معرفی بهترین کانسیلرهای موجود در بازار

معرفی بهترین کانسیلرهای موجود در بازار

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها کانسیلر یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد و در دسترس است که از آن برای زیرسازی و هموار کردن پوست استفاده می شود. شاید شما  هم تفاوت بین کانسیلر، کانتور و پرایمر را ندانید. در این مقاله قصد داریم به طور تخصصی درباره ی کانسیلرها  صحبت کنیم و بهترین کانسیلرهای موجود در بازار را نقد و بررسی کنیم.

کانسیلر چیست؟

کانسیلرها تصحیح کننده ی رنگ هستند.

کانسیلرها که نام دیگرشان تصحیح کننده ی رنگ است، کرم پودرهایی با غلظت بالا هستند و وظیفه دارند گودی، سیاهی دور چشم و لک ها پوستی را بپوشانند. به عبارتی کانسیلرها کرم پودرهایی فشرده و رنگی هستند که قبل یا بعد از استفاده از کرم پودر می توان از آنها استفاده کرد و به وسیله ی آنها پوست را یکدست و شفاف نشان داد. کانسیلرها ممکن است مایع، نیمه جامد و جامد باشند. بهتر است هنگام استفاده از کانسیلر مایع، رنگ آن  یک درجه روشن تر باشد. از کانسیلرهای خیلی روشن برای پوشاندن لک های صورت استفاده می شود.

 انواع کانسیلر بر اساس رنگ:

کانسیلرها رنگ های مختلفی دارند و کاربردشان بسته به رنگ تغییر میکند.

کانسیلر زرد: این کانسیلر برای اغلب پوست ها مناسب است و از آن برای پوشاندن انواع  تیرگی دور چشم استفاده می شود.

کانسیلر بنفش:  افراد با پوست زرد برای برطرف کردن لک های پوستی از این کانسیلر استفاده میکنند.

کانسیلر سبز: این کانسیلر برای برطرف کردن لک های قرمز پوستی استفاده می شود.

کانسیلر نارنجی: اگر پوستی سبزه دارید این کانسیلرها برای شما مناسب اند.

انواع کانسیلر بر اساس حالت فیزیکی:

کانسیلر مدادی: این کانسیلرها نسبتا چسبناک و مشابه خط چشم مدادی هستند. کانسیلرهای مدادی پوشش متوسطی دارند و به خاطر مقاوم بودنشان می توان در فصل تابستان از آنها استفاده کرد.

کانسیلر استیکی: این کانسیلرها کرم مانند و مشابه رژ لب هستند. برای استفاده از این کانسیلرها از براش استفاده کنید.

کانسیلر پودری: می توان گفت یکی از بهترین کانسیلرها، کانسیلرهای پودری هستند. این کانسیلرها پوشش متوسطی دارند و در محفظه های مخصوص به صورت پودرهایی فشرده به فروش میرسند.

کانسیلر مایع: این نوع کانسیلرها مشابه کرم پودرهای مایع هستند و پوشش خیلی خوبی دارند. بهتر است قبل از خشک شدن کامل با کرم پودر ترکیب شوند.

کانسیلر کرمی: این نوع کانسیلرها بافتی کرم مانند و غلیظ دارند و برای ساعات طولانی روی پوست ماندگارند.

نحوه ی استفاده از کانسیلر:

بهتر است قبل از هر نوع آرایش ابتدا پوستتان را با یک شوینده ی ملایم و مناسب پوستتان بشویید.

پس از شستشوی پوست برای زیرسازی آرایش و بستن منافذ از یک پرایمر استفاده کنید.

برای رفع تیرگی دور چشم از کانسیلری دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان استفاده کنید. کافی است به اندازه ی دو مثلث کوچک زیر چشم خود کانسیلر بزنید و سپس با اسفنج و یا براش مناسب آن را پخش کنید.

برای تثبیت و خشک کردن کانسیلر از پودرهای بیک می توانید استفاده کنید.

برای پخش کردن کانسیلر می توانید از براش های مخصوص کانسیلر استفاده کنید. این براش ها باریک هستند و سر مویی آنها مخروطی شکل است.

نکات مهم استفاده از کانسیلر:

اگر پوست خشکی دارید، حتما قبل از استفاده از کانسیلر از  آبرسان و مرطوب کننده ی مناسب استفاده کنید.

کانسیلر را باید تا جایی روی پوست خود پخش کنید که اثر براش یا اسفنج روی پوستتان باقی نماند.

اگر مشکلات پوستی مثل ملاسما دارید، در کنار استفاده از کانسیلر از یک کرم پودر با کاور بالا استفاده کنید.

کانسیلرهای خیلی روشن تر از رنگ پوست برعکس عمل میکنند. یعنی باعث می شوند تیرگی و لک های پوستی شما بیشتر خودنمایی کنند.

اگر پوست صورتتان کمی رنگ پریده است بهتر است از رنگی استفاده کنید که کمی مایل به صورتی است. اما اگر پوست تیره ای دارید کانسیلرهای هلویی مناسب شما هستند. اما برای پوست های خیلی روشن کانسیلرهای زرد بسیار مناسب اند.

تفاوت پرایمر و کانسیلر:

از کانسیلرها برای پوشاندن لک های پوستی استفاده می شود. اما پرایمرها چربی اضافی پوست را میگیرند و منافذ را می بندند.

تفاوت کانسیلر و کانتور:

همانطور که گفته شد کانسیلر باعث یکدست شدن پوست می شود. اما کانتور نوعی تکنیک گریم است. پالت های کانتور رنگ های تیره تری نسبت به کانسیلرها دارند. معمولا از کانتور برای زاویه سازی و ایجاد سایه روشن در صورت استفاده می شود.

 

معرفی بهترین کانسیلرهای موجود در بازار:

کانسیلر کالیستا  Cover up:

کانسیلر کالیستا

کانسیلر کالیستا محصولی ایرانی است که مجوز سازمان غذا و دارو دارد. این کرم پودر بافت خیلی نرمی دارد و فاقد چربی است بنابراین مناسب انواع پوست است. کانسیلر کالیستا سه طیف رنگی دارد. این کانسیلر جزو بهترین کانسیلرها میباشد که تیرگی های دور چشم را به خوبی پوشش میدهد و علائم خستگی را نیز کاهش می دهد. از مزایای این کانسیلر می توان به فیکس شدن سریع  و ماندگاری بالای آن اشاره کرد.

کانسیلر بورژوا Healthy mix:

کانسیلر دور چشم بورژوا محصول کشور فرانسه است و بسیار سریع جذب می شود. این کانسیلر دور چشم حلقه های تیره را می پوشاند و بسیار سبک است و پوشش بالایی دارد. کانسیلر بورژوا ویتامین های لازم برای رطوبت رسانی به پوست را دارد  و در ساخت آن از عصاره ی سیب، زردآلو و طالبی استفاده شده است. این کانسیلر ماندگاری حدودا ۱۶ ساعته دارد و بهتر است با کرم پودر بورژوا استفاده شود.

کانسیلر شون  Appealing:

کانسیلر شون

کانسیلر شون یکی از محصولات پرطرفدار و جز بهترین کانسیلرهای ایرانی است. این کانسیلر گیاهی بوده و حاوی روغن بادام است. بافت این کانسیلر نه سبک است نه سنگین اما پوشش خوبی ایجاد میکند. کانسیلر شون در سه طیف رنگی به فروش میرسد و برای پوشاندن تیرگی دور چشم گزینه ی خیلی خوبی است. از دیگر خواص این محصول می توان به ضد چروک بودن و آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد.

کانسیلر مای سری Black Diamond  مدل  Gentle Touch:

یکی از بهترین کانسیلرهای ایرانی کانسیلر مای است. کانسیلرهای مای تیرگی های دور چشم، پف و خطوط ریز را می پوشانند. همچنین موجب حفظ طراوت و شادابی پوست چشم می شود و رنگ بندی متنوعی دارد. کانسیلر مای با مواد معدنی غنی شده است. این کانسیلر سبک است و پوشش مناسبی هم دارد.

کانسیلر میبلین مدل Age Rewind:

یکی از بهترین کانسیلرهای خارجی موجود در بازار که طرفداران بیشماری دارد کانسیلر میبلین است. از این کانسیلر برای رفع تیرگی، خطوط دور چشم، خط خنده، خطوط بینی و پف و تیرگی دور چشم استفاده می شود. این کانسیلر دارای فرمولاسیون  فعال هالوکسیل میباشد که   پوشش بسیار مناسبی ایجاد میکند.  اپلیکاتور مناسب این محصول، استفاده از آن را آسان کرده است. بافت این کانسیلر نرم و سبک است و خاصیت ضد پیری و لیفتینگ هم دارد. رنگبندی بسیار کامل این کانسیلر از نقاط قوت آن است.

فروشگاهی برای خرید بهترین کانسیلر:

این روزها با پیشرفت فناوری و استقبال روزافزون مردم از اینترنت، کم کم خرید اینترنتی جای خرید حضوری را میگیرد. اما انتخاب یک فروشگاه مطمئن و قابل اعتماد برای خرید اینترنتی بسیار مهم است.

اگر شما هم قصد خرید بهترین کانسیلر را دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر و قابل اعتماد برای خرید آن هستید، پیشنهاد ویژه ی ما به شما فروشگاه شیک فام است.

آدرس لینک کانسیلر شیک فام

(https://shikfam.com/search-products/category-Concealer)

که میتوانید در نوار آدرس مرورگر خود کپی کنید.

تمام تلاش شیک فام این است که ضمن امن و مقرون به صرفه بودن همواره بهترین و با کیفیت ترین  محصولات را برای مشتریان فراهم کند و در این زمینه کاملا موفق بوده و توانسته رضایت مشتریان را به طور کامل جلب کند. فروشگاه شیک فام دارای نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی است. بنابراین شما می توانید با خیال بسیار آسوده هر وسیله ی آرایشی و بهداشتی علی الخصوص کانسیلر مورد نیاز خود را از فروشگاه شیک فام (shikfam.com)تهیه کنید.

بدون نظر

ورود