با بهترین برندهای دستگاه لیزر خانگی بیشتر آشنا شوید

با بهترین برندهای دستگاه لیزر خانگی بیشتر آشنا شوید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هزینه‌های بالا، نوبت‌دهی طولانی و انتظار در کلینیک، ترافیک و زمان از دست رفته پشت چراغ‌های قرمز، چیزهایی است که احتمالا برای تنها یک جلسه لیزر موهای زائد بدن خود، آن را تجربه کرده‌اید. حالا که تکنولوژی همه را ترغیب کرده تا به راحتی و طی چند جلسه بتوانند پوستی صاف و یک‌دست داشته باشند، با بروز چنین مسائلی، راه حل دیگری در سر دارد: دستگاه لیزر خانگی. این دستگاه‌ها به آسانی در خانه و توسط خود فرد قابل استفاده هستند. با داشتن چنین دستگاهی، ضمن این که در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی می‌کنید، می‌توانید از سلامت دستگاه هم مطمئن باشید. در کلینیک‌های زیبایی و پزشکی، از یک دستگاه و تجهیزات جانبی برای افراد زیادی استفاده می‌شود و گاهی اطمینان از بهداشت و پاکیزگی محیط کار دشواری است. در چنین مواردی حتی ممکن است دچار بیماری‌ها و عفونت‌های پوستی یا واگیردار شوید. با یک دستگاه لیزر خانگی می‌توانید موهای زائد بدن خود را از بین ببرید، آن هم با خیالی آسوده و بدون نگرانی از عوارض جانبی بهداشتی و هزینه‌های اضافی برای رفت‌وآمد.

تعداد زیادی از شرکت‌هایی که لوازم بهداشتی و تجهیزات برقی تولید می‌کنند، با توجه به استقبال مردم از دستگاه‌های لیزر خانگی، در زمینه‌ی تولید این دستگاه‌ها فعالیت می‌کنند. کار با دستگاه لیزر خانگی نتیجه‌ای واقعی و سریع در پی دارد، به همین دلیل این شرکت‌ها در تولید این دستگاه‌ها رقابت زیادی در کیفیت ساخت بالا و تکنولوژی‌های پیشرفته دارند. فیلیپس (Philips)، رمینگتون (Remington)، سیلک پرو (Silk Pro) دس (Deess)، بابیلیس (Babyliss) و براون (Braun) از برندهای خوش‌نام در زمینه‌ی دستگاه‌های لیزر خانگی هستند.

این برندها مدام از امکانات تازه‌ای رونمایی می‌کنند که کار با دستگاه‌های لیزر خانگی را آسان‌تر، مطمئن‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. شات نامحدود، امکان شست‌وشو، امکان استفاده به صورت خشک یا مرطوب، ماساژور و … از امکاناتی است که در برخی دستگاه‌های لیزر دیده می‌شود. واضح است هر چه تکنولوژی ساخت این دستگاه‌ها بالاتر باشد، هزینه‌ی آن هم به همان نسبت بیشتر می‌شود. با استفاده از وام دیجی‌پی می‌توانید مرغوب‌ترین و کارآمدترین دستگاه مورد نظر خود را در سایت دیجی‌کالا، به صورت اقساطی خرید کنید.

معرفی انواع دستگاه لیزر

  • لیزر الکساندرایت

این نوع لیزر که نام خود را از یک نوع کانی بسیار کم‌یاب و منحصربه‌فرد گرفته، از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار است و به همین دلیل هم جزو گران‌قیمت‌ترین دستگاه‌های لیزر در دنیا شناخته می‌شود. این دستگاه ملانین را با قدرت زیادی جذب می‌کند و به همین دلیل، نه فقط برای موهای ضخیم و تیره، که برای موهای کرکی و نازک هم کارایی زیادی دارد.

این لیزر برای انواع پوست قابل استفاده است و سرعت از بین رفتن موهای زائد هم در آن زیاد است. از مزیت‌های جذاب این دستگاه، قدرت بسیار بالای آن در خنک کردن پوست است. به این ترتیب، احتمال جای سوختگی یا عوارض دیگر در پوست بسیار کمتر می‌شود.

  • لیزر دایود

این نوع دستگاه با استفاده از اشعه لیزر و گرما، مستقیما روی ریشه‌ی مو تاثیر می‌گذارد و مانع رشد مو می‌شود. استفاده از این دستگاه مزایای زیادی دارد. شاید مهم‌ترین آن برای خیلی از کاربران، بدون درد بودن آن باشد. درد ناشی از دستگاه‌های لیزر شاید تاکنون افراد زیادی را از استفاده از این دستگاه‌ها منصرف کرده باشد. اما، این روش کاملا بدون درد است و تنها تمرکز زیاد روی پوست نواحی حساس، ممکن است باعث سوزش پوست شود. این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌ها عملکرد سریع‌تری دارد. به طوری که رفع موهای زائد صورت تنها حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. به این ترتیب تعداد دفعات استفاده از آن هم به همین ترتیب کمتر می‌شود. مزیت مهم دیگر این دستگاه این است که رنگ پوست و مو و نواحی مختلف بدن، در عملکرد آن تاثیری ندارد.

  • دستگاه لیزر Nd-YAG

این دستگاه در کنار رفع موهای زائد، در زمینه‌ی پزشکی هم کاربرد دارد. درمان واریس، درمان مشکلات رگ و عروق، پاک کردن تتو، از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای ناشی از پیری پوست و کاهش چین و چروک پوست از کاربردهای این دستگاه است. این دستگاه برای رنگ پوست و موی تیره عملکرد بسیار بهتری دارد. استفاده از این دستگاه برای خیلی از افراد کاملا بدون درد است، در حالی که برخی افراد شاید نیاز به بی‌حسی موضعی داشته باشند، که البته بستگی زیادی به نوع درمان و کاربرد این دستگاه دارد. استفاده از این لیزر برای از بین بردن موهای زائد نیاز به دستگاه‌های خنک کننده دارد.

  • دستگاه‌ نوری IPL

دستگاه IPL در واقع لیزر نیست و از طریق فلش لامپ‌های زنون کار می‌کند؛ اما همان کارایی را دارد، ضمن این که نسبت‌ به دستگاه‌های دیگر ارزان‌تر است و سریع‌تر عمل می‌کند. این دستگاه علاوه‌بر رفع موهای زائد، در جوان‌سازی پوست، از بین بردن آکنه و لک‌ روی صورت، از بین بردن منافذ باز پوست، قرمزی گونه و بینی و اسکارهای ناشی از جوش  کاربرد زیادی دارد. این دستگاه برای کسانی که پوست روشن و موی تیره دارند، کارایی بهتری دارد.

در انتخاب لوازم برقی زیبایی و سلامت، فریب قیمت‌های ارزان را نخورید. قطعا تکنولوژی و امکانات بیشتر به معنای قیمت و هزینه‌ی بالاتر است. اما اگر در کنار زیبایی، سلامت پوست هم برایتان اهمیت دارد، چشمان‌تان را روی هزینه‌ها ببیندید و دستگاهی انتخاب کنید که بیشترین امکانات ممکن را داشته باشد.  با دریافت وام برای خرید اقساطی انواع کالا می‌توانید دستگاه لیزرخانگی دلخواه  و با بیشترین امکانات را انتخاب نمایید.

بدون نظر

ورود