جزییات مذاکره علی دایی با مالک ایرانی باشگاه اورتون انگلستان

جزییات مذاکره علی دایی با مالک ایرانی باشگاه اورتون انگلستان

علی دایی یکی از اسطوره های فوتبال پرسپولیس و ایران، گویا بزودی راهی انگلستان می‌شود تا با مسئولان باشگاه فوتبال اورتون درباره هدایت این تیم در فصل ۲۰۲۱ مذاکره کند. علی دایی در پاییز ۹۹ گفته بود که مذاکرات مقدماتی با مسئولان باشگاه اورتون انگلستان برای هدایت این تیم لیگ برتری جزیره در دستور کار داشته است.

حالا او در روزگاری که جهش کویدد ۱۹ در انگلیس، لندن را به شهر ارواح تبدیل کرده است، احتمالا رهسپار انگلیس خواهد شد. حضور احتمالی علی دایی در باشگاه اورتون انگلیس در روزگار حکمرانی نام مهمی چون آنچلوتی، در ابهام است. اما سرزمین فوتبال، سرزمین سورپرایزهای دقیقه ۹۰ است.

فرهاد مشیری، مالک باشگاه اورتون انگلیس است و این موضوع سبب شده تا مالک ایرانی و متمول این باشگاه، خواستار به خدمت گرفتن آقای گل دنیای فوتبال برای هدایت این تیم باشد. اگر مذاکرات علی دایی با اورتون به نتیجه برسد، این اتفاق هیجان انگیز است و شاهد حضور آقای گل فوتبال جهان در هدایت یکی از تیم های لیگ جزیره هستیم. علی دایی مثل مهدی مهدوی کیا و علی کریمی، سابقه توپ زنی در لیگ آلمان دارد.

علی دایی سابقه مربی گری تیم ملی فوتبال، پرسپولیس و چند تیم لیگ برتری را در کارنامه داشته و در ۲ سال اخیر، هدایت تیمی را در اختیار نداشت. نشریه کیکر چندی پیش، مدعی شده بود که باشگاه اورتون به علی دایی پیشنهاد داده تا وی به این باشگاه برود. نشریه معتبر SUN انگلستان هم گفته بود که احتمالا حضور علی دایی در اورتون جدی است.

علی دایی در سال ۱۹۹۹ میلادی، با بایرن مونیخ، قهرمان بوندسلیگا آلمان شد و تنها ایرانی حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا است. صاحب برند ورزشی ورزشیایش اکنون در انگلیس با صاحب ۶۵ ساله اورتون مذاکره می کند.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اورتون، این تیم را فعلا در رده ۹ نگهداشته است. به نظر نمی رسد فعلا علی دایی گزینه مطرحی برای جایگزینی کارلو آنچلوتی باشد. حضور علی دایی در تیم استعدادیابی اورتون مطرح است که به گفته نزدیکان علی دایی، او به این پیشنهاد پاسخ منفی خواهد داد. البته باشگاه استوک سیتی انگلیس نیز قبلا پیشنهاد همکاری به علی دایی داده بود که او رد کرده بود.

علی دایی در اورتون
آخرین پست آذر ماهی علی دایی در اینستاگرام

اینستاگرام علی دایی بیش از ۶ میلیون دنبال کننده دارد و او قریب به ۱۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. علی دایی اخیرا پست الکترونیک خود را به نام: ALIDAEIBUSINESS@gmail.com رونمایی کرد. اینستاگرام علی دایی در نشانی: @alidaei قرار دارد. فعلا تصویری از عزیمت علی دایی به انگلیس مبنی بر مذاکره با فرهاد مشیری صاحب باشگاه اورتون در اینستاگرام وی منتشر نشده است.

آخرین پست آذر ماهی علی دایی با ۱ میلیون بازدید، درباره تبریک شب یلدا بود.

علی دایی در اینستاگرام، ۲۰ پیج از جمله صفحات: فرهاد مجیدی (کاپیتان و سرمربی سابق استقلالی ها)، پیمان معادی، کریم باقری، یحیی گل محمدی، خداداد عزیزی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، سایت بوندسیلیگا، فروشگاه نایکی دایی و شرکت بیمه دایی را دنبال میکند.

اردوان فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون انگلیس، متولد ۱۸ ماه مه در سال ۱۹۵۵ در ایران است. او در روسیه و انگلیس مالک برخی از سهام شرکت های فولادی و حوزه انرژی است. او قبلا مالک سهام باشگاه آرسنال بود و ۴۹ درصد سهام اورتون را نیز خریداری کرد. فوربس دارایی اردوان فرهاد مشیری را ۲.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام کرد.

برای اطلاع از کم و کیف حضور احتمالی علی دایی در باشگاه اورتون می توانید به سایت باشگاه اورتون در نشانی: evertonfc.com مراجعه کنید. اینستاگرام باشگاه اورتون هم که در یک هفته اخیر در کانون توجه اینستاگردهای فوتبالی ایران قرار گرفته در نشانی: @everton در دسترس است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود