معرفی بهترین تفریحات طبیعت در نوروز

معرفی بهترین تفریحات طبیعت در نوروز

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تعطیلات نوروز یکی از بهترین زمان‌ها برای تفریح دسته جمعی در فضای باز است. در حقیقت این کار را می‌توان یکی از فعالیت‌های مورد علاقه خانواده‌های ایرانی دانست. گشت و گذار در طبیعت اگرچه یکی از بهترین کارها برای سرگرم شدن در ایام تعطیل نوروز است، اما گاهی برای خوش گذرانی ممکن است به فکر انجام بازی‌های گروهی یا سرگرمی‌های متناسب با فضای باز باشید. در این مطلب به شما چند سرگرمی محبوب را معرفی می‌کنیم تا در طبیعت بیش از همیشه لحظات خوشی را تجربه کنید و خاطره طبیعت گردی در نوروز در خاطرتان باقی بماند.

تجربه عکاسی در طبیعت؛ به زوایای کمتر دیده شده توجه کنید

با افزایش اهمیت شبکه‌های اجتماعی و حضور بیشتر افراد عادی در این برنامه‌ها، عکاسی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. این روزها حتی اگر یک صفحه خصوصی برای دوستان خود داشته باشید، علاقه به عکاسی از پدیده‌ها و اتفاقات مختلف و به اشتراک گذاشتن آن را تجربه کرده‌اید. به همین دلیل یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید به صورت جدی‌تر داشته باشید، عکاسی از طبیعت است. سعی کنید با جستجوی مراحل ابتدایی عکاسی حرفه‌ای خود را به استانداردهای عکاسی و شناختن زاویه‌های طلایی نزدیک کنید.

عکاسی در طبیعت می‌تواند با دوربین حرفه‌ای، دوربین‌های دیجیتال یا حتی موبایل شما انجام شوند. اگر عکاس حرفه‌ای هستید و عکاسی با موبایل و دوربین برای شما بیش از سرگرمی کار به حساب می‌آید، می‌توانید با ابزارهای جدید به پیشواز ثبت تصاویر حرفه‌ای بروید. خرید هلی شات و عکسبرداری از زاویه‌ای متفاوت عمودی می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

بهترین بازی‌های دسته جمعی؛ سرگرمی به یادماندنی در پیک نیک

سفر به طبیعت معمولا با جمع خانواده و دوستان زیبایی متفاوتی دارد. در این جمع‌ها می‌توانید به سرگرمی‌های دسته جمعی فکر کنید. این نوع از سرگرمی‌ها هم به شما در ایجاد روحیه شاد و سرزنده کمک می‌کند و هم لحظات پیک نیک را با شادابی و خاطرات خوب سپری خواهید کرد. سرگرمی‌های دسته جمعی به ویژه در فرهنگ بازی‌های ایرانی بسیار زیادند.

اگر طرفدار فعالیت و جنب و جوش هستید بهترین سرگرمی در طبیعت برای نوروز می‌تواند بازی‌های ساده اما هیجان انگیزی مثل وسطی، فریزبی، والیبال، دوچرخه سواری گروهی و ورزش‌هایی مانند بدمینتون باشد.

در صورتیکه ترجیح می‌دهید بازی‌های فکری و نشسته داشته باشید نیز دستتان باز است. انواع بردگیم، بازی‌های مانند پانتومیم، مافیا، جنگا، چشمک، گل یا پوچ گروهی، بازی حدس کلمات و اسم و فامیل از جمله بازی‌هایی هستند که می‌توانید در پیک نیک خانوادگی با آن‌ها سرگرم شوید. این بازی‌ها محدودیت سن و تعداد ندارند و به همین دلیل یک خاطره دسته جمعی شیرین برای شما از پیک نیک در طبیعت خواهند ساخت.

پرواز پهپاد؛ سرگرمی با ابزارهای دیجیتال منحصر به فرد

در گذشته یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها در طبیعت به پرواز درآوردن بادبادک بود. سرگرمی که این روزها نیز در لیست علاقه بسیاری از افراد قرار دارد. اما به طور کلی هدایت یک جسم متفاوت در آسمان و به پرواز درآوردن آن یکی از حس‌های هیجان انگیز و منحصر به فرد را برای شما خواهد ساخت.

این تجربه شیرین و به یادماندنی این روزها با ابزارهای دیجیتال و خاص مانند انواع کوادکوپتر ممکن است. کوادکوپترها انواع متفاوتی دارند. اما حتی هدایت ساده‌ترین نوع آن نیز می‌تواند یکی از بهترین سرگرمی‌ها در طبیعت باشند.

اگر با انواع هلی شات و کوادکوپتر آشنایی دارید، می‌توانید با خرید کوادکوپتر حرفه ای یک تجربه متفاوت را در طبیعت گردی رقم بزنید.

ماشین کنترلی آفرود؛ هیجانی که تا به حال تجربه نکرده‌اید

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال راه‌های متفاوت برای سرگرمی می‌گردند، این پیشنهاد مخصوص شما است! ماشین کنترلی یکی از وسیله‌های تفریح در فضای باز است. سرگرمی که اگر طعم هیجان آن را نچشیده باشید، از لذت راندن آن در طبیعت نمی‌گذرید. انواع ماشین کنترلی این روزها در بازار برای خرید وجود دارند. از ماشین کنترلی شارژی تا انواع ماشین کنترلی آفرود و کوهستانی را می‌توانید با توجه به مکان‌های مختلف در قیمت‌های متفاوت خریداری کنید.

هدایت ماشین کنترلی در طبیعت کار سختی نیست و فقط باید نکات راندن آن را یاد بگیرید. بنابراین سرگرم شدن با ماشین کنترلی در طبیعت محدودیت سن و جنسیت ندارد و می‌تواند هیجان در طبیعت را به خانواده کوچک شما بیاورد.

اگر چند خانواده هستید نیز می‌توانید یک مسابقه کوچک اما هیجان انگیز با ماشین‌های آفرود کنترلی به راه بیندازید. این وسیله همچنین می‌توانید یک عیدی منحصر به فرد و خاص برای فرزند شما باشد.

خرید بهترین ابزارهای سرگرمی در طبیعت؛ به فکر یک تفریح هیجان انگیز باشید!

بازی‌های دسته جمعی می‌توانند بخشی از تفریح در خارج از خانه باشند. اما گاهی به دلیل تکرار یا عدم موافقت جمع ممکن است امکان سرگرمی به صورت گروهی را نداشته باشید. خرید وسایلی برای سرگرمی‌های جدید و شگفت انگیز بهترین راه حل برای سرگرم شدن در طبیعت و لذت بردن از آن است.

فروشگاه اینترنتی پریماتوی یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع هلی شات و پهپاد است. در این فروشگاه می‌توانید از ساده‌ترین هلی شات تا حرفه‌ای ترین کوادکوپترها را ببینید و بعد از مقایسه ویژگی و بررسی دقیق خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه همچنین عرضه کننده انواع ماشین کنترلی اورجینال با کیفیت بالا نیز است. برای خرید این محصولات به سایت پریماتوی سر بزنید یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۴۱۲ تماس بگیرید و به گشت و گذار نوروزی خود هیجان و رنگ اضافه کنید.

بدون نظر

ورود