دیدار با «نیلوفر»: بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن

دیدار با «نیلوفر»: بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن شبکه اول سیما است. سریال خانه امن در واقع تلاش های وزارت اطلاعات در مقابله با گروهک تروریستی داعش و مقابله با فعالیت های ان در داخل و خارج از کشور را روایت می کند.

نیلوفر کوخانی در این سریال امنیتی، نقش تابان دارد. تابان، خواهر ثمین هدایت ( با بازی سیما تیر انداز) است. ثمین هدایت، مدیرعامل یک مجتمع تجاری و رئیس باند پولشویی است که پس از مبادله، از تهران به پاریس رفته و آنجا توسط باندهای مافیا به قتل می رسد. تابان، خواهر ثمین است و از اینکه خواهرش، مدت ها همکاری با گروه های خلافکار را از وی پنهان می کرد، ناراحت می شود. وی این سریال را سریال ملی می داند نه سیاسی.

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن شبکه اول سیما، هم بازی حمید رضا پگاه (کمال)، امین زندگی (افشین)، پرویز فلاحی پور (عباس قاضی)، کاوه آفاق (فرزاد فرحت)، شهره سلطانی (نسرین)، شایسته ایرانی (یلدا)، سپیده خداوردی (نرگس)، شیوا ابراهیمی (مهسا) و رحیم نوروزی (ناصر) می شود.

نیلوفر کوخانی هنرپیشه جوان سریال خانه امن، متولد دوم شهریور ماه سال شصت و نه در تهران است. او یکی از جوان ترین هنرپیشه های سریال امنیتی و پلیسی خانه امن شبکه اول سیما است.

استایل پاییزی نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی دانش اموخته رشته کارگردانی بوده و در زمینه طراحی مد و لباس نیز تحصیل کرده است. اما بر خلاف آناشید حسینی، در این زمینه نسبت به راه اندازی کسب و کار اقدام نکرده است. نیلوفر کوخانی گفته شده که دوره های طراحی فشن را در مجتمع فنی تهران گذرانده است. فعالیت هنری نیلوفر کوخانی از همکاری با تیم های تولیدی فیلم های سینمایی در پشت صحنه آغاز شد و سپس ایشان روبروی دوربین فیلم های تلویزیونی آمد.

نیلوفر کوخانی در سکانسی در سریال خانه امن شبکه اول سیما در کنار همسر آینده (سامان صفاری)

بخش هایی از سکانس بازی نیلوفر کوخانی در سریال خانه امن، در کنار سامان صفاری است که در نقش پیام حضور دارد. پیام، کارمند خواهر تابان (ثمین هدایت) است و عضو تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پولشویی می شود و با گروه ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در نقش جاعل مدارک، همکاری دارد.

تصویری از ثمین هدایت خواهر تابان در سریال خانه امن در سکانس جشن تولد

نیلوفر کوخانی را اولین بار وقتی بیست و دو سال داشت در فصل دوم سریال پربیننده ستایش دیدیم. او نقش کوتاهی را ایفا کرد و از سال نود و پنج به عنوان دستیار ، وارد عرصه حرفه ای شد. اودر سریال چرخ و فلک، در ایپزود نوری، وارد عرصه بازیگری شد و در سریال تاریکی شب و روشنایی روز به عنوان هنرپیشه در کنار امیر حسین مدرس و فرهاد قائمیان جلوی دوربین رفت.

نیلوفر کوخانی
از کلکسیون استایل های نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن شبکه اول سیما

سریال تاریکی شب و روشنایی روز با بازی بهنام طریقت هم همراه شده بود. نیلوفر کوخانی در سال نود و یک ازدواج کرد و متاهل است. با همسرش جهانگردی می کند. در سریال قورباغه که اولین حضور هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی است، نیلوفر کوخانی کنار هومن سیدی و صابر ابر و سحر دولتشاهی و نوید محمد زاده حضور دارد. پس بزودی در سریال قورباغه نیز شاهد نقش آفرینی متفاوت نیلوفر کوخانی خواهیم بود.

نیلوفر کوخانی در سکانسی در کنار خواهرش ثمین که در اینستاگرامش در ۲۲ آذر ۹۹ منتشر کرد

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن، اینستاگرامی با ۹ هزار دنبال کننده دارد. اینستاگرام تابان سریال خانه امن در نشانی: @niloufar_koukhani قرار دارد.

با هنرنمایی نیلوفر کوخانی در سریال قورباغه که احتمالا از زمستان ۹۹ به سریال ملکه گدایان بپیوندد، شاهد افزایش شمار دنبال کنندگان بازیگر نقش تابان سریال خانه امن خواهیم بود. با هنرنمایی نیلوفر کوخانی در سریال قورباغه که احتمالا از زمستان ۹۹ به سریال ملکه گدایان بپیوندد، شاهد افزایش شمار دنبال کنندگان بازیگر نقش تابان سریال خانه امن خواهیم بود.  بازیگر نقش تابان سریال خانه امن در سریال قورباغه که از ۲۴ آذر ۹۹ پخش آن آغاز می شود، هم بازی نوری، رامین،لیلا،فرانک و هومن و مهران است.

نیلوفر کوخانی در کنار هومن سیدی و بازیگران سریال قورباغه

اگر درباره بازی نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن، نظر و دیدگاهی دارید مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

نظر تابان درباره سریال

من در این مجموعه، دختری هستم که با خواهرم زندگی کرده و خواهرم مرا بزرگ کرده است. خواهرم یک زن ثروتمند و قدرتمند است و یک جورایی رفتارهایش خشن و مردانه است و در دو رابطه عاطفی شکست خورده است و برای همین همیشه من را نصیحت می‌کند که مردها همه بد هستند.

همین ذهنیت‌ها باعث شده است تابان هم نسبت به آقایون یک گاردی داشته باشد تا اینکه از یک جایی به بعد پیام وارد زندگی‌ام می‌شود و با اینکه به او علاقمند شده نمی‌داند چطور رفتار کند. مدام به پیام بداخلاقی و کل کل می‌کند. تابان از آن دست دخترانی است که نیاز به حمایت دارد. چون تا یک سنی خواهرش مراقب او بوده و حالا با مرگ خواهرش با اینکه می‌خواهد قوی باشد اما باز هم از لحاظ عاطفی به پیام وابسته است. تابان بعد از مرگ خواهرش یکهو بزرگ می‌شود و شخصیت مستقلی از خودش نشان می‌دهد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Ali دی ۹, ۱۳۹۹

    خودشون گفتن تو مصاحبه که مجردن و ازدواج نکردن و ازدواجی نیستن

    توی فیلم قورباغه هم بازی نمیکنن تو پشت صحنش فعالیت دارن

    اصلاح کنین اینو