تصاویر جدید ایلان ماسک و گرایمز از فرزند ۹ ماهه خود

تصاویر جدید ایلان ماسک و گرایمز از فرزند ۹ ماهه خود

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا و شریک زندگی اش گرایمز، خواننده ی مشهور، تصاویر نادری منتشر کرده اند که فرصتی برای انداختن نگاهی اجمالی به زندگی آن ها به عنوان پدر و مادر را فراهم می کند.

طی روزهای گذشته هم ماسک و هم گرایمز تصاویر بامزه ای از خود با پسرشان X AE A-Xii که در ماه مه سال گذشته ی میلادی متولد شد، منتشر کردند.

گرایمز  ۳۲ ساله عکسی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که او را در حالی که پسرش را در آغوش گرفته بود نشان می دهد.

ماسک نیز عکسی از خود با فرزندش در توییتر منتشر کرد. در این عکس پسر ۹ ماهه ی ماسک روی پای پدرش نشسته و یقه ی لباس او را می کشد و پایه گذار ۴۹ ساله ی تسلا هم از قرار معلوم مشغول صحبت با تلفن است.

گرایمز ماه گذشته موهای پسرشان که او را به اختصار X صدا می کنند را با الهام از سریال تلویزیونی مورد علاقه اش «آخرین پادشاهی» (The Last Kingdom) کوتاه کرده بود، درامی تاریخی درباره ی ورود ارتش بزرگ هیتن به بریتانیا در سال ۸۶۶ بعد از میلاد مسیح.

گرایمز ماه گذشته عکسی از پسرش با مدل مویی جدید منتشر کرد که او را در حال بازی با اسباب بازی هایش در وان حمام نشان می داد. گرایمز در توضیح عکس نوشته بود: «مطمئنم نیستم موهایش را خوب کوتاه کرده باشم ولی حالا دیگر یک وایکینگ است.»

گرایمز عکسی دیگر هم منتشر کرد که او را در حال کوتاه کردن موهای پسرش با قیچی نشان می داد.

او در توضیح این عکس نوشته بود: «موهایش را با الهام از سریال آخرین پادشاهی نتفلکیس کوتاه کردم که یک شاهکار است.»

پسر گرایمز و ایلان ماسک چهارم ماه مه سال ۲۰۲۰ به دنیا آمد.

این زوج ابتدا نام فرزند خود را X Æ A-12 گذاشته بودند اما بعدتر آن را کمی تغییر دادند و نام پسرشان در گواهی تولدش X AE A-Xii ثبت شد.

ماسک چندی قبل در مصاحبه ای با نیویورک تایمز به صحبت درباره ی رابطه ی پدر و پسری خود با X پرداخت و اظهار کرد گرایمز نقش پررنگ تری در رسیدگی به فرزندشان دارد. ماسک پیشتر شریک زندگی خود را «بسیار خاص» توصیف کرده و گفته بود او یکی از غیرعادی ترین آدم هایی است که تا به حال دیده.

بیشتر بخوانید:

Archangel-12؛ هواپیمای جاسوسی که نام فرزند هفتم ایلان ماسک از آن گرفته شده است

ایلان ماسک؛ نگاهی به سبک زندگی و سرگرمی‌های یک مخترع، نوآور و مهندس

با مادر ایلان ماسک آشنا شوید: سوپر مدل و متخصص تغذیه

منبع: people
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود