مرگ بی رحم ترین قاتل زنجیره ای تاریخ آمریکا در سن ۸۰ سالگی

مرگ بی رحم ترین قاتل زنجیره ای تاریخ آمریکا در سن ۸۰ سالگی

ساموئل لیتل که او را بی رحم ترین قاتل زنجیره ای در تاریخ آمریکا می دانند در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

لیتل در حال سپری کردن ۳ حکم حبس ابد پیاپی خود بود که به جرم قتل ۳ زن در اواخر دهه ی ۱۹۸۰ برای او صادر شده بود.

با این حال، به گفته ی اف بی آی، او خود به ۹۳ فقره قتل دیگر هم اعتراف کرده بود. اف بی آی اعترافات او را معتبر اعلام کرده بود.

ماجرای هولناک آدمکشی های لیتل در سال ۲۰۱۸ در گزارشی توسط اف بی آی منتشر شد. به گفته ی این سازمان، نام لیتل در تحقیقات آن ها با تعدادی از قتل های حل نشده ای گره خورده بود که در سرتاسر آمریکا رخ داده بود.

وقوع یک قتل در تگزاس مأموران را بر آن داشت که ارتباط ویژه ای میان آن با لیتل وجود دارد، به همین دلیل دو تن از مأموران اف بی آی به همراه یک مأمور پلیس تگزاس به دیدن لیتل رفتند تا با او صحبت کنند.

به گفته ی مأموران اف بی آی، در طول این گفتگو لیتل از تعداد کسانی گفت که در ایالت های مختلف آمریکا کشته بود.

لیتل زنان منزوی و آسیب پذیر را که اغلب روسپی یا معتاد به مواد مخدر بودند طعمه ی خود قرار می داد. طبق آنچه در گزارش اف بی آی آمده لیتل جزئیات زیادی از قتل ها را به یاد داشت.

اف بی آی در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد صحت ۵۰ مورد از اعترافات لیتل تأیید شده و تعداد زیاد دیگری از آن ها هم در مراحل نهایی تأیید به سر می برند.

در سپتامبر ۲۰۱۲ لیتل در یک پناهگاه افراد بی خانمان در کنتاکی دستگیر شد و به ایالت کالیفرنیا که در آنجا اتهاماتی در خصوص مواد مخدر به او وارد شده بود، مسترد شد. در زمانی که لیتل در زندان به سر می برد، پلیس لس آنجلس متوجه تطابق دی ان ای لیتل با آنچه از قربانیان سه پرونده ی قتل مربوط به سال های ۱۹۸۷ و ۱۹۸۹ به دست آمده بود، شد. لیتل به ۳ فقره قتل متهم شد.

قربانیان لیتل همگی زن بودند، آن ها مورد ضرب و شتم قرار گرفته و خفه شده بودند. جسد آن ها را در یک کوچه، در یک زباله دان و یک گاراژ پیدا کرده بودند. او ابتدا گفته بود بی گناه است اما در سال ۲۰۱۴ اعتراف کرد.

روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته لیتل در بیمارستانی در بیرون زندان در سن ۸۰ درگذشت. علت مرگ او هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

پایان فرار بعد از ۴ دهه؛ اعتراف مرگبارترین قاتل زنجیره ای تاریخ آمریکا به قتل بیش از ۹۳ زن

۱۰ قاتل سریالی ترسناک تاریخ با بیشترین تعداد قربانیان و هولناک ترین روش های قتل

منبع: cnn
بدون نظر

ورود