معرفی دوره های آموزش گرامر

معرفی دوره های آموزش گرامر

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دوره های نگار بوستان یکی از دوره های نوآورانه آموزش زبان انگلیسی در کشور است که با همکاری اساتید خبره زبان انگلیسی طراحی شده است. در این نوشتار لیستی از بهترین آموزش های گرامری نگار بوستان را ارائه میکنیم.

آموزش زمان ها

برای یادگیری زمان ها در زبان انگلیسی بسیار مهم است که به صورت تصویری و روی نمودار زمان ها را درک کرد. این کار را به شکل بسیار دقیقی نگار بوستان انجام داده است. برای استفاده و یادگیری کامل حال ساده در زبان انگلیسی از آموزش حال ساده استفاده نمایید.

آموزش گرامر

یکی از ابتکارات نگار بوستان گردآوری فهرستی از رایج ترین گرامرهایی که مخاطبین ایرانی با آن مشکل دارند میباشد. در این گزیده بر اساس نقط ضعف همه افراد میتوانند به صورت کامل و ۱۰۰ درصد جامع گرامر مورد نظر خود را با تمرین های ویژه ای که برای هر درس در نظر گرفته شده است حل کنند. علاقه مندان میتوانند برای اطلاعات بیشتر پیوند گرامرهای مهم زبان انگلیسی را بررسی کنند.

به عنوان مثال یکی از معضلات و مشکلات اصلی افراد در مبحث آموزش مجهول هاست. به طوری که تقریبا ۹۰ درصد افراد در این بخش مشکل دارند. یکی از علت های اصلی ضعف در بحث مجهول ها نبود آموزش درست در این زمینه است. یادگیری مجهول ها بسیار زمان بر است و تا زمانی که با مفهوم حقیقی مجهول را درک متوجه نشویم استفاده آن بسیار دشوار خواهد بود. به طور خاص ساختار جملات مجهول بدون مفعول سطح بالاتری از مجهول بوده که در آموزش مجهول ها به طور کامل به آن پرداخته شده است.

حتی در بعضی موارد لازم است که آموزش حروف الفبای زبان انگلیسی از نو آموزش داده شود. حروفی مثل z و r در زبان انگلیسی بسته به اینکه از چه لهجه ای استفاده میکنیم کاملا متفاوت هستند و نیاز به بررسی دقیق و جامع تری دارند که سعی کردیم در مجموع نگار بوستان به شکل منحصر به فردی این موضوع را به شکل اصیل تر و دقیق تر بررسی کنیم.

مساله ی اساسی دیگر مساله ی حروف اضافه است. حرف اضافه در انگلیسی به طور کلی قانون جامعی ندارد و باید در اکثر موارد کاربرد خاص آن را حفظ کرد. به خصوص در مورد فعل ها که تقریبا هیچ قاعده و قانونی خاصی حاکم نیست. بهترین راه حل یادگیری از طریق ویدیوهای رایجی است که در شبکه های اجتماعی توسط اینفلونرسر های انگلیسی زبان منتظر میشود چرا که معمولا این کلیپ ها و یا پادکست های ویدیوئی همراه با transcript بوده و میتوان به راحتی صوت را با متن تطبیق داد و کاربرد عملی حروف اضافه را فرا گرفت.

سطح بندی دوره های نگار بوستان

دوره های نگار بوستان از سطح بوستان صفر (حروف انگلیسی) شروع شده و تا سطح بوستان هفتم ادامه دارد. هدف گذاری دوره ها بر اینست که زبان آموزی از حروف انگلیسی شروع کرده و به  نمره آیلتس ۷ طی ۱ تا ۲ سال با مطالعه منابع گنجانده شده در سامانه برسد. هدف نگار بوستان هیچ گاه آموزش زبان در ۵۰ روز یا ۶ ماه نبوده است چرا که چنین اهدافی واقع بینانه نبوده و چیز جز اتلاف وقت و مطالعه پراکنده برای علاقه مندان زبان به جا نمیگذارد. از این رو با رویکرد مطالعه ی فردی و با کمک اساتید مجموعه نگار بوستان همه ی افراد در هر سطحی میتوانند بسته به سطح شروع خود از محتوای اختصاصی نگار بوستان بهره مند شده و به سطوح پیشرفته زبانی در بازه زمانی بهینه و معقول برسند. از مزیت های رقابتی مجموعه نگار بوستان سیستم آموزشی کاملا اختصاصی بوده که بر اساس تجربه مدرسین خصوصی آیلتس تهران طی سال ها گردآوری شده است. با تکیه بر سالها تجربه عملی و دانش مدرسین مجموعه باور داریم که میتوانیم تحولی بزرگ در عرصه آموزش زبان انگلیسی برای همه طبقات جامعه کشور فراهم کنیم.

برگرفته به مضمون از https://negar-bustan.ir

بدون نظر

ورود