ترسا فیدالگو کیست ؛ ماجرای یک روح خبیث

ترسا فیدالگو کیست ؛ ماجرای یک روح خبیث

شاید شما نیز این روزها بارها با دیدن پیامی منتسب به ترسا فیدالگو در شبکه های اجتماعی از خود پرسیده باشید که ترسا فیدالگو کیست و چرا ترسناک است. «من ترسا فیدالگو هستم و اگر این پیام را ۲۰ بار بازنشر نکنید برای همیشه با شما خواهم خوابید، دختری این هشدار را نادیده گرفت و مادرش ۲۹ روز بعد درگذشت». این پیامی است که در روزهای اخیر هزاران بار در اینستاگرام، واتس اپ و دیگر شبکه های اجتماعی بازنشر شده و نشان از بازگشت شخصیت مرموز ترسا فیدالگو (Teresa Fidalgo) دارد. بازگشت ترسا فیدالگو در کنار شخصیت های ترسناک مرموزی مانند مرد باریک اندام و دیگر ارواح خبیثه نشان می دهد که علاقه به اینترنت فرارتر از مرزهای فرهنگ عمومی است.

ترسا فیدالگو کیست؟ واقعیت روح ترسناکی که می گوید نادیده نگیردش

ترسا فیدالگو کیست؟

همه چیز با یک تصادف اتومبیل در نزدیکی سنترا، پرتغال در سال ۱۹۸۳ آغاز شد، تصادفی که در آن دختری به نام ترسا فیدالگو درگذشت. ۲۰ سال بعد از این حادثه، در ۱۲ جولای ۲۰۰۳ ویدیویی در اینترنت منتشر شده و صدها هزار بار بازنشر شد. در این ویدیو، گروهی سه نفره در حالی رانندگی در شبی تاریک هسته و در مورد ارواح و اینگونه موجودیت ها حرف می زنند که ناگهان متوجه زن جوانی می شوند که در کنار جاده در حال راه رفتن است. آن ها از این زن دعوت می کنند که سوار خودرویشان شود تا او را به مقصد برسانند. زن مورد نظر که چهره جذاب و زیبایی دارد در طول مسیر به نقطه ای از جاده اشاره کرده و می گوید که در این نقطه تصادف کرده و جان باخته است. بلافاصله چهره او پوشیده از خون شده و جیغ می زند، در ادامه خودرو تصادف می کند.

ترسا فیدالگو کیست؟ واقعیت روح ترسناکی که می گوید نادیده نگیردش

بر اساس اطلاعاتی که در زیرنویس این ویدیو وجود دارد، دو مسافر این اتومبیل، یک زن و یک مرد، جان باخته و نفر سوم که دیوید نام دارد به شکل معجزه آسایی زنده می ماند اما هیچگاه در مورد اتفاقاتی که آن شب رخ داده توضیح نمی دهد. نیروهای پلیس دریافتند که دختری به نام ترسا فیدالگو در سال ۱۹۸۳ در همین نقطه در اثر تصادف خودرو جان باخته است.

ترسا فیدالگو کیست؟ واقعیت روح ترسناکی که می گوید نادیده نگیردش

در ویدیویی که گفته شد صدای شخصی شنیده می شود که چنین می گوید: «این ماجرا واقعی است. دو نفر که می شناسم در همان لحظات در حال عبور از جاده بوده و دختری با لباس بلند سفید را دیده بودند که از جاده عبور کرده یا سعی داشت عبور کند اما یک راننده دیگر با او برخورد می کند. آن ها سپس گفتند که پلیس در محل حضور یافته و برای اینکه ببینند چه بر سر دختر آمده مسیر خود را تغییر دادند و در ادامه شاهد ناپدید شدن راننده و پلیس بودند. اکنون همانطور که آن ها به من و یک دوست دیگر گفته بودند، دوستم ماجرای ویدیو را به آن ها گفته و مشخصات دختر را توضیح داد و آن ها گفتند که دختر خودش است [همان دختری که در کنار جاده دیده بودند]».

ترسا فیدالگو کیست؟ واقعیت روح ترسناکی که می گوید نادیده نگیردش

واقعیت داستان ترسا فیدالگو چیست؟

اگر چه ویدیو منتشر شده واقعی است اما به نظر می رسد که داستانی که در کنار این ویدیو روایت می شود ساختگی باشد و تنها نتیجه نبوغ یک نویسنده است. این داستان توسط یک نویسنده و فیلمساز به نام دیوید ربوردائو، اهل پرتغال، ساخته و پرداخته شده که نام فیلم خود را A Curva نام نهاده است. در مصاحبه با یک کانال خبری محلی، نویسنده و تهیه کننده این فیلم می گوید که داستان مذکور ساختگی بوده و واقعی نیست. به نظر می رسد که این داستان نیز شبیه افسانه های بانوی سفیدپوش باشد که سال هاست در سراسر جهان شنیده می شود. بدین ترتیب می توان گفت که پیامی که این روزها در اینترنت بازنشر شده، با این محتوا که اگر این پست را برای ۲۰ نفر دیگر نفرستید یا ۲۰ بار بازنشر نکنید برای همیشه در کنار شما خواهم خوابید، کاملاً ساختگی و غیرواقعی بوده و اگر کسی آن را برای شما ارسال کرد می توانید آن را نادیده گرفته و به دوستان و اطرافیانتان نیز نادرست بودن این ادعا را گوشزد کنید.

ترسا فیدالگو کیست؟ واقعیت روح ترسناکی که می گوید نادیده نگیردش

اگر چه ممکن است ماجرای تصادف و مرگ ترسا فیدالگو در سال ۱۹۸۳ واقعی باشد اما ویدیویی که در هفته های اخیر در شبکه های اجتماعی منتشر شده یک داستان واقعی نیست و تنها برای سرگرمی مخاطبان تهیه شده است. هدف سازنده این فیلم این بوده که به ما هشدار دهد هیچگاه یک غریبه را در کنار جاده سوار خودرو خودرو خود نکنیم. جالب این که بعد از موفقیت این ویدیو که به شهرت دیوید ربوردائو منتهی شده وی یک فیلم کوتاه دیگر با نام Teresa Fidalgo ghosts strikes again ساخته و منتشر کرده است. در این ویدیو دختری با لباس بلند سفید به نمایش در می آید که شبیه روح است که به یک مرد حمله کرده و او را به قتل می رساند. همچنین باید به یک شخصیت اینترنتی جدید به نام شاهزاده قجر یا قاجاری اشاره کرده که در روزهای اخیر در اینترنت بسیار بازنشر شده است.

بیشتر بخوانید: داستان «ذهن فریبکار» ما و زود باوری در فضای مجازی

منبع: teresafidalgo
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۸۶ نظر

ورود

  • محمد اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام بله من این پیامو تو یکی از کانال های روبیکا دیرم و الان متوجه شدم که الکی هست مرسی و تشگر که مطلع شدم

    • ر اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹

      من میتونم روحارو ببینم برا همین نترسیدم و فهمیدم الکیه

      • ESHTEAGH خرداد ۲۳, ۱۳۹۹

        واقعا؟؟؟؟

      • امیر تیر ۲۱, ۱۳۹۹

        از کجا میتونی ببینی چجوری؟؟

      • ... آبان ۷, ۱۳۹۹

        منم میتونم از پشت گوشی چهره اونایی که باهاشون حرف میزنم رو ببینم :/
        الانم میبینم که تو تاریکی یه نفر پشت سرت نشسته 😐
        دقیقا ملت رو چی فرض کردی عزیزم؟

        • Farahnaz دی ۲۰, ۱۳۹۹

          دقیقا??

        • امیر دی ۲۱, ۱۳۹۹

          ما رو چی فرض کردی دایی من به دیوار تکیه دادم چجوری یکی تو تاریکی پشتمه

        • 484_ بهمن ۸, ۱۳۹۹

          خخخح دقیقا? اصلا من الان تکیه زدم به دیوار?

      • Hh بهمن ۵, ۱۳۹۹

        حرف مفت نزن

    • امیر خرداد ۱۴, ۱۳۹۹

      منم همینطور

    • ابوالفضل شهریور ۳, ۱۳۹۹

      بچه ها من خیل متاسفم متاسفم من باید اینو واستون میفرستادم الان شما وقتی که این پیامو باز میکنید نمیتونید از خوندنش دست بکشید.
      سلام اسم من ترسا فیدالگو هست. من ۲۷ سال پیش مردم. اگه تو این پیامو واسه ۲۰ نفر دیگه نفرستی من همیشه کنارت میخوابم. اگه تو باور نمیکنی اسممو سرچ کن توی نت “ترسا فیدالگو” پس اینو واسه ۲۰ نفر از دوستات بفرست. یه دختر اینو رد کرد و مامانش ۲۰ روز بعدش مرد. دوباره این پیامو واسه فرستنده ش برنگردونید #از کپی کردنش و فرستادنش متاسفم ولی این الکی نیست. اسممو توی گوگل سرچ کنید…

      • کیمیا آبان ۱۹, ۱۳۹۹

        سلام اقا اصا این واقعی باشه شما اگه این پیامو کپی کنین دارین روحشو عذاب میدین اع انقد کپی نکنین خسته شدم ناموسا:////

      • پارمیس بهمن ۴, ۱۳۹۹

        این ترسا فدالگو چشکلی این پیام نوشته وقتی ک مرده مثلا ی روح مرموز مجازی ک فقط دری بری نوشته میشه

      • 484_ بهمن ۸, ۱۳۹۹

        ترسا جون اگه اسمتو تو گوگل سرچ نکرده بودم که اینجا نبودم
        مگه ندیدی گفتن این ساخته ذهن مریض کارگردان بوده

    • سوسک توله بهمن ۲, ۱۳۹۹

      سوسک توله

    • طاها فروردین ۱, ۱۴۰۰

      بچه ها این پیام واس منم اومده چیکار کنم واقعیه یا نه

  • محمد اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام مرسی از اطلاع شما

  • لیندا اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹

    بله منم این پیامو دریافت کردم و خیلی ترسیدم
    ممنون بابات اطلاعاتتون

  • کوروش اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹

    ممنون که من رو مطلع کردید

    • دهقان خرداد ۱۵, ۱۳۹۹

      من خیلی ترسیدم چون شب نگاه نکردم و همش ب فکر انابل میفتادم لطفا این پیامها یا فیل ها رو شب نگاه نکنین من گ خیلی ترسیدم

    • نیما خرداد ۱۷, ۱۳۹۹

      من این رو در واتساپ دیدم دوست بهم فرستاد من به هیچ کس ن فرستادم و هیچ کس نمرد اینا دروغ های مجازی هستن لطفا باور نکنیدالکی هستن

      • امیر دی ۲۱, ۱۳۹۹

        بچه ها واقعا منم ترسیدم واومدم تحقیق کردم و دیدم الکی بعدش یه سوال مگه ۲۷ سال پیش اینترنت بوده و اون این پست رو چجوری توی ۲۷ سال پیش داخل اینترنت گذاشته پس معلوم میشه این داستان کاملا الکی و غیر واقعی میباشد

  • Kimia خرداد ۵, ۱۳۹۹

    منم میدونستم الکیه ازاول

    • Ali خرداد ۲۸, ۱۳۹۹

      سلام. اره بابا واقعیت نداره مگه یک روح میتونه برای ما تایپ کنه یا بفرسته. اگه به مرگ هم باشه مرگ دست خدا هست نه دست یک روح . پس نترسید و با ارامش و خوشی به زندگیتون ادامه بدید

      • امیر دی ۲۷, ۱۳۹۹

        عالی گفتی خدا خودش پیش ما هست

    • چرت و پرت اصلا نترسید خرداد ۳۱, ۱۳۹۹

      Fjshsbshshh

    • Farbod تیر ۲۳, ۱۳۹۹

      ما ارتباطات ما بین اینا داریم اصلا ترسی نداره ما همه میتونیم ابنارو ببینیم مطالب دروغ هست ولی واقعیت داره…… از هیچ چیز نترسید..
      ایدی اینستا :sarmetasadi

    • محمدجواد آشفته مرداد ۱۱, ۱۳۹۹

      سلام دوستان بنده خلبان آشفته هستم راننده ایرباس A390موقعی که به ما آموزش دادن از این چیزا زیاد گفتن .
      Hello friends, I am a troubled pilot. Airbus A390 driver when teaching us to say too much.

  • Zahra خرداد ۱۱, ۱۳۹۹

    روح و ارواح همیشه وجود دارن ولی نباید ازشون ترسید چون کسی که میمیره دستش از دنیا کوتاه هست و هیچ کاری ازش بر نمیاد حتی اگر بتونیم ببینیمش پس ترسیدن از این چیزا خیلی بی مورد هست

    • Farbod تیر ۲۳, ۱۳۹۹

      بیا اینستا کارت دارم @sarmetasadi

    • زهرا خمسه دی ۷, ۱۳۹۹

      دوستان ،این ناگفته نماند که ،روح و ارواح میتونن به زمین برگردن .اما فقط روح کسایی که آدم های خیلی خوبی ان میتونن برگردن زمین ،اما به چه دلیل؟اون دنیا ممکنه یه جایی اون شخص گیر کنه و نتونه از اونجا عبور کنه ،و خدا به اون شخص که خیلی آدم خوبی بوده میگه برو توی خونت یه چرخ بزن ببین چه خبره ،و این اجازه تنها مال افراد خیلی خوبه .ببینید ،یه اتفاقی هست ،فکر میکنم مال زمان امام خمینیه یا شایدم بعد اون .یه سیدی که خیلی آدم خیلی خیلی خوبی بوده ، یه جا اون دنیا تو یه باتلاقی گیر میکنه .هر کاری میکنه نمیتونه از اون باتلاق دربیاد .اونجا خدابهش میگه ،برو تو خونت یه چرخ بزن ببین چه خبره.و اون شخص میره خونش .مبینه که همه ی نوه هاش و بچه هاش سید و ملا شدن ،بعد توه بزرگش که یه سید بوده میگه که بچه بیاید یه فاتحه بفرستیم برای حضرت زهرا ،و ثوابش برسه به روح پدر بزرگمون و اونها فاتحه هاشون رو که میفرستن ،اون روح سیده برمیگره بهشت .وقتی برمیگرده میبینه که یه اسب سفید با خورجین هلی پر طلا و غدا و میوه جلوش وایستاده. تعجب میکنه .میگه :خدایا این اسبه از کجا اومده ؟خدا بهش میگه :اینا فاتحه هاییه که بچه هات و نوه هات برای فاطمه فرستادن ،فاطمه هم بخاطر اون کار اینا فاطمه این اسب و این جورجین های پر از طلا و غذا و میوه رو برات فرستاده .و اون سید اون اسب رو سوار میشه و از با تلاق گذر میکنه .پس نتیجه میگیریم ،فقط و فقط روح انسان های خوب اجازه گشت زنی در زمین رو دارن اونم فقط بخاط این که اگه یه جایی گیر کردن برن خونشون و سر بزن .اونم فقط و فقط انسان های خوب .

  • Emad خرداد ۱۳, ۱۳۹۹

    مطمئن باشید که الکیه اصلا چنین چیزی وجود نداره

    • مهرداد مهر ۱۳, ۱۳۹۹

      من این پیام رو برای ۱۸ نفر ارسال کردم هرچی گشتم دونفر دیگه پیدا کنم نتونستم .چشمتون روز بد نبینه الان قاعدتا باید مرده باشم ولی هرروز صبح مادرم با لگد منو بیدار میکنه و میگه این مسخره بازیا رو اینجا در نیار پاشو برو نون بگیر .هرچی میگم من مردم ولی انگار مادرم منو می بینه و دست از سرم بر نمیداره شما آدرسی از این دختر ندارید میخوام ازش شکایت کنم نمیدونم ملت چرا اینجوری شدن بابا سر قولت وایسا و یه خانواده رو از چشم انتظاری در بیار.

  • امیر خرداد ۱۴, ۱۳۹۹

    دستتون درد نکنه

    • parisa خرداد ۱۷, ۱۳۹۹

      نمیدونم چراالان ک خوندم همه جاصدامیده ساعت ۲شبه

      • عرشیل خرداد ۲۷, ۱۳۹۹

        سلام من که اول این پیام رو تو واتساپ دیدم خیلیییییی ترسیده بودم و الان هم میترسم ولی به یک چیزی اعتقاد دارم که مرگ،زندگی و همه چیز دست خداس من سعی میکنم تا پیام رو به۲۰نفر بفرستم باتشکر که من رو مطلع کردین واقعا نمیدونم که چطوری تشکر کنم ????????????????????????????????????????????????????????✋✊✌?

        • سلام خرداد ۲۹, ۱۳۹۹

          نابغه این دروغه وای خدای من?

      • مهدی مهر ۲۷, ۱۳۹۹

        بسم ا… بگو خودشون میرن. نرفتن در اتاقو باز کن داداشت یا خواهرت پشت دره. فقط تا داری کتکش میزنی مراقب باش داد نزنه ساعت ۲ شب

    • الکی?? تیر ۲۳, ۱۳۹۹

      .

  • Abolfaz خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

    ما همه میدانیم که مرگ ما انسان ها همه دست خداست . البته اگر خدا بخواهد که انسان های کافر را با چنین روشی ادب کند هیچ چیز غیر ممکن نیست . زیرا که او دانای پنهان است !!
    پس مراقب باشید که نفرین خدا رو با کار های بد ، با اینکه خدا خیلی بخشند به خودتون جذب‌ نکنید که
    همین بلاها ترسناکی سرتون بیاد !! بار ها داشتیم که نفرین خداوند انسان ها را خیلی بدتر از جن زدگی مجازات کرده ککه میتونید سندش رو هم در قرآن بخونید . وظیفه دانستم این ها رو بهتون بگم . نتیجه این مطلب فقط یک کلمه هست ::::: [ خدا ]

    • زهرا خمسه دی ۷, ۱۳۹۹

      بله دقیقا!ما یه بار فرصت زندگی کردن نداریم پس بیاید کار های خوب در این دنیا انجام بدیم ،تا در اون دنیا گیر نکنیم .

  • ESHTEAGH خرداد ۲۳, ۱۳۹۹

    واقعا؟؟؟؟

  • sahar خرداد ۲۳, ۱۳۹۹

    سلام
    من واقعا ترسیدم ممنون که اطلاع دادید.

    • ابوالفضل خرداد ۲۸, ۱۳۹۹

      سلام من این پیام رو در روبیکا دیدم اما توجهی نکردم و اتفاقی نیوفتاد برای کسی

  • فاطیما خرداد ۲۹, ۱۳۹۹

    من بعد از خوندن پیام و اینکه شبها پیشم میاد خوشحال شدم که از تنهایی در میام?

  • مگه میشه آخه؟؟!!!!!! تیر ۲, ۱۳۹۹

    من که خیلی ترسیده بودم ممنون اطلاع رسانی کردید

  • محمد تیر ۹, ۱۳۹۹

    دوستان من میخواستم از همین امشب تنها بخوابم آخه چراااا ممنون که اطلاع دادید ولی من خیلی میترسم

  • محمدجواد آشفته مرداد ۱۱, ۱۳۹۹

    سلام دوستان بنده خلبان آشفته هستم راننده ایرباس A390موقعی که به ما آموزش دادن از این چیزا زیاد گفتن .
    Hello friends, I am a troubled pilot. Airbus A390 driver when teaching us to say too much.

  • ریحانه گل صنملو مرداد ۱۷, ۱۳۹۹

    من اول اون متنو خوندم به ۲۱ نفر فرستادم تا ۲۰ نفر الان مطالبو خوندم فهمیدم دروغه ممنون بابت اطلاعات

  • Amir مرداد ۲۲, ۱۳۹۹

    ای جان این که عالیه
    یعنی اگه این پیام و به بیست نفر نفرستم ی دختر باهام می خوابه
    خدایا شگرت

    • مهدی مهر ۲۷, ۱۳۹۹

      سوال اینه ک چطوری هر شب پیش چن نفر میخوابه؟

  • مهدی شهریور ۱۵, ۱۳۹۹

    مرد لاغر اسلندرمن بانوی سفید پوشم اسلندینا این ختر قبلنا در بین این همه هیولا بود و شهرتی نه مثل اسلندرمن مثل اسلندرینا داشته و با حضور دوباره اش دیگه نگم واستون

  • مهدی s a شهریور ۱۵, ۱۳۹۹

    مرد لاغر اسلندرمن بانوی سفید پوشم اسلندینا این ختر قبلنا در بین این همه هیولا بود و شهرتی نه مثل اسلندرمن مثل اسلندرینا داشته و با حضور دوباره اش دیگه نگم واستون

  • اینا همش چرته کسی با یک پیام ارسال نکردن نمیمیره مهر ۳, ۱۳۹۹

    چرته

  • اینا همش چرته کسی با یک پیام ارسال نکردن نمیمیره مهر ۳, ۱۳۹۹

    چرته بابا اصلا باور نکنید کسی با به پیام نمیمیره

  • Negar مهر ۱۲, ۱۳۹۹

    بچه ها من میدونم که اینا واقعی هستن و شاید انابل واقعی نباشه ولی بنظرم این واقعیه تازه روح و ارواح هم واقعیه اگه درباره ی جن و روح تحقیق کنید به جوابتون میرسی دوستان دارم با
    ❤️??

    • Negar مهر ۱۲, ۱۳۹۹

      بچه ها اگر می خواهین به جوابتون برسین تو گوگل درباره ی ارواح و جن تحقیق کنید تا به جوابتون برسین

  • نام مهر ۱۸, ۱۳۹۹

    جن و روح واقعیه ولی مرگ و زندگی دست خداست

  • ماجو مهر ۲۰, ۱۳۹۹

    خوبه دیگه شبا تنها نیستم یکی پیشم میخوابه دمش گرم???

  • Ayda مهر ۲۰, ۱۳۹۹

    سلام منم امروز این پیام و از واتساپ دریافت کردم اولش ترسیدم ولی به هیچ کس نفرستادم و اومدم سرچ کردم دیدم دروغه
    ممنون ?

  • ㄛㄢㄓㄠ مهر ۲۰, ۱۳۹۹

    خخخخخخخخخخخ
    مرگ دست خداست

  • مانی مهر ۲۱, ۱۳۹۹

    بچه ها من خیل متاسفم متاسفم من باید اینو واستون میفرستادم الان شما وقتی که این پیامو باز میکنید نمیتونید از خوندنش دست بکشید.
    سلام اسم من ترسا فیدالگو هست. من ۲۷ سال پیش مردم. اگه تو این پیامو واسه ۲۰ نفر دیگه نفرستی من همیشه کنارت میخوابم. اگه تو باور نمیکنی اسممو سرچ کن توی نت “ترسا فیدالگو” پس اینو واسه ۲۰ نفر از دوستات بفرست. یه دختر اینو رد کرد و مامانش ۲۰ روز بعدش مرد. دوباره این پیامو واسه فرستنده ش برنگردونید #از کپی کردنش و فرستادنش متاسفم ولی این الکی نیست. اسممو توی گوگل سرچ کنید…

  • آقا بنادکی مهر ۲۲, ۱۳۹۹

    خوبه هرشب پیشم بخوابه..خوشکل و خوش اندامم ک هست’پس ترس واسه چی’امشب وهمه شب بیاد پیشم’من آماده ام..

    • رضا دی ۲۲, ۱۳۹۹

      ای خدا ?
      تو برو جهنم پیش کیم کارداشیان

  • علیرضا مهر ۲۲, ۱۳۹۹

    اخه این مردم چقدر خرن برای چی مردمو میترسونید مگه کرم دارید ولی خداییش من این پیامو خوندم ترسیدم

  • مملی مهر ۲۳, ۱۳۹۹

    فقط جو دادن الکی مثل اونایی که میگن اگه این پیامو برای ۲۰ نفر بفرستی شارژ گوشیت پر میشه XD

  • AMO UAV مهر ۲۳, ۱۳۹۹

    اگه ی روح بخواد بیاد کنارت بخوابه مستقیم همین کارو میکنه لازم نیست گه بیاد بگه واس دوستات بفرستی . اگ اونجوری بود ادم قبل مرگ ی پیامی دریافت میکرد

  • shirin مهر ۲۴, ۱۳۹۹

    خیلی ممنون از اطلاعتون?

  • Simin kord مهر ۲۶, ۱۳۹۹

    دروغه چرته?کرم داشتین ؟
    ملت اسکول نکنین

  • علی مهر ۲۷, ۱۳۹۹

    بنظرمن وجود نداره چون یک مرده نمیتونه پیام بده مرگ ما این خداس که روح اگه تا الان کسی با روح مرده باشه بگید اینا همشون شایعه است باور نکنید تا این کار سال ۱۹۸۳ بوده و الان تقریبا ۳۵ سال گذشته و داستان ها الکی هستن باور نکنید

  • ??????عجب آبان ۳, ۱۳۹۹

    ….

  • Darya.A آبان ۷, ۱۳۹۹

    چه‌نێ گه‌وجن یانی ئه‌ونه که‌رن باوه‌ڕتان ئابه‌وه‌ کرده ئه‌ی خوا بتان کوژێ وا ئه‌ونه گه‌وجن باشه تۆخوا بۆ ئه‌ونه گه‌وجن خۆ که‌رێکیش ئه‌زانێ درۆیه پفففففففففففقففففففففففف

    • . گ آذر ۱۷, ۱۳۹۹

      سلام اخه این پیام رو چه منتشر کنیم چه نکنیم چه فرقی برای این روح داره اینا همه چرت و پرت هست اخه اگه پخش کنی پیام رو چه سودی برای روح داره

  • Meysa baie آذر ۱۰, ۱۳۹۹

    من یه دختر ۱۰ ساله هستم این عکس ها هیچی نیستند در برابر آنابل ۱و ۲ و ۳ هرکی ترسیده بهش تاکید میکنم هیچ جایی برای ترس نیست
    و خدا با همرامونه?

  • . آذر ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام اخه این پیام رو چه منتشر کنیم چه نکنیم چه فرقی برای این روح داره اینا همه چرت و پرت هست اخه اگه پخش کنی پیام رو چه سودی برای روح داره

  • Sarinnn20_k آذر ۲۴, ۱۳۹۹

    واقعا واقعیت داره ؟؟؟ من نمخوام بمیرمم
    لطفا راستشو بگید وگرنع شب خوابم نمیبره

  • مهدیار دی ۶, ۱۳۹۹

    من واقعا خیلی ترسیدم ممنون که اطلاع دادید

  • زهرا خمسه دی ۷, ۱۳۹۹

    نه واقعی نیست ، خدا فقط و فقط به روح انسان خوب اجازه تردد در زمین رو میده ،اونم زمانی که روح اون شخص خوب تو اون دنیا گیر کنه ،خدا بهش میگه که بره تو خونش یه چرخ بزنه ببینه چه خبره ،اونم فقط آدم های خوب ،نه روح آدم های بد!

  • Shakiba دی ۲۰, ۱۳۹۹

    خدای واقعی نباشه. الان واقعی؟؟

  • BTS دی ۲۴, ۱۳۹۹

    من امروز دوستم برام فرستاد ولی پخش نمیکنم حالا ببینیم می‌میریم یا نه??

  • هرچی دی ۲۹, ۱۳۹۹

    بعضی چیزارو اشتباه گفتین ممکنه اون ویدو الکی بوده باشه اما اونو دیوید نساخته دیوید یه فیلم کوتاه بر اساس اون اتفاقی که افتاده ساخته.هیچکس نمیدونه شاید اون ویدو الکی باشه شاید واقعی.
    اما اون کلیپ و تصادف حقیقی بود و اگه بیشتر اطلاعات جمع کنین پلیس به این مورد رسیدگی کرده و همچین تصادفی برای همون آدمای ویدو رخ داده و دیوید زنده مونده و پلیسا فهمیدن ماشین با هیچ چیزی برخورد نکرده و فقط واژگون شده و جز اون سه تا کس دیگه ای هم تو ماشین نبوده.

  • هرچی دی ۲۹, ۱۳۹۹

    این ویدو واقعی بوده بچه ها ولی دیوید که زنده مونده یه فیلم کوتاه بر اساس اتفاق اون شب ساخته اگه تحقیق بیشتری کنین پلیس حادثه رو تایید کرده.ولی اون پیاما الکیه و همینطور تریسا زن سفید پوش نیست تریسا تو تصادف بدی مرده بود و روحش سرگردانه بازم میگم ویدو الکی نیست بر اساس این ویدو فیلم کوتاه ساخته دیوید…

  • املت بهمن ۴, ۱۳۹۹

    ژووون از این به بعد منم عشق دارم که شبا پیشم میخوابه بلیدی کنار:)

  • Negin بهمن ۵, ۱۳۹۹

    این مطالب هم دروغه هم خیالی ملتا نه بترسونید و نه اسکول کنین یکم منطق داشته باشین اخه کی دیدین با یه پیام ادم بمیره بعدم مرگ دست خداس نه این شایعات بی اساس نه بترسید و نه اصلا اهمیت بدین بدونید اینا همش چرته من از همون اولشم این مطلبا باور نکردم و ۱۲ تا دوستام برام فرستادن کوچک ترین اهمیتی بهش ندادم

  • آیدا باقری بهمن ۱۵, ۱۳۹۹

    به خدا اینا پنچ سال پیش بود فیث بوک میرفتیم چند تا دعوا میدیدیم که میگفت اگه به ۲۰ نفر نفرستی امیدوارم بمیری . ? اون موقع هم مجبور بودم تایپ میکردم . شما اگه به خدا اعتقاد داشته باشید اون از شما محافظت میکنه ؛ درسته که جهنم خالیست و همه ی ارواح ها اینجا هستن ولی خب بازم ازتون محافظت میکنه اگه خدا نخواد یک برگ از درخت نیفته برگ نمیفته

  • زینب بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

    وقتی ما روحانیو داریم نیاز به باور کردن اینا نداریم بخدا اگه ترسا بیای کنارم بخوابی ترجیح میدم به جای اینکه روحانی رئیس جمهور باشه در خلاصه شما بچه هستین که همچین چیزای مزخرفیو باور میکنید

  • زینب بهمن ۲۰, ۱۳۹۹

    خخخخ منم به کسی نفرستادم که شبا کنالم بخوابه