ناپدید شدن شئ فلزی مرموزی که از بیابان آمریکا سربرآورده بود

ناپدید شدن شئ فلزی مرموزی که از بیابان آمریکا سربرآورده بود

طبق اعلام مقامات آمریکایی، شئ فلزی مرموزی که اخیراً در منطقه ی دورافتاده ی صخره های سرخ بیابان ایالت یوتا کشف شده بود، ناپدید شده است.

طبق بیانیه ی اداره امنیت عمومی ایالت یوتای آمریکا، کارکنان ایالتی در روز ۱۸ نوامبر از داخل هلیکوپتر در حال شمارش گوسفندهای کوهی آمریکایی در جنوب شرقی این ایالت بودند که این سازه ی فلزی براق که تقریباً ۳/۵ متر طول داشت رادر اراضی عمومی این منطقه کشف کردند.

کارکنان سازمان تقسیم منابع حیات وحش ایالت یوتا وقتی متوجه این شئ عجیب شدند، فرود آمدند تا آن را بررسی کنند. آن ها چند عکس و ویدئو از کشف خود تهیه کردند که شبیه به شئی در فیلم علمی تخیلی «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» (۲۰۰۱: A Space Odyssey) بود.

صحنه ای از فیلم «۲۰۰۱: ادیسه فضایی»

هیچ رد و نشانی مبنی بر اینکه این شئ از کجا آمده وجود نداشت اما با توجه به تصاویر گوگل ارث، از قرار معلوم این شئ در فاصله ی سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در این منطقه ظاهر شده بود.

به دنبال این کشف، اداره ی مدیریت اراضی آمریکا به مزاح درباره ی فعالیت موجودات فرازمینی پرداخت.

این اداره در توییتی نوشت: «گرچه ما امکان اظهار نظر درباره ی موضوعی که در دست بررسی است را نداریم، اما مایلیم به بازدیدکنندگان اراضی عمومی یادآوری کنیم که استفاده، تصرف یا ساخت و ساز در اراضی عمومی یا منابع آن ها بدون کسب مجوزهای ضروری غیر قانونی است؛ از هر سیاره ای هم که باشید فرقی نمی کند.»

اما روز شنبه ی همین هفته این اداره اعلام کرد که شئ مرموز توسط گروهی ناشناس از آنجا برداشته شده است.

این اداره در پستی فیسبوکی اعلام کرد که حذف این سازه که دارایی شخصی محسوب می شود، کار این سازمان نبوده و گزارش های واصله مبنی بر این است که روز ۲۷ نوامبر گروهی این شئ را به جای دیگری منتقل کردند. در این پست همچنین آمده که اداره اراضی عمومی مسئولیتی در خصوص تحقیق و بررسی درباره ی جرایم مربوط به دارایی های شخصی ندارد و این مسأله در زمره ی وظایف اداره ی پلیس محلی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

آدم فضایی های زهره نشین؟ کشف نشانه های حیات در سیاره زهره

۱۰ قاعده و قانون کلی برای روزی که با موجودات فرازمینی برخورد کردیم

مروری بر ۱۰ مکانی که احتمال حضور موجودات فضایی در آن ها زیاد است

جنگجویان فرازمینی؛ مروری بر آزمایش های عجیب سازمان سیا برای یافتن انسان هایی با توانایی های فوق بشری

۱۴ فیلم ترسناک مربوط به موجودات فضایی که دیدنشان خواب را از شما خواهد گرفت

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

منبع: insider
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود