روزگار لیلا اوتادی: عاشقانه‌ها و تیپ‌های بازیگر «پسر کشی»

روزگار لیلا اوتادی: عاشقانه‌ها و تیپ‌های بازیگر «پسر کشی»

لیلا اوتادی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است که در روزگارکرونایی، بخشی از سبک زندگی و اندیشه هایش را در اینستاگرامش که به مرز ۲ میلیون فالوئر رسیده به اشتراک می گذارد. لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد سال شصت و دو در تهران است و معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران خواند و با فیلم چشمان سیاه ایرج قادری به سینما آمد.

خود را هنرپیشه و شاعر می داند و مثل بهاره رهنما، اهل قلم است و کتابی تالیف و منتشر کرده است. لیلا اوتادی نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری با عنوان «در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست» در زمستان ۱۳۹۳ و به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط انتشارات مروارید منتشر کرد، که دارای ۷۶ صفحه و مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید است. چهره فوتوژنتیکش وی را شبیه کرده است.

جدید ترین کاری که لیلا اوتادی در سینمای ایران شاهد بودین، فیلک تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی بود که در نقش نسترن حاضر شد. فیلم «پسر کشی» به کارگردانی محمد هادی کریمی از کارهای جدید وی است که احتمالا مخاطب زیادی پیدا کند.

فیلم پسر کش یا پسر کشی به کارگردانی محمد هادی کریمی با بازی ژاله صامتی، بهاره کیان افشار، لیلا زراع، نسیم ادبی همراه شده و در جشنواره سی و هشتم حضور یافت.

لیلا اوتادی در اینستاگرامش، قریب به ۲ میلیون بازدید کننده دارد و هیچ صفحه ای را نیز دنبال نمی کند. لیلا اوتادی را در نشانی: @leilaotadii دنبال کنید که از صفحات محبوب بهنوش بختیاری هم به شمار می رود. او خود را عاشق حیوانات می داند و سفیر بهزیستی و آزادی و البته وگان!

لیلا اوتادی در آخرین پست آذر ماهی که خود با این سلفی آینه ای در اتاق گریم همراه شده است، خبر از خبرهای عالی داد اما جزییاتی ارائه نکرد.

لیلا اوتادی
آخرین سلفی آینه ای و تصویر اینستاگرامی لیلا اوتادی در پاییز ۹۹

لیلا اوتادی در آخرین پست های پاییزی خود با انتشار عکس زیر نوشت: از زندگی لذت ببرید، از فرصت ها استفاده کنید. سرخوش باشید.
شادی امروز را به فردا موکول نکنید. چون این لحظه.. پیرترین سنی هستید که تا بحال بوده اید. و جوان ترین سنی که تا ابد خواهید بود.
❤️❤️

از کلکسیون فوتوشوت های لیلا اوتادی در پاییز هزار رنگ ۹۹

لیلا اوتادی در روزگار کرونایی آبان ۹۹ نیز با انتشار فوتوشوت زیر از اندیشه های مثبت و انرژی مثبت و هنر شاد زیستن و باور مثبت گفت:

جهان هستی تغییر وتکامل ریشه ی حیات است اگر تغییر نکنیم، به ناچار حذف می شویم پس در بازی زندگی، باید تغییراتی در خود و زندگیمان به وجود آوریم. تغییر در : خواستن معقول خالی کردن ذهن از تعصب ها باور مثبت نسبت به خود واطراف،به دور از توهم عمل کردن عظمت زندگی تنها به دانستن نیست بلکه تلفیقی از علم و عمل است.

ژست های پاییز ۹۹ لیلا اوتادی

عکس ۸۰ هزار لایکی پاییزی لیلا اوتادی در روزگار کرونایی او در زیر آمده است.درباره اش نوشته بود: در این عکس چندنفر ماسک زده اند؟???? الف)من وشوالیه ب)من وشوالیه ومرد پشت پیشخوان ج)من ومرد پشت پیشخوان د)همه موارد ..

ماسک خاص لیلا اوتادی

در پشت صحنه سریال عالیجناب نوشت:

همیشه لازم نیست برای هرکاری که توزندگیتون انجام میدید یه دلیل منطقی وجود داشته باشه،پس انجامش بدید چون دلتون میخاد، چون باحاله،چون این طوری خوشحال میشید‌.به شرط اذیت نشدن دیگران البته?❤️ عکس از لحظاتی استراحت کنار شومینه بعد!

عکسی که احسان کرمی از لیلا اوتادی در یکی از اتاق های کاخ سعد آباد گرفت

پست خاص بازیگر پسر کشی

چند ماه پیش لیلا اوتادی این عکس را گذاشت و چنین گفت:

کجایید مردان بی ادعا … خبری دیدم دلم نیومد نذارم وقدردان این مردان جنگ نباشم،مبنی براینکه: #شهید سیدمحمدامیری مقدم ❤️ آرپی جی زن یکی از گردانهای لشکر ۲۷حضرت رسول، بخاطراینکه حین عملیات دوتاازگلوله های آرپی جی ۷ به هدف نخورده،حلالیت طلبیده وهفدهم اسفند ۶۴ مبلغ ۴۰۰۰ریال از حقوقش رو برگردونده. ???‍♀️خدایا اینهاکی بودند؟

شاید در هیچ جنگی در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی نیافتاده باشه وحتی به ذهن سرباز هم نرسه که علاوه بر جانی که بر کف نهاده وروزهای جوانی اش که خیر وطن کرده تازه باید برای هر گلوله ی از دور به هدف نخورده هم حلالیت بطلبد تا #اسطوره سازی را برای ذهن من تمام کند.❤️?? ولی اولین فکری که بعد از بزرگی منش وروح والای او بخاطرم میرسد قیاس اوست با #اختلاسگران وکسانیکه با دزدیهای هرروز عرصه را برمردمان سرزمینم تنگتر میکنند وفقر را ملموس تر،… فقر انسانیت، فقر فرهنگ ومعنویات، وصد البته فقر مادی که سایه افکن بر تمام روابط انسانی این روزهاست.. .

عکس خاص در اینستاگرام لیلا اوتادی

لیلا اوتادی امکان کامنت گذاری روی کلیه پست هایش را مسدود کرده است. عکس زیر، پر لایک ترین عکس لیلا اوتادی در پاییز ۹۹ است که کودکی وی را روایت می کند.

لیلا اوتادی در کودکی

اگر درباره نقش ها و تیپ ها و اندیشه های لیلا اوتادی و جنجال هایی که در سال های اخیر درباره این هنرپیشه سینما ایجاد شده، نظری دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۸ نظر

ورود