مدل شدن دخترخوانده کامالا هریس بعد از مراسم تحلیف بایدن

مدل شدن دخترخوانده کامالا هریس بعد از مراسم تحلیف بایدن

الا امهاف، دخترخوانده ی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا با یکی از آژانس های مدلینگ بزرگ دنیا به نام  IMG Models Worldwide قرارداد بست.

الای ۲۲ ساله کوچک ترین فرزند داگ امهاف، آقای دوم آمریکا است. او در حال حاضر دانشجوی سال آخر رشته ی طراحی است.

آژانس مدلینگ آی ام جی در توییتی آغاز همکاری خود با الا امهاف را رسماً اعلام کرد.

آی ام جی یکی از برترین آژانس های مدلینگ در دنیا است و چهره های مشهوری همچون جیجی حدید، هیلی بالدوین (همسر جاستین بیبر) و کارلی ماس را به دنیای مد و فشن معرفی کرده است.

الا در دوران رقابت های انتخاباتی مادر خوانده اش، کامالا هریس به دلیل استایلش بسیار مورد توجه قرار گرفت. تصاویری که او از پوشش خود در اینستاگرام منتشر می کرد سبب شد به او لقب «دختر اول بوشویک» (محله ای در شهر نیویورک که امهاف ساکن آنجا است) دهند.

او در مراسم سخنرانی جو بایدن و کامالا هریس که به مناسبت پیروزی آن ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شده بود هم یک دست کت و شلوار به تن کرده بود که چشم دوستداران مد و فشن را گرفت.

اما این استایل او در روز تحلیف جو بایدن بود که او را در مرکز توجه قرار داد. او در این مراسم تاریخی با یک کت خیره کننده از برند Miu Miu و یک پیراهن شرابی از برند Batsheva شرکت کرد. پوشش الا به سرعت مورد توجه مردم قرار گرفت.

تنها یک هفته پس از مراسم تحلیف، الا با آژانس مدلینگ آی ام جی قرارداد بست، امری که تأثیرگذاری پوشش الا و خود او را برجسته می سازد.

ایوان بارت، رئیس آژانس مدلینگ آی ام جی درباره ی امهاف به نیویورک تایمز گفت: «الا در لحظه زندگی می کند. از خود جسارت و شادمانی ساطع می کند.»

بارت همچنین به تایمز گفت حالا مردم بیشتر به «اصالت» مدل ها توجه دارند تا سایز و فرم بدن شان و امهاف همان حس حقیقت را به دیگران می دهد که خودش به دنبال آن است.

امهاف خود در مصاحبه اش با نیویورک تایمز گفت که با وجود آنکه سال گذشته با آژانس مدلینگ کوچک تری همکاری داشت، اما انتظارش را نداشت وارد یک آژانس مدلینگ بزرگ شود.

او به نیویورک تایمز گفت: «به عنوان کسی که مثل خیلی از دخترهای دیگر مشکل اعتماد به نفس دارد، وارد شدن به این دنیا که در آن به شدت بر شما و بدن تان تمرکز می شود، برایم ترسناک است.»

با این حال او می گوید تنوع رو به افزایش مدل ها در آژانس مدلینگ آی ام جی برای او جذاب است و امیدوار است که در مدت همکاری اش با این آژانس بتواند با استفاده از خالکوبی ها و موهای منحصر به فردش، تغییری در استانداردهای مدلینگ ایجاد کند.

امهاف به تایمز گفت اولین باری تصمیمش برای ورود به عرصه ی مدلینگ را با خانواده ی خود مطرح کرد حمایت چندانی از او نکردند اما وقتی دیدند دنیای مد در حال تغییر است، حامی او شدند.

الا افزود: «فکر می کنم حالا خیلی هیجان زده باشند که من می توانم جزئی از آن باشم.»

منبع: insider
بدون نظر

ورود