توهین بهاره رهنما به قوم لر در برنامه شام ایرانی + ویدئو

توهین بهاره رهنما به قوم لر در برنامه شام ایرانی + ویدئو

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه ی سینما و تلویزیون بار دیگر و این بار با توهین به قوم لر در برنامه شام ایرانی جنجال آفرین شده است.

ویدئویی در شبکه های مجازی در حال دست به دست شدن است از یکی از قسمت های اخیر شام ایرانی، برنامه ای به سبک ریالیتی شو با حضور چهره های مطرح ایرانی که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. در این ویدئو که از قضا مربوط به قسمت میزبانی بهاره رهنما است، وی رو به مهمانان خود می گوید: «ماشالا دخترای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لر!»

این اظهار نظر بهاره رهنما با انتقاد شدید کاربران فضای مجازی رو به رو شد، امری که واکنش این بازیگر مشهور را به دنبال داشت.

رهنما با انتشار پست هایی در اینستاگرام خود گفت قصد توهین به قوم لر را نداشته و اتفاق پیش آمده را یک سوء تفاهم عنوان کرد.

بهاره رهنما ابتدا ویدئویی منتشر کرد و در توضیح اتفاق رخ داده گفت:

«در این دورهمی های شام ایرانی و هر دورهمی عادی ای ممکن است بحث ها و شوخی هایی اتفاق بیفتد اما این برنامه ها در واقع بهانه ای هستند برای دلخوشی و خوب کردن حال شما و خنداندن تان. کاش نکات مثبت آن ها را ببینیم و روی نکات منفی انقدر فوکوس نکنیم که خستگی به تن عوامل بماند.»

توهین بهاره رهنما به قوم لر شام ایرانی

رهنما ویدئوی دیگری در استوری خود منتشر کرد و گفت: اشاره ی بنده در بخش بازی نمایش در شام ایرانی به اولین فیلم فارسی بسیار قدیمی ایرانی به نام “دختر لر” و تعارضش با فیلم های هنرپیشه های امروزی مثل “نیکول کیدمن” هست.»

او همچنین گفت: «من خودم لر هستم. من اراکی هستم. اراکی ها قوم لر دارند.»

رهنما سپس در پستی جداگانه به طور مفصل تری به این موضوع پرداخت:

«این هم از فیلم “ دختر لر” که من بخاطر قدیمی بودنش اشاره کردم بهش و هیچ ربطی به قومیت نداره! خیلی ها میکن چرا توضیح میدی اما من توضیح میدم چون مردم برام عزیزن و خودم هم به نوعی لر محسوب میشم با احترام به همه مردم خوب کشورم خصوصا هم قومی های لر که با لهجه زیباشون در شام ایرانی صحبت کردم این پست رو گذاشتم که این سو تفاهم برطرف شه که اصلا موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود، خداوند همیشه ناظر و شاهد ارادت من به اقوام خوب و نجیب ایرانی است و کسانی که با تهدید و فحاشی خودشون رو لر معرفی میکنن بی شک فاقد اصالت و فقط در صدد تفرقه ‌پراکنی و حاشیه سازی هستند که البته این موارد تهدید از طریق وکیل محترم بنده در حال پیگیری است!

پی نوشت: از طوفان ها و توطیٔه های سخت تر از این گذشتم چون توکلم به خداوند است و اتکایم به مولایم علی…»

او در استوری دیگری هم بر صحبت های خود درباره ی تعبیر اشتباهی که از صحبت هایش در برنامه شام ایرانی شده تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

اینستاگردی: تیکه کلام های بهاره رهنما در شام ایرانی و جنجال‌های زایمان لاکچری

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما با عکس های جدید

اظهارات جنجالی بهاره رهنما در مورد تجاوز جنسی به دختران

بهاره رهنما به کرونا مبتلا شد؛ کدام بازیگران ایرانی تا به حال کرونا گرفته اند؟

اندیشه های مجازی «بهاره رهنما»: از تئاتر و کتابنویسی تا ویزای کانادا

«بهاره رهنما» به ۵۰ ضربه شلاق محکوم شد؛ تصویر شکایت سیروان خسروی

از رامبد جوان تا گلاب آدینه: داستان طلاق های جنجالی سلبریتی‌ها

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۲ نظر

ورود

  • محمد تقی منصوری آذر ۱۵, ۱۳۹۹

    سلام. از کوزه برون همان تراود که در اوست. از آدم‌های صاحب تفکرهای ضعیف و فرد خودبزرگ بین همچون این خانم انتظار حرف درست و خردمندانه نباید داشت. فقط همین

  • من آذر ۱۵, ۱۳۹۹

    هیچ کس نفهمید منظورش چی بود . منظورش این بود که دخترای الان موقع کار کردن و پول درآوردن مدرن میشن، موقع مسولیت قبول کردن ، ازدواج و مهریه و نفقه میلیاردی گرفتن ، سنتی میشن . که درست هم هست.

  • کلهر آذر ۱۵, ۱۳۹۹

    اگه لر نبود ایشون الان باید به صدام میگفت اق دایی

  • امین آذر ۱۵, ۱۳۹۹

    آدما همیشه اون حرفی که اول از همه و بدن فکر از دهنشون در میاد واقعا ذهنیت واقعیشون چرا؟ چون اون حرف در نهادشون ثبت شده و نیازی به فکر کردن نداره به همین دلیل فورا تا موضوع مرتبطی پیش میاد اون حرف رو بدون فکر کردن میزنن و چون بهش اعتقاد دارن در نهادشون ثبت شده این خانم نیمه محترم هم چون به این حرف اعتقاد داشتن بیانش کردن و واقعا متاسفم براشون با این طرز فکر ضعیف . نمی دونم چرا واقعا اسم لر ها اینقدر بین مردم بد در رفته اما اگر کمی مطالعه داشته باشیم می فهمیم که لر ها چه مفاخر و چه انسان های والا مقامی رو به این مرز و بوم تحویل دادن

  • رضوان آذر ۱۵, ۱۳۹۹

    خانم رهنما یه توصیه خواهرانه :
    آدمی که زیاد حرف میزنه بیشتر از دیگران سوتی میده ، امیدوارم این بار تلنگری خورده باشین که قبل از تندتند حرف زدن چند ثانیه فکر کنین که مجبور نباشی برای جمع کردن افتضاحش آسمون ریسمون ببافی.

    • محمد آذر ۱۶, ۱۳۹۹

      با سلام به همه .من لرم و افتخار میکنم لرم و شماییی که الان تو برنامه هاتون کرکر میخندید اگه لر نبود الان به جای بهاره رهنما باید میگفتن ایزابت چون خارجی بودی پس اول حرف دهنتو بسنج بعد بگو لر قدمتش مشخصه تو اقوام یکی از قوما بوده که دست نخورده مونده و توووووو باید افتخار کنی که این قوم تو کشورت هست که از ناموست و شرفت محافظت میکنه

      • مرگ آذر ۱۶, ۱۴۰۰

        سلام دوست عزیز من هم دوست ها و فامیل های لر زیادی دارم و از نظرم فرهنگ و رسوم شما لر ها بسیار زیبا هست.
        من افتخار میکنم که شما لرها هست✨❤

  • سام آذر ۱۶, ۱۳۹۹

    خانم رهنما واقعا برای شما متاسفم که به یک قوم اصیل و سالم و دخترانشان توهین کردید شما سنی ازتون گذشته باید حساب شده حرف بزنید البته تجربه ۵تا شوهر هم دارید اگر از هر کدوم آنها یک نکته یاد گرفته بودید آلان این مشکل پیش نمی اومد . ضمنا شما خودتون اراکی هستید و همسایه لرستان غیور باید افتخار کنید که در جوار لرستان متولد شدید.به شما پیشنهاد می کنم حتما تاریخ رو مطالعه کنید برای اطلاعاتون خوبه ،ضمنا شما خیلی شبیه نیکول کیدمن هستید بخصوص تیپتون.راستی ازدواج جدیدتون مبارک ،شما رو به خدا قسم میدم با این شوهر جدیدت ۶ماه زندگی کن.(ولا شلپسی)

    • لیلا آذر ۲۴, ۱۳۹۹

      گاگول خیگ منه با صدمن وزن

  • داریوش آذر ۱۶, ۱۳۹۹

    ایشون خودشون میدونن که در بین مردم به فاحشه سینمای ایران معروفن ؟؟؟

    • rezzzzz آذر ۱۷, ۱۳۹۹

      یکی این بعد یکی اون عفریته ی پیر یعنی بهنوش بختیاری. هردوتاشون از اون عفریته های اشغال هستن

  • مرتضی دی ۲۲, ۱۳۹۹

    نباید اسم لر میاوردن اما واقعیت اینه که دخترای ایرانی زمانیکه به مهریه و احرت المثل و نفقه و … میرسه از مریدان سینه چاک اسلام و قوانین اسلام میشن اما از یک طرف هم خودشون رو با اروپایی ها و آزادی اونها مقایسه میکنند! منظور ایشون هم همین بود اما بد مثال زد