برنامه های داخلی و خارجی زیادی وجود دارند اما اگر میخواهید که متن مورد نظرتان را به زبان فارسی روی کارت پستال بنویسید بهتر است از برنامه های فارسی استفاده کنید. Digipostal یکی از برنام های ایرانی برای ساخت کارت پستال دیجیتال است که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار با آن خیلی راحت است. در ادامه نحوه کار با این نرم افزار را به شما آموزش می دهیم.

نصب برنامه Digipostal

کارت پستال دیجیتال

ابتدا باید با کلیک روی لینک های مقابل به سایت های کافه بازار یا گوگل پلی استور بروید و برنامه Digipostal را دانلود نمایید. پس از نصب و ثبت نام در برنامه می توانید چند طرح از پیش آماده در آن را مشاهده کنید. یکی از آنها را به دلخواه خود انتخاب نمایید. سه گزینه مختلف در پایین هر کارت برایتان نمایش داده می شود. با انتخاب گزینه اول یعنی مشاهده کارت می توانید نحوه باز شدن پاکت و خارج شدن کارت از آن را ببینید. اگر گزینه ارسال را بزنید امکان اشتراک گذاری آن یا کپی لینک کارت برایتان فراهم می شود و کافیست لینک را برای فرد موردنظرتان ارسال نمایید. آیتم سوم هم که با آیکون مداد مشخص شده سفارشی سازی نام دارد و با کمک آن میتوانید متن روی کارت یا تصویر پس زمینه آن را تغییر دهید و حتی استیکر دلخواهتان را روی آن بچسبانید.

این برنامه قسمتی اختصاصی با عنوان تبریک تولد دارد و در آن کارت های تبریک براساس سن فرد مورد نظر چینش شده اند. همچنین هر زمان که کارتی را با برنامه بسازید در پوشه ای به نام کارت های من برایتان ذخیره می شوند تا در صورت تمایل بعدا دوباره از آنها استفاده نمایید. این برنامه ظاهرا امکان اضافه کردن موزیک یا فایل صوتی به کارت های تبریک شما را ندارد که این میتواند از جمله ضعف های مهمش باشد.

 

بیشتر بخوانید

چگونه تم دایرکت اینستاگرام را تغییر دهیم؟

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • فرزاد اسفند ۱۹, ۱۳۹۹

    سلام من نرم افزار رو نصب کردم اما وقتی که بازش میکنم هیچی رو بالا نمیاره همش یه چیزی میچرخه لطفا راهنماییم کنید

    • علی پهلوان بهمن ۲۸, ۱۴۰۲

      بجاش میتونی با ایونتی فای هم کارت پستال دیجیتال بسازی