سگ ها، دوستان و آثار «الهام شعبانی»: دراگ تستر ملکه گدایان

سگ ها، دوستان و آثار «الهام شعبانی»: دراگ تستر ملکه گدایان

الهام شعبانی بازیگر نقش دراگ تستر سریال ملکه گدایان، از هنرپیشه های سینما و تلویزیون است که به عنوان طراح لباس وارد این عرصه شده است. دانشگاه الزهرا، مقصد تحصیلی در حوزه مد و لباس است. نخستین کارش را با مهران مدیری انجام داد و در مرد دو هزار چهره ظاهر شد.

سپس جلوی دوربین مریم میلانی در فیلم کاغذ خروس رفت. سابقه بازی با پرویز پرستویی و جواد عزتی هم دارد. سریال معمایی ملکاوان در سال نود و هشت سریالی بود که الهام شعبانی در آن یک تجربه جددی داشت.

الهام شعبانی در نقش دراگ تستر در سریال ملکه گدایان نقش آفرینی می کند. او هم بازی رویا نونهالی (در نقش لعیا)، فرزاد فرزین (در نقش پارسا)، الهام کردا (در نقش مهناز)، شبنم قربانی (در نقش سارا)، رضا بهبودی (در نقش شبیر)، علی اوجی (در نقش سیامک) و بهشاد شریفیان (در نقش شنتیا) است.

الهام شعبانی در تیپ های کژوال ۹۹

مجموعه نقش های متفاوتش را در عکس زیر مشاهده می کنید.

نقش های الهام شعبانی در تئاتر سالهای اخیر

الهام شعبانی در اینستاگرامش، معمولا از هشتگ: سگ نجس نیست، نجس افکار کسانی است که بی آزار ترین مخلوق خدا را ناپاک بر می شمردند استفاده میکند. موضوعی که البته موافقان و مخالفانی زیر پست های وی داشته است. او سگ ها را بهترین دوستان می داند والبته حیواناتی با وفا. قوانین سگ گردانی در کشورهای مختلف را در این مقاله مرور کردیم.

الهام شعبانی متولد سال شصت و دختر دهه  شصتی فعال در حوزه مدلینگ و طراحی لباس و سینما است. در شهر تهران بازیگر و طراح لباس است. الهام شعبانی فارغ التحصیل کارشناسی طراحی لباس از دانشگاه الزهراء در سال هشتاد و چهار است. اکنون در سریال ملکه گدایان شبکه نمایش خانگی، فرصت دیده شدن پیدا کرده  است. 

الهام شعبانی در سریال ملکه گدایان

الهام شعبانی با دو سگ زندگی میکند که تصویر آن ها را در عکس شاخص مشاهده میکنید. معمولا در تصاویری که در اینستاگرامش به اشتراک میگذارد، شاهد حضور دو سگ وی هستیم.

الهام شعبانی
اینستانوشته الهام شعبابی درباره سگ هایش

الهام شعبانی با اینکه ۳۳۰ پست به اشتراک گذاشته اما ۲۸ هزار دنبال کننده دارد و بیش از ۱۵۰۰ صفحه را دنبال میکند. استوری هایش روایتی است از گردشگری با دوستان و پشت صحنه فعالیت های هنری اش. اینستاگرام الهام شعبانی را در نشانی: @elham_shabani دنبال کنید.

الهام شعبانی علاقه زیادی به پست های مفهومی دارد که با شمار زیادی هشتگ مرتبط نیز همراه می شود و اخرین پست او در سال ۲۰۲۰ میلادی ، یکی از آن ها را روایت می کند.

روایت مفهومی الهام شعبانی در اینستاگرامش
نوشته های الهام شعبانی در اینستاگرامش
دوستان الهام شعبانی در یک قاب

طراح لباس سریال ملکه گدایان، الهام شعبانی است و هم چنین طراحی لباس هنرپیشه های سریال طنز با خانمان شبکه ۳ نیز که روی آنتن است را بر عهده داشت. الهام شعبانی در جشنواره تئاتر فجر یک مصاحبه جالب داشت.

اگر قصد دارید با فشن بلاگر (fashion blogger) های معروف دنیا آشنا شوید، این مقاله را مطالعه کنید. اگر میخواهید در حوزه توریسم بلاگری و فشن بلاگری و فود بلاگری فعالیت کنید، این لینک را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی های الهام شعبانی در سریال ملکه گدایان و ملکاوان و دیگر آثاری تئاتری وی دارید،  مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • زهرا بهمن ۶, ۱۳۹۹

    یه نکبت شبیه بقیه که کارشون خراب کردن بچه هاست …..هرروز متنفرتراز فضای نجس سینما ..این خانم درست میگه سگ نجس نیست سینما و بازیگراش دوراز جون یه عده انگشت شمار نجس هستند

  • علی بهمن ۶, ۱۳۹۹

    باسلام سگ نجس است
    اگر مسلمان هستی البته
    این حکم قرآن ونص صریح است
    بله کفار سگ رانجس نمی‌دانند
    با اعتقادات مسلمانان بازی نکنید
    .

  • ناشناس بهمن ۶, ۱۳۹۹

    سگ نجسه روشنفکر نمایی نکن