شاهین صمدپور از هزینه چند صد میلیونی بیمارستان علی انصاریان می گوید + ویدیو

شاهین صمدپور از هزینه چند صد میلیونی بیمارستان علی انصاریان می گوید + ویدیو

شاهین صمدپور خبرنگار سابق صدا و سیما و فعال رسانه ای مستقل در ویدیویی که به تازگی منتشر کرده، جزییات تازه ای از ماجرای بستری شدن علی انصاریان در بیمارستان را منتشر کرده است. وی در این ویدیو مدعی می شود که از صحبت با خانواده انصاریان متوجه گله ها و شکایت های بی شمار آن ها از بیمارستان محل بستری علی انصاریان شده است. شاهین صمدپور در این ویدیو می گوید که گلایه های خانواده انصاریان بسیار فراتر از چیزهایی است که تاکنون مطرح شده است.

شاهین صمدپور در ویدیویی که به تازگی منتشر کرده، جزییات تازه ای از ماجرای بستری شدن علی انصاریان در بیمارستان را منتشر کرده است.

برای مثال، وی می گوید که این خانواده مجبور به خرید داروهای چند ده میلیونی برای این فوتبالیست فقید شده اما بسیاری از این داروها بلااستفاده مانده و برای درمان وی به کار گرفته نشده اند. همچنین صمدپور در این ویوید مدعی می شود که هزینه بیمارستان علی انصاریان بالغ بر چند صد میلیون تومان بوده و اکنون بعد از مرگ وی، مقامات بیمارستان این مبلغ هنگفت را از خانواده انصاریان طلب کرده اند در حالی که گمان می رفته با مرگ علی انصاریان، این مبلغ طلب نخواهد شد. صمدپور در ادامه می گوید که خانواده علی انصاریان از کمبود منابع و تجهیزات و همچنین نابسامانی های بسیار در بیمارستان محل بستری فرزند خود گله مند بوده اند.

این خبرنگار سابق در صحبت هایش تاکید می کند که بعد از صحبت با خانواده و دوستان علی انصاریان و مهرداد میناوند به این نتیجه رسیده که هیچکدام از آن ها باور ندارند که نیتی برای زنده نماندن این دو فوتبالیست مشهور و باسابقه وجود داشته و تمام تلاش ها برای نجات جان آن ها صورت گرفته است. بلافاصله پس از مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند، شایعات زیادی در مورد کم کاری در مورد درمان این دو و حتی قتل آن ها شکل گرفته بود.

شاهین صمدپور در ویدیویی که به تازگی منتشر کرده، جزییات تازه ای از ماجرای بستری شدن علی انصاریان در بیمارستان را منتشر کرده است.

شاهین صمدپور در ادامه می گوید که شایعات در مورد جدا کردن دستگاه های تنفسی از انصاریان قبل از مرگ و به کما رفتن تصویربردار برنامه ای که ظاهرا علی انصاریان و میناوند در آن کرونا گرفته اند نیز کاملاً کذب است. با این وجود نتیجه گیری می کند که به احتمال فراوان، علی انصاریان و مهرداد میناوند در برنامه تلویزیونی که به مناسب دربی پایتخت برگزار شد، کرونا گرفته اند (یا از یکدیگر یا از دیگر عوامل). او مدعی می شود که این دو در هنگام ورود به استودیو دارای ماسک بوده اما در حین اجرای برنامه ماسک گذاری و فاصله اجتماعی رعایت نشده است.

برای مثال یک فعال حقوقی فوتبال مدعی شد به انصاریان آمپول اشتباهی تزریق کردند. صمد ابراهیمی در متنی که در اینستاگرام منتشر کرده بود نوشت پزشکان معالج علی انصاریان باید پاسخگو باشند و آن ها را متهم به سوء استفاده از شرایط میناوند و انصاریان با انتشار پست ها و تصاویری از آن ها و شرکت در مصاحبه های متعدد کرد.

او در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشت: «دیروز رفته بودم سر خاک این ۲ عزیز. یکی از نزدیکان علی حرف‌های مهمی می‌زد… شفاف و روشن حرف بزنید. جوری که قانعمان کنید. علی وقتی با ۲ دست بشکن زده و به دوستش گفته تو بچه کوچک داری، چرا اومدی اینجا؟ برو برو من اوکی‌ام. چرا به‌یک‌باره به کما برود؟ قضیه آن ۳ آمپولی که نزدیکان علی می‌گویند اصرار کرده بودیم بدون هماهنگی با خانواده تزریق نکنند و کردند و علی به کما رفت، چه بود؟». در ادامه، حجت الاسلام زائری در رشته توییتی مدعی شد علی انصاریان دوشنبه صبح فوت کرده بود اما اجازه ندادند کسی از این موضوع باخبر شود و برای اعلام خبر فوت وی تا روز چهارشنبه ۱۵ بهمن مصادف با ولادت حضرت فاطمه (س) صبر کردند.

بیشتر بخوانید: ادعاهای جنجالی درباره فوت علی انصاریان؛ از خطای پزشکی تا قتل عمد

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • جیم موریارتی اسفند ۴, ۱۳۹۹

    خب کارانه صد و هشتاد میلیونی پزشکان اون بیمارستان از کجا باید تامین بشه ؟

    • مجستی اسفند ۴, ۱۳۹۹

      واقعا متاسفم
      آدم نظرات این مردم رو میخونه واقعا از آینده ناامید میشه، بدبختا چشماتونو باز کنید و انقد خرافی نباشید، بیشتر از این توصیه کوچک کاری از دستم بر نمیاد!

  • سعید اسفند ۴, ۱۳۹۹

    ازاول هم مشخص بود ک انصاریان را عمدا کشتن معلوم نیس چ بلایی سرش اوردن کاری کردن ک علی دوروز فوت شده باشه واینهادوروز بعداعلام کنن بعدبگن خدایی نیس و حضرت زهرایی نیس اینهمه ملت دعا کردن خدالعنتتون کنه الهی عزیزتون جلوتون پرپربزنه ک علی رو عمدی کشتین ??

    • Milad اسفند ۴, ۱۳۹۹

      دوست عزیز نمیشه که تا به هرکسی سختی و مصیبتی میرسه بگیم خدا نیست و دعاهامون قبول نشد! پس اهلبیت که معصوم خدا هستن و مستجاب الدعوه چرا بیشتر از همه بلا و مصیبت دیدن؟ چرا پیامبران الهی این همه سختی دیدن؟ شما میتونی کسی را پیدا کنی که بگه من تو زندگیم هیچ مشکلی نداشتم و در اسایش کامل بودم؟ شما هنوز دین خدا را درست درک نکردین بهتره بیشتر در این باره تحقیق و تأمل کنید.

  • اجتمانو دی ۲۰, ۱۴۰۱

    ممنون از این مطلب کاربردی