گشتی در استوری های عاشقانه و انتقادی «مهناز»، «ریحانه» و «الناز»

گشتی در استوری های عاشقانه و انتقادی «مهناز»، «ریحانه» و «الناز»

استوری های اینستاگرامی سلبریتی ها فرصتی برای دیده شدن سریع و بهتر مطالب آن ها برای اینستاگردهایی است که صفحه آن ها را دنبال کرده اند. شانس دیده شدن استوری شاید بیشتر از مطلبی باشد که سلبریتی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و البته همیشه این گونه نیست. استوری ها بعضا خوب دیده نمیشوند و چون لایک و کامنت نمی خورند، زیاد جریان سازی نمی شوند. در این گفتار مروری داریم بر شماری از استوری های ۳ هنرپیشه سینمای ایران که دو مورد در استانبول و دوسلدورف به سر می برند.

استوری گردی با مهناز افشار

مهناز افشار این روزها با دخترش در آلمان زندگی میکند. شمار دنبال کنندگانش در آستانه کریسمس ۲۰۲۱ به ۱۳ میلیون نفر رسیده است و بیش از ۷۵۰ پست به اشتراک گذاشته و در استوری هایش، به مسائل اجتماعی و هنری و مد ولباس و این چیزها اشاره دارد که شماری از آنها را در زیر مرور کردیم.

استورری
از کلکسیون استوری های مهناز افشار که وی را با ماسک در اوایل تابستان ۹۹ در آلمان مشاهده می کنید
۲ استوری که مهناز افشار در تابستان و پاییز ۹۹ به اشتراک گذاشت. یکی از یک جوان ایرانی خبر می دهد و دیگری هم که سمت راست است، سلفی مهناز افشار با استایل پاییزی در آلمان است که خبر از یک پرفیوم با نام Rise می دهد که ساخت آلمان است.
مهناز افشار در استوری هایش، هم به صدراعظم آلمان توصیه می کند که ماسک بزنیم و هم از طلبه آملی عذرخواهی می کند و به محسن تنابنده که از ساخت قسمت ۷ سریال پایتخت انصراف داده است، حمله می کند

استوری گردی با ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از زمان مهاجرت به استانبول ترکیه و لایو مشترک با مسیح علی نژاد خبرنگار در آمریکا و جنجال تیزر شادمهر عقیلی و سایت قمارش، در کانون توجه کاربران ایرانی اینستاگرد قرار گرفته است.

مطالب اخیر ریحانه پارسا بیشتر جنبه های سیاسی و اقتصادی دارد و تلاش کرده افشاگر جریان مافیای سایت های شرط بندی و سینما باشد. ۲ استوری اخیرش را ببینید. او حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد که به نظر می رسد سال ۲۰۲۱ از ۲ میلیون فراتر برود.

ریحانه پارسا در ۲ استوری که در بالا مشاهده می کنید و مربوط به آذر ۹۹ است، خبر از راه اندازی صفحه توییترش می دهد.
مطالب مفهومی عجیب در استوری های یک ماه اخیر ریحانه پارسا مثل مورد بالا دیده شد

استوری گردی با الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از دیگر هنرپیشه های مطرح ایرانی در اینستاگرام است که ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارد و همچنان در آذر ۹۹، هیچ صحفه ای در اینستاگرام دنبال نمی کند. در روزگار کرونایی، ایرانگردی می کند و استوری های چند هفته اخیرش را در زیر مشاهده میکنید.

از کلکسیون استوری های الناز شاکردوست که سمتی راستی تیپ او را در اواسط اذر ۹۹ نشان می دهد و دیگری هم از کلکسیون مانتوهای تابستانی الناز در تهران است
تیپ های مختلف الناز شاکردوست در استوری های آذر ماه ۹۹ را مشاهده می کنید. سمت راستی که هدبند با نوشته ای از TOKYO است احتمالا به فیلم تی تی او اشاره دارد که در جشنواره توکیو نمایش داده شد
استوری های بالا، الناز شاکردوست را با استایل پاییزی کژوال در کنار گل و گیاه نشان می دهد و به هوادارانش توصیه میکند که برای خودشان گل بخرند

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود