داستان و بازیگران سریال «سیاوش» از ۱۰ بهمن

داستان و بازیگران سریال «سیاوش» از ۱۰ بهمن

سریال سیاوش یک ملودرام معمایی به کارگردانی سیروس محمد زاده و تهیه کنندگی مهدی بای، جدید ترین محصول شبکه نمایش خانگی است که از نیمه دوم زمستان کرونایی ۹۹ به فهرست آثار این مجموعه اضافه می شود.

جدید ترین محصول زمستانی شبکه نمایش خانگی پس از سریال قورباغه هومن سیدی، سریال سیاوش است. در این سریال نیز شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون نقش آفرینی می کنند که رضا کیانیان از آن جمله است.

پخش سریال سیاوش در شبکه نمایش خانگی از ۱۰ بهمن آغاز می شود. نماوا که پخش قورباغه را بر عهده داشت، پخش این سریال را نیز در دستور کار دارد.

میلاد کی مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، محمد رضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاوید نیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری و مجید صالحی از جمله بازیگران سریال سیاوش هستند.

سریال سیاوش
پوستر سریال سیاوش با بازی مجید صالحی و رضا کیانیان

سریال سیاوش یک ملودرام معمایی است که صادق یاری به عنوان مجری طرحش معرفی شده است. سریال سیاوش هر جمعه ساعت ۱۲ از نماوا پخش می شود.

رضا کیانیان در سریال سیاوش به عنوان هنرپیشه اصلی سریال حضور دارد و نقش نصرت را بر عهده دارد. یکی از متفاوت ترین نقش هایی است که رضا کیانیان در سال های اخیر بازی کرده و چهارمین نقش آفرینی وی محسوب می شود. رضا کیانیان در شبکه نمایش خانگی در شاهگوش، قلب یخی و شهرزاد حضور یافته بود.

رضا کیانیان بیش از ۱.۲ میلیون دنبال کننده دارد و مثل پرویز پرستویی پست های مفهومی در اینستاگرامش به اشتراک میگذارد.

پست رضا کیانیان درباره سیاوش که با لایک رضا یزدانی و پرویز پرستویی نیز همراه شده است

ترلان پروانه نیز مثل میلاد کی مرام از هنرپیشه های اصلی سریال سیاوش است که احتمالا اینستاگرامش مثل دیگر هنرپیشه های مطرح این مجموعه شبکه نمایش خانگی، در زمان پخش در نیمه دوم زمستان امسال با کامنت های موافقان و مخالفان نقشش همراه شود.

جدید ترین پست ترلان پروانه پیش از انتشار سریال سیاوش

میلاد کی مرام در سریال سیاوش، ۲.۴ میلیون دنبال کننده دارد. او حدود ۱۰۰۰ پست به اشتراک گذاشته است.

روایت میلاد کی مرام از سیاوش

مجید صالحی که بازیگر نقش اصلی سریال سیاوش است و با برنامه «ام شو» و گفتگوی جنجالی با اکبر عبدی، خبرساز شده بود، حدود ۹۲۰ هزار دنبال کننده دارد.

روایت مجید صالحی از برنامه طنز ام شو

اینستاگرام رسمی سریال سیاوش در نشانی: @siyavashseries قرار دارد که رضا کیانیان نیز آن را دنبال کرده است. به نظر می رسد برای اطلاع از متن و حاشیه سریال سیاوش و مشاهده پشت صحنه سریال و اطلاع از نظرات مخاطبانش در زمان های پخش این ملودرام معمایی، اینستاگرامش محفل خوبی برای تبادل نظر و اطلاع از نظرات دیگران باشد.

سریال سیاوش
نقش متفاوت مجید صالحی در سریال سیاوش که در اینستاگرام رسمی سریال نیز نقش بسته است

هنوز جزییاتی درباره نقش های بازیگران سریال سیاوش و داستان این مجموعه اطلاع رسانی نشده است که در همین گفتار بعدا به روز رسانی خواهد شد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود