جزییاتی از فوت همسر فیروز کریمی

جزییاتی از فوت همسر فیروز کریمی

همسر فیروز کریمی (فرزانه متین کریمی) درگذشت. مراسم ختم مرحومه امروز در بهشت سکینه برگزار می شود. فیروز کریمی از جمله فوتبالی های ایران است که در سال کرونایی ۹۹ که شاهد از دست دادن شماری از ورزشکاران از جمله مهرداد میناوند و علی انصاریان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ هستیم، داغدار می شود.

دختر فیروز کریمی، همسر مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان است. اکنون مهدی تاتار نیز در غم از دست دادن مادر همسرش به سوگ نشسته است.

مادر همسر مهدی تارتار چند وقت پیش به دلیل سکته مغزی در بیمارستانی بستری شده بود و در حالی که اخیرا مرخص شده بود، دار فانی را وداع گفت.

مهدی تاتار به عنوان داماد فیروز کریمی، در کسوت سرمربی تیم فوتبال پیکان در لیگ ۱۳۹۹-۱۴۰۰ حضور دارد و دیشب یک بر صفر نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد. برخی از رسانه ها مدعی شده اند که فیروز کریمی، از همسر اولش که مادر همسر مهدی تارتار است جدا شده بود.

تصویر آگهی ترحیم همسر فیروز کریمی و مادر زن مهدی تارتار

ماجرای خواستگاری مهدی تارتار از دختر فیروز کریمی هم قبلا بیان شده بود که در ویدیوی زیر می توانید درباره این خواستگاری فوتبالی ها، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مهدی تارتار در حالی مادر همسرش را در بهمن ۹۹ از دست می دهد که پدرش نیز در اوایل سال ۱۳۹۷ درگذشت.

مهدی تارتار
تصویر حضور مهدی تارتار بر مزار پدر مرحومش مختار تارتار

مهدی تارتار مدتی است که وارد اینستاگرام شده است و بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده دارد. او در پی درگذشت مادر همسرش، پیام تسلیتی برای وی در اینستاگرام منتشر کرد که با کامنت هایی از سوی پرسپولیسی ها و استقلالی ها و دیگر فعالان فوتبال ایران همراه شده است.

اینستاگرام مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشانی: www.instagram.com/mehditartar9 قرار دارد و او اکثرا پرسپولیسی ها را دنبال می کند.

اینستانوشته مهدی تارتار در سوگ مادر همسرش

مهدی تارتار که از جمله فوتبالی های عزادار در سال کرونایی ۹۹ است، دوم مهر سال پنجاه و یک در تهران متولد شد. مهدی تارتار در سال ۷۱ تا ۷۳ در تراکتور، ۷۳ تا ۷۴ در بهمن، ۷۴ تا ۷۸ در پاس، ۸۱ تا ۸۷ در ۴۵ بازی در پرسپولیس و ۸۱ تا ۸۴ در ابومسلم و ۸۴ تا ۸۸ در راه آهن در ۱۰۱ بازی به میدان رفت. مهدی تارتار در دوران فوتبالی اش ۹ گل به ثمر رساند و سابقه مربی گری در راه آهن و داماش و گهر زاگرس هم در کارنامه دارد.

فیروز کریمی پدر همسر مهدی تارتار، متولد بیست و چهار فروردین سال ۱۳۳۵ در کرج بوده و از سال ۱۳۶۸ تا به امروز،در ده ها تیم ، مربی و سرمربی بوده است. فیروز کریمی، ۳ دختر و یک پسر دارد. دختر اول فیروز کریمی، با مهدی تارتار ازدواج کرده است.

در سال ۱۳۸۶، فیروز کریمی با استقلال اهواز، نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. فیروز کریمی در سال ۹۸، سرمربی نفت مسجد سلیمان شد و و مدتی نیز سرمربی استقلالی ها بود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود