راهنمای کامل ورود قطعی پست به اکسپلور در اینستاگرام

راهنمای کامل ورود قطعی پست به اکسپلور در اینستاگرام

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اکسپلور اینستاگرام مکانی برای بیشتر دیده شدن پست های اینستاگرام تان می باشد. تقریبا تمامی پیج های تجاری در اینستاگرام به دنبال راهی برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام هستند. پس برای این موضوع بسیار مهم تمام تلاش شان را می کنند تا پست هایشان را وارد اکسپلور اینستاگرام کنند. اما چرا ورود به اکسپلور اینستاگرام اینقدر برای همه اهمیت دارد؟ جواب این است که وقتی یک پست وارد اکسپلور اینستاگرام می شود تا حداقل چند روز از اکسپلور ورودی بالایی می گیرند و مهم تر این که ورودی هایی که از اکسپلور اینستاگرام وراد پیج می شوند حداقل ۲۵ تا ۳۵ درصد تبدیل به فالوور پیج می شوند. پس این آمار نشان می دهم که ورود به اکسپلور اینستاگرام چقدر می تواند مهم باشد.

در حقیقت اینطور می شود گفت که سرمایه گذاری روی اکسپلور اینستاگرام بسیار به صرفه تر از دیگر روش های تبلیغاتی موجود در اینستاگرام می باشد. این مورد را هم در نظر داشته باشید که وقتی یک پست شما به اکسپلور اینستاگرام برود دیگر پست هایی که منتشر می کنید هم به صورت پیشفرض به اکسپلور اینستاگرام می روند و این برای پیج شما بسیار عالی است.

چطور پست مان وارد اکسپلور اینستاگرام می شود؟

و اما حالا سوال مهم اینجاست که چطور پست هایمان را وارد اکسپلور اینستاگرام کنیم. یعنی راه ورود به اکسپلور اینستاگرام چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام وارد کنید. اگر شما هم می خواهید هر پستی که منتشر کردید را در اکسپلور اینستاگرام هم ببینید پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله آموزش را تا انتها بخوانید.

اهمیت ورود به اکسپلور اینستاگرام برای کسب و کارهای اینستاگرامی

شما احتمالا بسیاری از پیج های اینستاگرامی را دیده اید که تنها با ورود به اکسپلور اینستاگرام توانسته اند فالوور های بسیاری برای پیج شان جذب کنند. ورود به اکسپلور اینستاگرام یک گزینه کاملا رایگان است و برای وارد کردن پست های خود به آن اینستاگرام از شما هزینه ای نمی گیرد. اما موضوع این است که اینستاگرام هر پستی را هم در اکسپلور خود قرار نمی دهد. این یعنی این که شما نمی توانید هر پستی را که منتشر می کنید به اکسپلور اینستاگرام بفرستید، چون حقیقت این است که اکسپلور فقط پست هایی را در خود جای می دهد که مورد استقبال مخاطبان بسیاری قرار گرفته باشد. پس یک پست برای اینکه در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرد در ابتدا باید جذاب باشد و به قدری خاص باشد تا کاربران با لایک، شیر، سیو و کامنت گذاری برای پست مورد نظر به اینستاگرام این پیام را بدهند که این پست ارزش این را دارد که در اکسپلور اینستاگرام قرار گیرد.

هدف شما از زمانی که در اینستاگرام می گذارید و تولید محتوا می کنید بطور قطع این باید باشد که فالوور پیج اینستاگرام تان را افزایش دهید. (برای خرید فالوور واقعی میتوانید از سایت معتبر فالونیک استفاده نمایید) ورود به اکسپلور اینستاگرام بهترین ابزار برای جذب فالوور واقعی و هدفمند برای پیج های اینستاگرام می باشد. اگر قادر باشید از اکسپلور اینستاگرام ورودی بالایی داشته باشید به طور قطع می توانید فالوور های بسیار زیادی را جذب کنید.

اصل تولید محتوای برای شبکه های اجتماعی

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی می باشد که برای سرگرمی افراد تولید شده است. در حقیقت سرمایه اینستاگرام و در کل سرمایه همه شبکه های اجتماعی، کاربران شان می باشند. چرا که کاربران همان کسانی هستند که به این شبکه های اجتماعی ارزش می دهند. شبکه اجتماعی اینستاگرام بدون کاربرانش یک مکان بدون محتوا خواهد بود. تنها کافی است تصور کنید که هیچکدام از بلاگر ها و واینرهاا و اینفلوئنسر های اینستاگرامی وجود نداشتند، به نظر شما چه اتفاقی می افتاد؟ قطعا طرفداران این شبکه اجتماعی در سراسر جهان آن را ترک می کردند.

پس به همین دلیل است که اینستاگرام به پیج هایی که کاربران را بیشتر سرگرم می کنند و زمان بیشتری آن ها را در اینستاگرام نگه می دارند ارزش و بهاء بیشتری می دهد. در حقیقت برای اینستاگرام اهمیتی ندارد که شما چه محتوایی تولید می کنید، محتوا چه آموزش باشد و چه مسخره بازی و خنداندن هیچ فرقی نمی کند، چیزی که مهم است این است که آن محتوا برای کاربران جذاب باشد و آن محتو! را تماشا کنند. پس اگر موفق شدید که با انتشار محتوای جذاب و با کیفیت نظر کاربران را جلب کنید اینستاگرام هم شما را وارد اکسپلور می کند و بیشتر به کاربران نشان می دهد.

این ها دلایلی هستند که باعث می شوند تا رقابت برای تولید محتوای جذاب و باکیفیت سخت و سخت تر شود. چرا که بدون ایده های نو و تولید محتوا های خلاقانه، کار شما برای جذب کاربران سخت خواهد بود و بدون این ایده و محتواهای جذاب، پیج تان برای ورود به اکسپلور اینستاگرام توان کافی را نخواهد داشت. این باعث می شود که ورود به اکسپلور اینستاگرام برای خیلی از کسب و کار های اینستاگرامی بسیار سخت شود. و اما آیا واقعا راهی برای ورود قطعی به اکسلور اینستاگرام وجود دارد؟ جواب این سوال بله است. در ادامه به شما توضیح خواهید داد که چطور می شود، پس با ما همراه باشید.

نکات حرفه ای برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام

نکته اول- بالا بردن نرخ تعامل پیج اینستاگرام

اولین نکته ای که برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باید به آن دقت کنید این است که باید نرخ تعامل پیج تان را همیشه بالا نگه دارید. نرخ تعاملی که اینستاگرام برای فالور های فعلی شما بررسی می کند تعداد لایک ها، تعداد کامنت ها، تعداد سیو و شیر پست های شما توسط فالور هایتان می باشد. به علاوه اینکه تعداد بازدید پروفایل پیج تان را نیز بررسی می کند. این ها مواردی هستند که برای اینستاگرام اهمیت دارند پس باید کاری کنید با بالا رفتن این موارد، نرخ تعامل پیج تان هم بالا برود. افزایش نرخ تعامل به قدری اهمیت دارد که اگر نتوانید آن را بالا ببرید اصلا نباید انتظار ورود به اکسپلور اینستاگرام راه هم داشته باشید.

نکته دوم- معرفی صحیح و کامل نوع پست به اینستاگرام

نکته بعدی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام ارائه مفهوم پست می باشد. شما باید کاری کنید تا اینستاگرام متوجه مفهوم اصلی پستی که می گذارید بشود. مثلا برای پست تان یک کاور معرفی طراحی کنید و نوشته های جذاب روی آن طراحی کنید و همچنین باید بدانید که حتی صحبت های شما در ویدیو های اینستاگرام هم قابل تشخیص می باشد. همچنین می توانید به طور مثال اگر پست شما در مورد کسب درآمد از شبکه اجتماعی یوتیوب است از آیکن های دلار و یوتیوب در کاور پست تان استفاده کنید. رعایت همین موارد جزئی باعث می شود اینستاگرام موضوع پست شما را خیلی راحت تشخیص داده و به کاربرانی که محتوای شما برایشان جذاب است پست شما را نشان خواهد داد.

نکته سوم- بالا بردن جذابیت پست های اینستاگرام

نکته بعدی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام بالا بردن جذابیت پست می باشد. یکی از مهم ترین موارد برای این که پست تان وارد اکسپلور اینستاگرام شود، این است که پست و محتوایی که تولید می کنید جذابیت بالایی داشته باشد. اگر جذابیت پست شما بالا باشد اینستاگرام حتی مدت ماندگاری پست شما را در اکسپلور بیشتر و بیشتر می کند. موضوع این است که اینستاگرام وقتی یک پست را در اکسپلور قرار می دهد اگر آن پست جذابیت کافی را نداشته باشد و کاربرانی که آن را می بینند هیچ تعاملی با آن پست نداشته باشند، اینستاگرام خیلی سریع آن پست را از اکسپلور حذف خواهد کرد.

جذاب کردن پست به جز ارائه محتوای با کیفیت می تواند مواردی مثل طراحی کاور حرفه ای، لحن صحبت کردن، ادیت های ویدیویی و مواردی از این دست هم باشد. چرا که رعایت همین ها باعث می شود کاربران لایک و کامنت، شیر و سیو بیشتری داشته باشند و همین موضوع باعث شود در اکسپلور اینستاگرام ماندگاری بیشتری داشته باشید و ورودی بیشتری جذب کنید.

معرفی یک روش برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام

ما در این مقاله به تمام نکاتی که به شما کمک می کنند تا پست هایتان وارد اکسپلور اینستاگرام شوند به به طور کامل شرح دادیم. اما در ادامه می خواهیم یک روش برای ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ما در گروه فالونیک خدماتی برای خرید اکسپلور تضمینی و ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام ارائه می دهیم.

پس اگر دوست دارید بدون دردسر پست هایتان وارد اکسپلور اینستاگرام شوند می توانید از خدمات خرید اکسپلور اینستا ما استفاده کنید. شما با خدمات خرید اکسپلور تضمینی از فالونیک ، تمام مواردی که کمک می کنند پست شما در اکسپلور اینستاگرام قرار گیرد را به ما می سپارید. و ما بسته های ترکیبی از موارد گفته شده روی پست مورد نظر شما اجرا می کنیم و ورود قطعی به اکسپلور اینستاگرام را برای شما تضمین می کنیم.

سخن آخر

در این مقاله ما تلاش کردیم تمامی نکات لازم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام را برای شما عزیزان بیان کنیم. همانطور که بیان شئ مهم ترین نکته که نیاز دارید برای ورود به اکسپلور اینستاگرام بدانید این است که تولید محتوای خلاقانه، جذاب و با کیفیت داشته باشید. به علاوه این که همین تولید محتوای باکیفیت باید استمرار داشته باشد. اگر به هر دلیلی قادر نبودید این کار ها را انجام دهید پیشنهاد می کنیم از خدمات خرید اکسپلور اینستا وب سایت فالونیک استفاده کنید. این خدمات توسط وب سایت های متعددی ارائه می شوند اما وب سایت فالونیک بهترین گزینه برای خرید اکسپلور اینستاگرام می باشد. امیدواریم این مقاله هم برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

بدون نظر

ورود