اهمیت پخش تراکت برای کسب و کارها چیست؟

اهمیت پخش تراکت برای کسب و کارها چیست؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تراکت اولین ابزاری است که برای تبلیغات یک کسب‌وکار یا معرفی خدمات یک مجموعه به ذهن همه می‌رسد. شاید این سوال در ذهن ما ایجاد شود که با وجود ابزارهای تبلیغات آنلاین، پخش تراکت چه دلیلی دارد؟ یا اینکه آیا هنوز پخش تراکت تاثیر مثبتی در جذب مشتری دارد؟ برای دریافت پاسخ‌های جالب و باورنکردنی به این سوال‌ها پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. در ادامه این مطلب درباره اهمیت پخش تراکت در کسب‌‌وکارها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

۱-   تبلیغاتی ارزان و موثر، مهم‌ترین اهمیت پخش تراکت در کسب و کارها

صاحبان مشاغل همواره به دنبال راهی برای معرفی کسب‌وکار و خدمات خود هستند. اولین راهکار برای معرفی یک بیزینس تبلیغات است. اما با توجه به هزینه‌های بالای تبلیغات این امکان برای همه وجود ندارد. کسب‌وکارهای کوچک و نوپا باید از ابزارهای تبلیغاتی زود بازده و ارزان قیمت استفاده کنند. تراکت یکی از ابزارهای تبلیغات آفلاین است که استفاده از آن در معرفی مشاغل، قدمتی طولانی و چندین ساله دارد.

چاپ تراکت علاوه‌بر اینکه بازدهی سریع و مناسبی دارد از لحاظ اقتصادی هم به صرفه است. تراکت را می‌توان در تیراژ بسیار بالا چاپ و به سادگی پخش کرد. با اینکه پخش و چاپ تراکت یکی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات است اما معمولا نتیجه قابل قبولی به دنبال خواهد داشت. دلیل نتایج مثبت پخش تراکت این است که مخاطبان بدون هیچ واسطه‌ای اطلاعات لازم درباره خدمات شما را دریافت می‌کنند و این موضوع تاثیر مثبتی در ذهن آن‌ها دارد.

۲-   پخش تراکت، راهی مطمئن برای انتقال اطلاعات مهم به مخاطبان

چاپ تراکت هزینه چندانی ندارد اما محتوای داخل آن ارزش بسیاری دارد. شما با خلق یک محتوای تاثیر گذار اطلاعات مهم و کاملی را درباره بیزینس و کسب‌وکارتان به مخاطبین منتقل می‌کنید. در زمان تهیه محتوای داخل تراکت‌ها باید دقت کنید که جزئیات مهم و ضروری درباره خدمات خود را به‌طورکامل شرح دهید. علاوه‌بر معرفی خدمات و راه‌های ارتباطی پیشنهاد می‌کنیم یک QR کد از وب سایت خود را نیز داخل تراکت قرار دهید. این کار باعث می‌شود مخاطبین به راحتی به پایگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشند.

تراکت‌ها به دو بخش تراکت‌های رنگی و تراکت‌های سیاه و سفید تقسیم می‌شوند. اگر به دنبال تبلیغات ارزان قیمت هستید، پیشنهاد ما چاپ تراکت سیاه سفید است. تراکت‌های سیاه و سفید یا ریسو در تیراژ بالا و با قیمت ارزان‌تری چاپ می‌شوند و از لحاظ اقتصادی صرفه بیشتری دارند. به‌یاد داشته باشید حتی تراکت‌های سیاه و سفید هم باید توسط دستگاه‌های باکیفیت چاپ شوند تا از لحاظ بصری تاثیر قابل قبولی داشته باشند.

ارتباط مستقیم با مخاطبین، مهم‌ترین هدف و عامل موفقیت پخش تراکت

۳-   با پخش تراکت یک تیر و دو نشان بزنید، معرفی و بازاریابی در کنار هم

یکی از جذابیت‌های استفاده از تراکت ترغیب مشتری‌ها به شرکت در چالش‌های بازاریابی شماست. تصور کنید برای تبلیغات آتی نیاز به یک بانک شماره تلفن دارید. پخش تراکت می‌تواند به شما در جمع کردن شماره موبایل مخاطبین کمک کند. فقط کافیست از مشتری‌ها بخواهید برای دریافت کد تخفیف به شماره تلفن اعلام شده در تراکت پیامک بزنند. به همین سادگی هم‌زمان با معرفی بیزینس خود یک لیست بزرگ از شماره تلفن برای تبلیغات آینده در اختیار خواهید داشت.

چاپ تراکت‌های با کیفیت تاثیر بیشتری در جلب توجه مشتریان و مخاطبان دارد. تراکت گلاسه به‌عنوان مرغوب‌ترین و پرکاربردترین نوع تراکت در ایران شناخته می‌شود. چاپ تراکت گلاسه به تبلیغات موثرتر با هزینه کمتر کمک بسیاری می‌کند. مجموعه تیم گرافیک آماده دریافت سفارش‌های چاپ تراکت گلاسه با کمک مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپ به‌صورت آنلاین و حضوری است.

۴-   برگزاری کمپین‌ها تبلیغاتی موفق، مهم‌ترین دلیل چاپ و پخش تراکت

تیم‌های تبلیغاتی همیشه به دنبال راهی برای برگزاری کمپین‌های موفق تبلیغاتی‌اند. یکی از دلایل اهمیت پخش تراکت در کسب‌وکارها کمک به برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی است. شما می‌توانید از تراکت به‌عنوان یک برگه کوپن یا برگه تخفیف برای خرید محصولاتتان استفاده کنید. مشتری‌ها با ارسال کدهای تخفیف روی کوپن موفق به خرید محصولات با قیمت کمتری می‌شود و این موضوع به نگهداری بیشتر تراکت شما کمک می‌کند.

برای اینکه یک تراکت مدت بیشتری توسط مخاطبین نگهداری شود باید کیفیت بالایی داشته باشد. بهتر است قبل از صرف هزینه چاپ یک مجموعه حرفه‌ای را برای چاپ تراکت تبلیغاتی خود پیدا کنید. اگر هنوز مجموعه موفقی را برای چاپ تراکت ارزان و با کیفیت نمی‌شناسید قسمت بعدی مقاله را حتما مطالعه کنید.

برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی با پخش تراکت ارزان قیمت
برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی با پخش تراکت ارزان قیمت

چاپ تراکت ارزان و مرغوب برای تبلیغات گسترده در تیم گرافیک

در این مطلب به‌طورکامل دلیل اهمیت پخش تراکت در کسب‌وکارها را شرح دادیم. حالا دیگر می‌دانیم معرفی یک بیزینس نوپا تا چه حدی وابسته به تبلیغات و نحوه صحیح برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی است. در چاپ تراکت مهم‌ترین موضوع بعد از طراحی خلاقانه، چاپ با کیفیت تراکت است. مجموعه تیم گرافیک با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه چاپ افست و دیجیتال آماده دریافت سفارش‌های شماست.

این مجموعه با هدف رضایت‌مندی مشتری اقدام به چاپ تراکت و ابزارهای مختلف تبلیغاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتری با شماره تلفن‌های۰۲۱۴۴۰۴۴۸۲۷– ۰۲۱۴۴۰۴۴۸۸۱ تماس بگیرید. اگر تمایل به ثبت سفارش آنلاین دارید به وب سایت تیم گرافیک مراجعه کنید. در هر شهر ایران که زندگی می‌کنید با خرید آنلاین سفارش‌های خود را در کمترین زمان در آدرس معرفی شده دریافت خواهید کرد.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • mostafa آذر ۲۷, ۱۳۹۹

    تراکت ؟؟؟ مگه دهه هشتاده ؟؟ همین پول بدین یه پیج اینستا تبلیغ کنه هزار برابر موثر تره