یوتیوب روزیاتو: سلبریتی هایی که هیچوقت تسلیم نشدند + ویدیو

یوتیوب روزیاتو: سلبریتی هایی که هیچوقت تسلیم نشدند + ویدیو

بدنبال استقبال مخاطبان خوب روزیاتو از محتوای سرگرم کننده سایت در بخش هایی چون ترفندها، اخبار سلبریتی و … بر آن شدیم تا یک گام فراتر رفته و این محتوا را در قالب ویدیوهای کوتاه با زبانی خودمانی و سلیس تهیه کرده و در کانال یوتیوب روزیاتو منتشر کنیم. این کانال هم اکنون راه اندازی شده و از طریق این لینک قابل دسترسی است. برای آنکه به محض انتظار ویدیوهای جدید بتوانید آنها را مشاهده کنید حتما دکمه سابسکرایب را بزنید و زنگوله را انتخاب کنید تا نوتیفیکیشن ها برای شما ارسال شوند.

به عنوان اولین ویدیو روزیاتو شما را با ده چهره شناخته شده دنیا آشنا می کند که هرگز در برابر سختی ها تسلیم نشدند و سرانجام به موفقیت دست پیدا کردند.

ثروت و زندگی پر زرق و برق سلبریتی ها خیلی ها را مسحور خود می کند. بسیاری تصور می کنند که این چهره های شناخته شده یک شبه به چنین ثروتی دست یافته اند و زندگی شان صرفا به خاطر چهره و صدای  خاص شان در کوتاه ترین زمان زیر و رو شده است.

اما واقعیت چیزی غیر از این است. هنرپیشه هایی مثل اپرا وینفری که از جمله زنان ثروتمند و پرنفوذ آمریکایی به شمار می رود بارها و بارها با درهای بسته رو به رو شدند و شکست را با گوشت و پوست خود لمس کردند.

جی کی رولینگ نویسنده سری کتاب های مشهور هری پاتر هم از جمله شخصیت هایی است که بدون داشتن کمتر سرمایه ای کار خود را آغاز کرد و شنیدن چندین باره پاسخ منفی ناشران برای چاپ کتاب هایش نتوانست او را از هدفی که برای خود انتخاب کرده منصرف کند. بهتر است سخن کوتاه کنیم و شما را به تماشای این ویدیو جذاب دعوت کنیم.

از شما دعوت می کنیم تا انتقادات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات کانال یوتیوب روزیاتو با ما در میان بگذاریم تا در جهت بهبود این محتوا بکوشیم.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود