مردم هر کشور دوست دارند به کجا مهاجرت کنند؟ کانادا محبوب قلب ها

مردم هر کشور دوست دارند به کجا مهاجرت کنند؟ کانادا محبوب قلب ها

نقشه ای از دنیا ترسیم شده که نشان می دهد مردم هر کشور کدام نقطه دنیا را بیشتر از هر جای دیگری برای مهاجرت و شروع یک زندگی تازه دوست دارند و از قرار معلوم بالاترین محبوبیت را از این نظر کشور کانادا دارد.

در این نقشه که با استفاده از داده های جستجو در گوگل تهیه شده، نام کشورها به همراه نام مقصد مورد علاقه ی مردم آن ها برای مهاجرت آورده شده است.

کانادا با محبوبیت در میان مردم ۳۰ کشور دنیا در صدر قرار دارد. بریتانیا، مکزیک و فرانسه از جمله ی این ۳۰ کشور هستند.

کشورهای محبوب برای مهاجرت
۱۰ کشوری که بیشترین محبوبیت را به لحاظ مهاجرت در میان مردم دنیا دارند:
۱- کانادا: محبوب مردم ۳۰ کشور
۲- ژاپن: ۱۳ کشور
۳- اسپانیا: ۱۲ کشور
۴- آلمان: ۸ کشور
۵- قطر: ۶ کشور
۶- استرالیا: ۵ کشور
۷- سوئیس: ۴ کشور
۸- پرتغال:  ۳ کشور
۹- آمریکا: ۲ کشور
۱۰- بریتانیا: ۲ کشور

بعد از کانادا بیشترین محبوبیت را کشور ژاپن دارد که مقصد مورد علاقه ی مردم ۱۳ کشور دنیا برای مهاجرت است، از جمله مردم کشورهای آمریکا، استرالیا و کانادا.

جایگاه سوم به اسپانیا تعلق دارد با محبوبیت در میان مردم ۱۲ کشور، شامل ۶ تا از کشورهای آمریکای جنوبی یعنی کلمبیا، اکوادور، پرو، شیلی، بولیوی و آرژانتین، و همینطور سوئد و فنلاند.

این نقشه توسط یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات مالی به نام Remitly و با استفاده از داده های جستجو در گوگل از ۱۰۰ کشور دنیا تهیه شده است. این شرکت می گوید با بررسی متوسط میزان جستجوهای انجام شده برای عبارت هایی که معمولاً به مهاجرت به کشور دیگری مربوط می شوند و همینطور مکان هایی که بیشترین جستجو درباره ی آن ها انجام شده، یک فهرست رده بندی شده تهیه کردند.

این شرکت می گوید کشور کانادا که به مهربانی مردم، طبیعت زیبا و چشم انداز شغلی پردرآمدش مشهور است، به وضوح مقصد محبوب مردم سرتاسر دنیا از قطر و کشور کوچک و جزیره ای سیشل گرفته تا بلژیک است.

این شرکت همچنین می گوید: «با توجه به حضور کشور کانادا در فهرست شاخص جهانی صلح به عنوان یکی از امن ترین کشورها برای زندگی و نرخ پایین بیکاری آن و همینطور گزینه های بسیار زیاد مهاجرتی این کشور، اصلاً عجیب نیست که کانادا از این جهت یک سر و گردن بالاتر از کشورهای دیگر دنیا است.»

دیگر کشورهایی که بیشترین محبوبیت را برای مهاجرت دارند عبارتند از: آلمان در رتبه چهارم (با محبوبیت در میان ۸ کشور)، قطر در رتبه پنجم (۶ کشور)، استرالیا در رتبه ششم (۵ کشور)، سوئیس در رتبه هفتم (۴ کشور)، پرتغال در رتبه هشتم (۳ کشور)، و آمریکا و انگلیس به طور مشترک در رتبه نهم (۲ کشور).

در اروپا، آلمانی ها دوست دارند به سوئیس مهاجرت کنند، اسپانیایی ها به کشور فرانسه علاقمندند و یونانی ها مشتاق زندگی در آلمان اند.

شرکت Remitly علاوه بر یک نقشه ی کلی از دنیا، چند نقشه ی تفکیک شده هم از مناطق مختلف دنیا منتشر کرده است.

در اروپا، آلمانی ها دوست دارند به سوئیس مهاجرت کنند، اسپانیایی ها به زندگی در فرانسه علاقمندند و یونانی ها دوست دارند در آلمان سکونت داشته باشند.

در آمریکای شمالی، مقصد مورد علاقه ی جاماییکایی ها برای مهاجرت کانادا است، مردم کاستاریکا دوست دارند به اسپانیا مهاجرت کنند و اهالی جزیره سنت لوسیا مشتاق زندگی در بریتانیا هستند.

در منطقه ی اقیانوسیه، مردم نیوزلند کشور فیجی را ترجیح می دهند و مردم فیجی هم دوست دارند در نیوزلند زندگی کنند.

نقشه ی مربوط به آمریکای شمالی نشان می دهد هم آمریکایی ها و هم کانادایی ها دوست دارند یک زندگی تازه را در ژاپن تجربه کنند.
مردم ۶ کشور آمریکای جنوبی یعنی کلمبیا، اکوادور، پرو، شیلی، بولیوی و آرژانتین، بیشتر از هر جای دیگری دوست دارند به اسپانیا مهاجرت کنند.
مقصد مورد علاقه ی استرالیایی ها برای مهاجرت کشور ژاپن است. اهالی نیوزلند دوست دارند به فیجی مهاجرت کنند و مردم فیجی هم نیوزلند را برای زندگی ترجیح می دهند.

طبق نقشه ی آسیا، مردم روسیه دوست دارند به آمریکا مهاجرت کنند و قطری ها بیشتر از هر جای دیگری در دنیا دوست دارند در عربستان یک زندگی تازه را شروع کنند. ژاپنی ها هم علاقمند به مهاجرت به بریتانیا هستند.

نقشه آفریقا نشان می دهد مردم آفریقای جنوبی بیشتر از هر جای دیگری دوست دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند. مراکشی ها کشور ترکیه را ترجیح می دهند و مردم مصر مشتاق زندگی و کار در عمان هستند.

جاگو مکنزی، مدیر بازرگانی شرکت Remitly می گوید: «چشم انداز شغلی بهتر، دستمزد بالاتر، کیفیت زندگی و فرستادن پول برای خانواده ی خود، برخی از اصلی ترین دلایل تمایل افراد به مهاجرت به کشوری دیگر هستند. و فکر می کنم ۲۰۲۰ برای بسیاری سالی بوده برای ارزیابی انتخاب هایی که ممکن است تغییر مثبتی در زندگی ما ایجاد کنند.»

نقشه ی آسیا نشان می دهد روس ها مشتاق مهاجرت به آمریکا هستند و ژاپنی ها دوست دارند به بریتانیا مهاجرت کنند.
مردم آفریقای جنوبی دوست دارند در کانادا زندگی کنند و مصری ها کشور عمان را برای زندگی و کار ترجیح می دهند.

مکنزی همچنین می گوید: «با در نظر داشتن این نکته برای من عجیب نبود که ببینم بسیاری از افراد درباره ی این تغییر در اینترنت جستجو می کنند و احتمالاً در این فکرند که وقتی دوباره سفرهای بین المللی از سر گرفته شد این تغییر را عملی کنند.»

«با اینکه کشور کانادا بیشترین محبوبیت را دارد، اما می بینیم که چقدر مقاصد مورد نظر مردم برای مهاجرت متنوع اند و بسیاری از کشورهایی که مردم آن ها مشتاق مهاجرت به جای دیگری هستند خود از چشم انداز شغلی خوبی برخوردارند و پتانسیل بالایی برای کسب درآمد دارند که این نکته امیدوار کننده است.»

بیشتر بخوانید:

معتبرترین و قدرتمندترین پاسپورت های جهان در سال ۲۰۲۰؛ اولی ژاپن و رتبه ۹۸ ایران

سلبریتی هایی که نمی دانستید از مهاجران آمریکا هستند

تحصیل در کانادا ؛ ساده ترین روش مهاجرت تحصیلی

کوتاه از زندگی هنری روناک یونسی؛ هنرپیشه ایرانی مهاجر کانادا

۸ کشوری که سخت ترین شرایط را برای ارائه حق شهروندی و تابعیت به مهاجران دارند

میلیونر پسندها؛ ۱۱ کشوری که بیشترین نرخ مهاجرت اَبَر ثروتمندان دنیا به خود را دارند

با ثروتمندترین مهاجران امریکا آشنا شوید

پاسپورت های خریدنی؛ درهای باز شهروندی در سراسر جهان از طریق سرمایه گذاری

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • سونیا پارسی آذر ۵, ۱۳۹۹

    شما به عنوان یک ترک دارید نژاد پرستانه صحبت میکنید.
    مراقب خودتون باشید چون تفرقه افکنی عاقبت نداره