ممنوعیت واردات واکسن کرونا خارجی؛ از نصب ردیاب در بدن ایرانی‌ها تا انتقام از ژن ایرانی

ممنوعیت واردات واکسن کرونا خارجی؛ از نصب ردیاب در بدن ایرانی‌ها تا انتقام از ژن ایرانی

روز جمعه ی هفته ی گذشته بود که واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس به کشور رسماً ممنوع اعلام شد و قرار شد در صورت نیاز کشور تا زمان تولید انبوه واکسن ایرانی، از کشورهای دیگر واکسن خریداری شود.

از زمان اعلام ممنوعیت واردات واکسن کرونا از کشورهای آمریکا و انگلیس برخی چهره های سیاسی کشور نظر خود را درباره ی علت مخالفت با این موضوع ابراز کرده اند.

واکسن کرونا

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا گفت: «ما اگر بخواهیم واکسن های خارجی را تزریق کنیم احتمال حمله ی بیولوژیکی هم وجود دارد. نباید در برابر دشمنان خود ساده اندیشی کنیم و این فرصت را در اختیار آن ها بگذاریم؛ اطلاعات بسیاری به دست آمده مبنی بر اینکه در برخی از واکسن‌ ها اقدام به تزریق چیپ الکترونیکی می‌ کنند و جی پی اسی را در بدن ما کار می‌ گذارند تا به واسطه ی این واکسن کلیه ی واکنش ها و حرکات ما را تحت کنترل قرار دهند تا جایی که ما یک نوع آدم هایی آهنی خواهیم شد که کنترل مان در دست دیگران است.»

در اظهارنظری دیگر، محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در استرالیا و از فعالان سیاسی اصولگرا در اینباره گفت: «آمارها نشان می‌ دهد افرادی که این واکسن ها را زدند مرده‌ اند و صحنه هایی هم فاش شده که مقامات غربی تظاهر به تزریق واکسن می‌ کنند.»

نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم در گفتگویی اعلام کرد که استفاده از واکسن آمریکایی،‌ خطر ترور بیولوژیک دارد.

او در اینباره گفت: «آمریکا در تحقیقات علمی هم روحیه ی استکباری خود را دارد و در این زمینه ملت‌ های دیگر به ویژه کشورهای جهان سوم را موش آزمایشگاهی خود می‌ داند.»

همچنین مالک شریعتی نیاسر، نماینده ی تهران در مجلس در توییتی درباره ی واکسن خارجی نوشت: «تزریق‎ واکسن کرونا آلوده به کل مردم ایران، بهترین فرصت برای انتقام آمریکا، انگلیس و فرانسه از ژن ایرانی بود که رهبر انقلاب راهش را بستند. باید از این‎ اقدام راهبردی رهبرم تشکر کنم.»

همچنین عبدالحسین روح‌ الامینی، نماینده تهران و مسئول پیگیری واکسن کرونا از سوی مجلس در برنامه ای تلویزیونی گفت: «کسانی که از واکسن آمریکایی دفاع می‌ کنند، می‌ خواهند مجبورمان کنند به‌ بهانه ی ارتباط با آمریکا، ژنتیک نسلی ایرانی‌ ها را با واکسن‌ های غربی برهم بزنند.»

طی هفته های گذشته جمعیت هلال احمر از تلاش برای واردات واکسن های مورد تأیید بهداشت جهانی به کشور خبر داده بود. به دنبال این اعلام ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، جمعیت هلال احمر از منتفی شدن ورود ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونای فایزر- بیونتک از آمریکا توسط این سازمان خبر داد اما اعلام کرد هیچ هزینه‌ای برای ورود این واکسن پرداخت نشده بود.

حالا به دنبال این ممنوعیت ایران برای تأمین واکسن کرونا گزینه های ساخت واکسن داخلی، همکاری با کوبا برای ساخت واکسن و واردات از چین یا روسیه را پیش روی خود دارد.

دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • جهرمی دی ۲۱, ۱۳۹۹

    کاش جنسی هم که این آقایون مصرف می کنند از تولید داخل استفاده می کردند. جنسی که موجب این حجم از توهم و پرت و پلا بشه خیلی نابه. ما که نمی دونیم ساقیشون کیه ولی دست چپش زیر سر ما.

  • عبدالا دی ۲۱, ۱۳۹۹

    امریکا برای مردم و کارکمان خودش واکسن نداره که به اونا بده بعد میخواد اینقدر راحت در اختیار ایران بزاره! معلومه یه جای کار میلنگه چطور برای دارو های حیاتی بیماران سرطانی اجازه فروش به ایرانا نمیده حالا یهو مهربون شده؟ شبکه های معاند هم که همه دارن انتقاد میکنن که چرا از امریکا واکسن نمیخرید وقتی اونا هم رو این موضوع دست گذاشتن معلومه که نیت خیری ندارن چون بودجشون از خود همون امریکا تأمین میشه.
    با توجه به تجربه خون های الوده و عوارضی هم که از این واکسن امریکایی دیده شده گرفتنشون حماقته محضه.

  • مرتضی دی ۲۲, ۱۳۹۹

    بحث جی پی اس و … که همه میدونیم چرنده ، ولی چند سال پیش فرانسه خون آلوده به ایران فرستاد که باعث شد چند ده هزار نفر ایدز و هپاتیت بگیرند . به علاوه وقتی خود این کشورها کمبود شدید واکسن دارند چرا می‌خوان به ایران بدن ؟؟؟