مردانی که به جای ظاهر به شخصیت زنان اهمیت می دهند این ویژگی ها را دارند

مردانی که به جای ظاهر به شخصیت زنان اهمیت می دهند این ویژگی ها را دارند

جذابیت ظاهری به طور حتم در مراحل اولیه ی آشنایی و شکل گیری رابطه عاطفی تأثیرگذار است. اما مردانی که برای آن ها شخصیت زن ها به ظاهرشان ارجحیت دارد، نگاه عمیق تری دارند و به دنبال چیزی فراتر از زیبایی ظاهری صرف هستند.

این دست مردان اغلب ویژگی های بخصوصی دارند که آن ها را از بقیه متمایز می کند، ویژگی هایی که سبب می شود آن ها برای درون یک شخص بیشتر از ظاهر او ارزش قائل باشند.

در ادامه با این ویژگی ها آشنا خواهیم شد.

۱- شنونده های خوبی هستند

تا به حال متوجه شده اید که برخی مردان شنونده های بهتری هستند؟

این امر تصادفی نیست.

مردانی که شخصیت را به ظاهر ترجیح می دهند، معمولاً شنونده های خوبی هستند. آن ها به اهمیت گوش دادن واقعی به صحبت های یک شخص و درک افکار و احساسات او واقف اند.

این مردان جزئیات مکالمه تان را به خاطر می سپرند. آن ها از شما درباره ی کتابی که می خواندید سؤال می کنند یا پیگیر پروژه کاری ای که نگران آن بودید می شوند.

توانایی آن ها در گوش دادن واقعی، نشانه ی واضحی از تمرکز آن ها بر شخصیت. آن ها می خواهند که به درک عمیق تر از شما، چیزی فراتر از آنچه چشم می بیند، برسند.

۲- برای مکالمات عمیق ارزش قائل اند

مردانی که تنها به ظاهر اهمیت نمی دهند، مجذوب زنانی می شوند که باهوش، شوخ طبع و مهربان هستند. آن ها از داشتن مکالمات عمیق با چنین زنانی لذت می برند چون می توانند با آن ها درمورد هر موضوعی صحبت کنند.

ارزش قائل بودن برای مکالمات عمیق یکی دیگر از ویژگی های مردانی است که شخصیت را به ظاهر ترجیح می دهند. برای آن ها آنچه در ذهن یک زن می گذرد و پیوند عاطفی با او بیشتر از جذابیت ظاهری اهمیت دارد.

۳- از قدرت همدلی برخوردارند

قدرت همدلی ویژگی ای است که نباید به آن بی اعتنا بود.

بخصوص در بحث مردانی که شخصیت را به ظاهر ترجیح می دهند. این مردان از قدرت همدلی عمیقی برخوردارند. آن ها می توانند خودشان را به جای دیگران بگذارند، احساسات شان را درک کنند و با مهربانی و محبت با آن ها رفتار کنند.

آن ها صرفاً همدردی نمی کنند، بلکه همدل نیز هستند.

این ویژگی به این مردان کمک می کند با دیگران در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنند.

۴- خود واقعی بودن برای آن ها اهمیت زیادی دارد

در دنیایی که دائماً با تصاویر بی عیب و نقص بمباران می شویم، دیدن کسانی که خود واقعی بودن برای آن ها اهمیت دارد، خوشحال کننده است.

مردانی که شخصیت را به ظاهر ترجیح می دهند، احترام زیادی برای خود واقعی بودن قائل اند. آن ها خود واقعی بودن را به تظاهر کردن و درون را به ظاهر ترجیح می دهند.

پژوهش ها نشان داده کسانی که خود واقعی بودن یک شخص برای آن ها اهمیت دارد، احتمال داشتن روابط عاطفی سالم تر در آن ها بیشتر است. دلیلش این است که این افراد به دنبال ارتباطی عمیق و واقعی هستند، نه جذب شدن به جنبه های ظاهری.

چنین مردانی برای خود واقعی بودن ارزش و احترام قائل اند و این درک را دارند که این ویژگی پایه و اساس هر رابطه ی هدفمندی است.

۵- قضاوتگر نیستند

همه ی ما عیب و نقص هایی داریم.

کامل بودن یک افسانه است که ما اغلب صرفاً به این دلیل به دنبالش هستیم که متوجه شویم این عیب های ما هستند که ما را منحصر به فرد و اصلاً انسان می سازند.

مردانی که شخصیت را به ظاهر ترجیح می دهند این موضوع را درک می کنند. آن ها صبور و مهربان اند و آدم ها را همانگونه که هستند، با همه ی عیب و نقص هایشان می پذیرند.

آن ها از روی ظاهر یا با اولین برخورد، قضاوت عجولانه نمی کنند. به جای این کار، برای درک یک شخص، شخصیت او و ارزش هایش وقت می گذارند. این مردان متوجه هستند که همه ی ما انسان هستیم و عیب و نقص هایی داریم و همین عیب ها است که ما به طرز زیبایی منحصر به فرد ساخته است.

۶- صادق و روراست اند

مردانی که شخصیت را به ظاهر ترجیح می دهند، صادق و روراست اند. آن ها صادقانه صحبت می کنند، رفتارهایشان تظاهر نیست و نیات شان همان چیزی است که ادعا می کنند.

آن ها به کسی که نیستند وانمود نمی کنند و علاقه ای به نقش بازی کردن یا نقاب زدن ندارند. آن ها همانطور که واقعاً هستند رفتار می کنند.

این مردان با خودشان و دیگران روراست اند.

منبع: hackspirit
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود