دیدار با «یلدا افشار نیا»: بازیگر نقش مهناز سریال روزهای ابدی

دیدار با «یلدا افشار نیا»: بازیگر نقش مهناز سریال روزهای ابدی

یلدا افشار نیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی است. سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری، از۸ دی هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه اول سیما می رود. یلدا افشار نیا در این سریال که برشی از تاریخ معاصر ایران از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ می باشد، روایتی است از روزهای تسخیر سفارت آمریکا در تهران و پایان رابطه دولت ایالات متحده با جمهوری اسلامی. یلدا افشار نیا در سریال روزهای ابدی، هم بازی حمید گودرزی، احمد نجفی، امین اسکندریان و جلیل فرجاد شده است. نقش اول زن سریال روزهای ابدی کیمیا اکرمی را بازی می کند.

یلدا افشار نیا مثل هنرپیشه نقش اول سریال روزهای ابدی، سابقه بازیگری در سینما و تلویزی ندارد. یلدا افشار نیا در سریال روزهای زندگی، در نقش دختر صالح میرزا آقایی حضور دارد که در کاراکتر سرهنگ شریف زاده از کادر نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی دیده می شود.

در نیمه اول زمستان ۹۹، علاوه بر سریال روزهای ابدی با نقش آفرینی یلدا افشار نیا، سریال باخانمان نیز در کنداکتور رسانه ملی قرار گرفته است. سریال بیگانه ای با من است هم از سریال های نیمه اول زمستان در شبکه ۲ سیما است.

همانطور که گفتیم، مهناز سریال روزهای ابدی برای نخستین بار است که در تلویزیون حضور پیدا می کند و این نخستین تجربه بازیگری حرفه ای وی روبروی دوربین جواد شمقدری است. معمولا هنرپیشه هایی که برای اولین بار از طریق سریال های تلویزیونی مطرح می شوند، پس از چندی با پیشنهادهای سینمایی و کارهای شبکه نمایش خانگی نیز روبرو می شوند.

یلدا افشار نیا دختر دهه هفتادی است که در سریال روزهای ابدی، بایستی در نقش دختر یکی از نظامیان دوره رژیم طاغوت نقش آفرینی کند. او مجرد است و اینستاگرام فعالی ندارد.

علاقه به بازیگری توسط مهناز سریال روزهای ابدی باعث شد که وی از طریق کلاس های آموزش بازیگری، با جواد شمقدری وتیمش آشنا شود و نقش مهناز به او سپرده شود. نقش مهناز گفته شده که یکی از نقش های اصلی سریال روزهای ابدی است و باید تا پایان دی ماه صبر کنیم تا بازی یلدا افشار نیا را در این سریال بتوان قضاوت کرد.

استایل های دختر دهه هفتادی سریال روزهای ابدی
سکانسی از حضور یلدا افشار نیا در کنار صالح میرزا آقایی

شماری از هنرپیشه های جوان و پیشکسوت ایرانی، یلدا افشار نیا را در سریال روزهای ابدی، همراهی کردند. سریال روزهای ابدی، چندین هنرپیشه اروپایی و روس دارد که به عنوان کارمندان سفارتخانه های آلمان و انگلیس و روسیه و آمریکا معرفی می شوند.

یلدا افشار نیا
تصویری از بازی یلدا افشار نیا در کنار پدرش (صالح میرزاآقایی) در سکانسی از سریال روزهای ابدی

یلدا افشار نیا این نقش را پس از تست های متعددی که جواد شمقدری از نامزدهای این نقش گرفت، بدست آورد و به همین خاطر روزهای ابدی را می توان یک خاطره ابدی برای کارنامه بازیگری این هنرپیشه جوان تلویزیون دانست که می تواند سکوی پرتاب وی باشد. یلدا افشار نیا درباره کاراکتر مهناز در سریال روزهای ابدی گفته بود که نقش یک دختر ماجراجو را بازی می کنم و دوست داشتنی است. تیپ شخصیتی مهناز با تیپ شخصیتی یلدا، فاصله چندانی ندارد.

یلدا افشار نیا صفحه ای در توییتر و فیسبوک نداشته و سایت اینترنتی هم ندارد. محسن علی اکبری، کیمیا اکرمی، فرهاد مجیدی و شماری دیگر از سلبریتی های سینما و تلویزیون از جمله افرادی هستند که یلدا افشار نیا آن ها را دنبال می کند.

اگر نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی یلدا افشارنیا در نقش مهناز سریال روزهای ابدی دارید، مراتب را از طریق کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • فاطمه زهرا تیر ۱۵, ۱۴۰۱

    من فقط به خاطر مهناز این فیلم رو نگاه می کردم به نظرم خیلی عالی نقشش رو ایفا کرد