۳ ماه زندگی مخفیانه در شلوغ ترین فرودگاه جهان به دلیل ترس از ویروس کرونا

۳ ماه زندگی مخفیانه در شلوغ ترین فرودگاه جهان به دلیل ترس از ویروس کرونا

یک مرد کالیفرنیایی که به خاطر ترس از ویروس کرونا به خانه اش نمی رفت به مدت ۳ ماه به شکل مخفیانه در فرودگاه اوهار شیکاگو زندگی کرد. آدیتیا اودای سینگ ۳۳ ساله صبح روز شنبه اخیر به وقت محلی در فرودگاه اوهار دستگیر شده و به جعل هویت در منطقه ممنوعه فرودگاه و سرقت کمتر از ۵۰۰ دلار متهم گردید. سینگ روز بعد در دادگاه حاضر شده، جایی که مقامات اعلام کردند وی ۱۹ اکتبر گذشته از پروازی از لس آنجلس به شیکاگو رسیده است. به ادعای مقامات پلیس، این مرد کالیفرنیایی بعد از رسیدن به فرودگاه اوهار تا دستگیری اش در ۱۶ ژانویه به شکل مخفیانه در بخش امنیتی فرودگاه زندگی می کرد.

یک مرد کالیفرنیایی که به خاطر ترس از کووید-19 به خانه اش نمی رفت به مدت 3 ماه به شکل مخفیانه در فرودگاه اوهار شیکاگو زندگی کرد.

ظاهراً پس از اینکه دو تن از کارمندان خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز از سینگ درخواست مدارک هویتی کرده بودند، وی یک مدرک شناسایی فرودگاه به آن ها نشان داده بود که به یک مدیر عملیات فرودگاه تعلق داشت که پیش از آن مفقود شدنش در اواخر ماه اکتبر به اطلاع مقامات فرودگاه رسیده بود. کاتلین هاگرتی مشاور دادستان ایالتی در دادگاه اعلام کرد که سینگ مدعی شده به دلیل ترس از کووید-۱۹ نمی خواسته به خانه برود و اینکه دیگر مسافران در این مدت سه ماه به او غذا می داده اند. سوزانا اورتیز قاضی کوک کانتی از این اتفاق غیرمعمول اظهار شگفتی کرده و خطاب به دستیار دادستان گفته است: «پس اگر حرف شما را درست فهمیده باشم، دارید به من می گویید که یک شخص غیرمسئول که کارمند فرودگاه نیز نبوده از ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰ تا ۱۶ ژانویه ۲۰۲۱ در داخل منطقه امنیتی فرودگاه اوهار زندگی کرده و کسی متوجه نشده است؟».

یک مرد کالیفرنیایی که به خاطر ترس از کووید-19 به خانه اش نمی رفت به مدت 3 ماه به شکل مخفیانه در فرودگاه اوهار شیکاگو زندگی کرد.

وکیل مدافع سینگ گفته است که موکل وی ساکن منطقه حومه ای اورین کانتی در لس آنجلس است و سوء سابقه ندارد. گفته می شود که قاضی برای این مرد هندی الاصل قرار وثیقه ۱۰۰۰ دلاری تعیین کرده و دیگر اجازه ورود به فرودگاه اوهار را نخواهد داشت هر چند باید ۲۷ ماه جاری بار دیگر در دادگاه حاضر شود. فرودگاه اوهار شلوع ترین فرودگاه جهان از لحاظ تعداد هواپیماهایی است که در طول روز در آن فرود آمده یا به پرواز در می آیند و پیش از شیوع کرونا سالانه بیش از ۸۴.۶ میلیون مسافر از آن استفاده می کردند.

بیشتر بخوانید: ۱۰۰ روز زندگی در فرودگاه؛ گردشگری که به سرنوشت تام هنکس در فیلم «ترمینال» دچار شده

منبع: cnn
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود