پایان زندگی مشترک زوج جنجالی؛ کیم کارداشیان رسماً تقاضای طلاق داد

پایان زندگی مشترک زوج جنجالی؛ کیم کارداشیان رسماً تقاضای طلاق داد

کیم کارداشیان درخواست خود برای طلاق از همسرش کانیه وست را رسماً به دادگاه ارائه کرد.

نماینده ی کارداشیان این خبر را تأیید کرده است.

این زوج مشهور که در ماه مه سال ۲۰۱۴ در مراسمی مجلل در کشور ایتالیا با یکدیگر ازدواج کردند، صاحب ۴ فرزند هستند: نورث ۷ ساله، سنت ۵ ساله، شیکاگوی ۲ ساله و سالم ۱ ساله.

به گفته ی برخی منابع، کارداشیان و وست قصد دارند به طور توافقی حضانت ۴ فرزند خود را به طور مشترک برعهده گیرند. اینطور که گفته می شود این کارداشیان بود که درخواست این توافق را داد.

منابع مذکور همچنین به رسانه ها گفته اند این جدایی مصالحه آمیز صورت گرفته و کارداشیان و وست خود را متعهد به رسیدگی مشترک به فرزندان شان می دانند.

خبر قریب الوقوع بودن جدایی این زوج اولین بار در ماه دسامبر سال گذشته ی میلادی منتشر شد و رسانه ها اعلام کردند زندگی مشترک کارداشیان و وست به خط پایان رسیده است.

اما پیش از انتشار این خبر هم زندگی مشترک کارداشیان و وست با فراز و نشیب های زیادی مواجه شده بود.

در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی کانیه وست با انتشار توییتی اعلام کرد از سال ۲۰۱۸ به جدایی از همسر خود فکر می کرد، زمانی که کارداشیان به میک میل، رپر آمریکایی برای کار بر روی اصلاح مشکلات نظام عدالت کیفری آمریکا پیوست.

این توییت بخشی از یک تعداد توییت بود که بعدها حذف شدند. وست در این توییت ها از مادر همسر خود، کریس جنر نیز با نام «کریس جونگ اون» یاد کرده بود که از قرار معلوم اشاره ای بود که کیم جونگ اون، رهبر جنجالی کره شمالی.

دسامبر سال گذشته میلادی نیز منبعی ناشناس به رسانه ها گفته بود این زوج حضور فیزیکی زیادی در کنار یکدیگر ندارند و «هر یک تمرکز خود را بر چیزهایی گذاشته اند که برای خودشان اهمیت دارد.»

مثلاً کارداشیان تمرکز خود را بر فعالیت حقوقی اش گذاشته و وست به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات سال ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا شرکت کرد.

این سومین ازدواج کیم کارداشیان و اولین ازدواج وست بود.

کارداشیان پیش از این در سال ۲۰۰۰ با دیمون توماس ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۴ از وی جدا شد. زندگی مشترک کارداشیان با کریس هامفریز نیز در سال ۲۰۱۱ آغاز شد و در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید.

منبع: insider
۲ نظر

ورود

  • عرشیا اسفند ۲, ۱۳۹۹

    یکی از مزخرفترین سلبریتی های جهان که مفت معروف شد

    • عرشیا اسفند ۲۰, ۱۳۹۹

      حیف کانیه وست که خودشو نجس کرد و به این خانواده نزدیک شد