دیدار با روزبه حصاری بازیگر سریال بچه مهندس۳

دیدار با روزبه حصاری بازیگر سریال بچه مهندس۳

روزبه حصاری از سریال بچه مهندس ۴ کنار گذاشته شد. تهیه کننده سریال بچه مهندس اخیرا اعلام کرد که دلیل کنار گذاشتن روزبه حصاری از فصل چهارم این سریال،زیاده خواهی وی است. روزبه حصاری در نقش جواد جوادی، در سریال پربیننده بچه مهندس نقش آفرینی کرد.

روزبه حصاری بازیگر سینما، تلویزیون و نوازنده و خواننده است. روزبه حصاری متولد دوازدهم بهمن سال شصت و شش در تهران بوده و مثل عادل فردوسی پور، دانش آموخته رشته مهندسی صنایع می باشد.

آموزشگاه کارنامه تهران، جایی که اصغر خان فرهادی مدتی در آنجا فیلمنامه نویسی تدریس می کرد ، جایی بود که روزبه حصاری، مهارت های بازیگری را فرا گرفت. فعالیت های نوازندگی را از نوجوانی آغاز کرد و در نخستین کار تئاتریش یعنی بالاخره این زندگی مال کیه به کارگردانی اشکان خیل نژاد حضور یافت.

سیما تیرانداز و مازیار شهزاد از جمله کارگردان های تئاتر مثل دایانا فتحی بودند که روزبه حصاری با آن ها همکاری داشت. فیلم سینمایی «امروز» با بازی وی در سال ۱۳۹۲، نماینده ایران در بخش فیلم های غیر انگلیسی زبان جشنواره اسکار شد.

روزبه حصاری در مجموعه های تلویزیونی در دهه نود شمسی، برای شبکه ۱ و ۲ بازی کرد.

سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در نقش علی اعلایی، سریال تاریکی شب و روشنایی روز به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در نقش بهنام طریقت برای شبکه ۲ در سال ۹۶، سریال سلام آقای مدیر به کارگردانی علیرضا توانا در نقش امیرعلی صدرا در سال ۹۷ برای شبکه ۲، سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری در نقش جواد جوادی در شبکه ۲ در سال ۹۸ از جمله کارهای تلویزیونی وی هستند.

روزبه حصاری قرار است در سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی که آقازاده را در شبکه نمایش خانگی دارد، در نقش مسعود فروزش در شبکه ۱، حضور یابد. فیلم ماهور به کارگردانی مجید نیامراد در سال ۹۶ از جمله فیلم های سینمایی با حضور روزبه حصاری است که وی در نقش سهراب حضور یافت.

روزبه حصاری تنها در نمایش خانگی، روبروی دوربین محمد صادق لواسانی رفت و در نقش شاهرخ در سریال دومینو حضور یافت. تئاتر نیمه تاریک ماه به کارگردانی داود بنی اردلان در سال ۹۸، آخرین کار وی در تماشاخانه های تهران بود.

روزبه حصاری ارتباط سببی و نسبی با الهه حصاری ندارد و خبر ازدواج روزبه حصاری با ریحانه پارسا که به استانبول ترکیه مهاجرت کرده است، دروغ ۱۳ اعلام شد. او طرفدار پرسپولیس است و در اینستاگرامش، بخشی از سبک زندگی او را می توان مرور کرد.

پرستو صالحی و شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون و تئاتر از جمله ۲۳۵ هزار دنبال کننده اینستاگرام روزبه حصاری بازیگر سابق سریال بچه مهندس هستند. اینستاگرام روزبه حصاری در نشانی: @roozbehhesari قرار دارد. او در اینستاگرامش نوشته: چو ایران نباشد تن من مباد. روزبه حصاری در حال حاضر مجرد است.

اینستانوشته های پاییزی روزبه حصاری
روزبه حصاری
از کلکسیون پست های اینستاگرامی روزبه حصاری

آلدوس هاکسلی و محمدعلی بهمنی از نویسنده های مورد علاقه روزبه حصاری هستند که در اینستانوشته ها از ان ها مطالبی ارائه می کند. هشتگ: goodmood از هشتگ های محبوب وی برای دیده شدن بیشتر مطالبش به خصوص پست های استایل محور است.

عبدالرضا اکبری بازیگر تلویزیون به فصل چهارم بچه مهندس پیوست و روزبه حصاری از فصل چهارم جدا شد. فرهاد قائمیان و مهشید جوادی در این سریال که از ۲۴ آبان تصویربرداری آن در پایتخت آغاز شده ، حضور دارند. احتمالا بچه مهندس ۴ به ماه رمضان سال ۱۴۰۰ شمسی در اردیبهشت برسد. ثریا قاسمی و کامران تفتی نیز از بازیگران جدید بچه مهندس ۴ هستند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • مرتضی آذر ۱۹, ۱۳۹۹

    دو خبر رو پوشش ندادین

    باز شدن پای شادمهر به سایت قمار

    کنار گذاشتن روزبه حصاری از بچه مهندس ۴ به دلیل درخواست نامتعارف

  • ناشناس مرداد ۳۱, ۱۴۰۱

    ایکاش روزی در مهمونی این آقای سرمایه گذار نوشابه سازی رو ببینیم داداش دوم غول تشنه ??