اینستاگردی: احتمال بازگشت «مهناز» و داستان رابطه عاشقانه «بهنوش» با همسرش

اینستاگردی: احتمال بازگشت «مهناز» و داستان رابطه عاشقانه «بهنوش» با همسرش

آذرماه ۹۹ که آخرین ماه پاییز دهه نود شمسی است، صفحات اینستاگرامی سلبریتی های وطنی ، مملو از پست های رنگارنگ وبعضا جنجالی است. یکی از پربیننده ترین پست های اینستاگرامی شخصیت های هنری معروف این روزها، مربوط به پستی است که ریحانه پارسا خبر از حضور در تیزر آهنگ شادمهر عقیلی داد. این پست بیش از ۱.۵ میلیون بازدید و ده ها هزار کامنت و لایک داشته است.

ویدیو دلم بارون خواست شادمهر عقیلی از پست های پربیننده در صفحات اینستاگرامی هنرمندان در آذر ماه بود. ریحانه پارسا که مدتی است پس از مهاجرت به استانبول و کشف حجاب، در کانون توجه برخی از کاربران اینستاگرام ایرانیان قرار گرفته است، اخیرا از خشونت علیه زنان گفت و با انتشار پستی در اینستاگرامش که در عکس زیر مشاهده می کنید، از یک نامرد حرف زد که بعضی ها منظور وی را مهدی کوشکی می دانند!

پست جنجالی ریحانه پارسا درباره نامردی که ۲۵۹ هزار لایک و هزاران کامنت گرفت

به نظر می رسد در روزهای آینده باید منتظر پست های سورپرایزی دیگری از ریحانه پارسا و دوستانش باشیم. داستان ریحانه پارسا هنوز فصل های جدی تر و پر خبری دارد.

خبر درگذشت استاد مرحوم کامبوزیا پرتوی مثل خبر درگذشت استاد چنگیز جلیلوند، غم انگیز ترین خبر هنری آذر ماه امسال بود. نیکی کریمی که مدتی است در دوران کرونا، حضور فعالی در اینستاگرامش ندارد، در پی درگذشت استاد پرتوی، پستی از همکاری سابق خود با وی را به اشتراک گذاشت. او از وی به عنوان مرد با صفا و با معرفت یاد کرد. استاد فروتن که او را در ساخت اولین فیلمش همراهی کرد.

اینستاگردی با سلبریتی ها
نیکی کریمی در غم استاد کامبوزیا پرتوی

مهناز افشار که بزودی در دوسلدورف آلمان از همکاری با یک برند هنری سخن خواهد گفت، عکسی از استاد کیهان کلهر به اشتراک گذاشته که مربوط به حضور استاد در زمان نمایش الیورتوئیست در تهران بود و وی را افتخار ایران دانست.

مهناز افشار در کنار استاد کیهان کلهر

مهناز افشار چند روز پیش در پستی که عکس آن را در عکس شاخص این گفتار مشاهده می کنید، از کاربرانش خواست که پس از کرونا، به جز ماچ وبغل چه کاری می کنید؟ خودش گفت که میام ایران با خانواده دیدار کنم. موضوعی که با ۲۹۰ هزار لایک و هزاران کامنت هوادارانش همراه شد. به هر حال، حضور مهناز افشار در پرشیا گات تلنت در کنار ابی و آرش سبب شد تا بعضی ها احتمال بازگشت وی به ایران را منتفی بدانند.

در میان صفحات پربیننده سلبریتی ها، صفحه الناز شاکردوست همچنان در کانون توجه کاربران قرار دارد. الناز شاکردوست در روزهای کرونایی ایران، فرصت اروپا گردی و اسیا گردی ندارد و با خواهرش به ایرانگردی می رود.

الناز شاکردوست در کاشان

اخیرا هم عکس زیبایی از یکی از خانه های تاریخی شهر کاشان به اشتراک گذاشت که در عکس بالا مشاهده می کنید.

سلبریتی
پست الناز شاکردوست با ماسک که باکامنت بهاره افشاری هم همراه شد

بهنوش بختیاری دیگر سلبریتی پرمخاطب در اینستاگرام، در ماه های اخیر به انتشار پرتره روی اورده است. پرتره جدید بهنوش بختیاری خبر از زندگی زناشویی وی با همسرش می دهد که می گوید به هم وفاداریم.

پست جنجالی ۱۳۲ هزار لایکی بهنوش بختیاری که امکان کامنت گذاری را مسدود کرده بود

بهنوش نوشت:

من عاشقانه به زندگی زناشویی باهمسرم دارم ادامه میدم… مثل همه ادما باهم دعوا میکنیم و اشتی… ولی به قرآن قسم خوردیم که تا اونجایی که میتونیم کنار هم باشیم….وفاداربهم باشیم…خودش میدونه خوشگلتر از من برای ایشون زیاده ولی عاشق تر از من نسبت بهشون در دنیا وجود نداره?♥️❤️?

من معتقدم کسی که چهره است اصلا نباید بگه به زندگی شخصی من ورود نکنید… چون قانون جهان همین است…اگر ما دوست نداریم که کسی به حریم شخصیمون ورود نکنه اصلا نباید هنرپیشه میشدیم…. البته نظر همه برای من محترمه ولی نظر من اینه??????

پست محمد رضا گلزار که او را با تیپ کت و شلواری در کنار استایل قرمز رنگ هانیه توسلی نشان می داد، نیم میلیون لایک گرفته است. محمد رضا گلزار درباره این عکس فقط نوشت: گیسو. داریوش فرضیایی و سیتا طلوعی و هومن سیدی ونوید محمد زاده از جمله سلبریتی هایی هستند که روی این عکس آذرماهی پر لایک گلزار، کامنت زدند.

محمد رضا گلزار در کنار هانیه توسلی در سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی

سریال گیسو با حضور محمد رضا گلزار و هانیه توسلی، از کارهای جدید منوچهر هادی است که توسط هومن کبیری تهیه کنندگی شده و فصل دوم سریال عاشقانه است. گلزار و هومن سیدی از جمله هنرپیشه های کار جدید منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی در روزهای کرونایی ایران است.

بدون نظر

ورود