انیمیشن جالب حامیان برای سعید محمد ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور + ویدیو

انیمیشن جالب حامیان برای سعید محمد ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور + ویدیو

در طی ساعات گذشته انیمیشنی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ظاهراً توسط حامیان سعید محمد ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور تهیه شده و هدف آن نشان دادن قابلیت های وی و همچنین دسیسه چینی هایی است که با هدف جنجال آفرینی برای این چهره سیاسی-نظامی صورت می گیرد. بسیاری این انیمیشن را به ویدیو تبلیغاتی امیر حسین قاضی زاده در دوران رقابت های انتخاباتی سال ۱۴۰۰ مقایسه می کنند. پیش از این نیز،  بدنبال ثبت نام سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و انتشار تصاویری از ساعت گران قیمت تیسوت او حواشی مختلفی در شبکه های اجتماعی ایجاد شده بود.

سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و متولد سال ۱۳۴۷ در تهران است. او که روز گذشته با هدف شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از سمت خود استعفا داد مدرک دکتری خود در رشته مهندسی عمران را در سال ۱۳۸۸ از دانشگاه تربیت مدرس کرد و توانست در سال ۱۳۶۶ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیاید.

آقای محمد در بخشی از استعفا نامه خود برای فرمانده کل قوا اینطور آورده است:

از آنجا که احتمال دارد به دلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه‌هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه انقلابی- جهادی خاتم‌الانبیاء، از سمت خود استعفاء می‌دهم.”

سعید محمد در سال ۱۳۹۷ با حکم سرلشکر محمد علی جعفری، جایگزین عبدالله عبداللهی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) شد و قبل از آن و در بین سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل گروه سپاسد بود. سپاسد وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) است و پروژه های بزرگ سد سازی (مانند سد کرخه)، شبکه‌های آبیاری، حمل و نقل ریلی، نیروگاه و شبکه برق را هدایت می‌نماید. از سوابق دیگر او می‌توان به مدیرعاملی گروه ایرانیان اطلس نیز اشاره کرد. این گروه سابقه ساخت و مالکیت چندین مال و مرکز خرید در شهرهای مختلف ایران را دارد. درجه نظامی سعید محمد سرتیپ دوم پاسدار است.

در طی ساعات گذشته انیمیشنی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ظاهراً توسط حامیان سعید محمد ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور تهیه شده

از جوایز کسب شده توسط سعید محمد می‌توان به سال ۱۳۹۲ اشاره کرد که او توانست تندیس بلورین جایزه ملی پروژه برتر در سطح مگاپروژه را از انجمن ملی مدیریت پروژه (IPMA) دریافت کند. وی همچنین در سال ۱۳۹۳ نیز توانست تندیس برنز جایزه بین‌المللی پروژه برتر در سطح مگاپروژه را از همین انجمن دریافت کند. کسب رتبه دوم در جایزه ملی مدیریت دانش و برگزیده شدن همایش برترین مدیران جهادی نیز از دیگر افتخارات و جوایز سعید محمد است.

در طی ساعات گذشته انیمیشنی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ظاهراً توسط حامیان سعید محمد ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور تهیه شده

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا کتاب‌های علمی زیادی در زمینه فعالیت خود منتشر کرده است از کتاب‌های منتشر شده وی می‌شود به «زمین شناسی مهندسی در کارست»، «کاربرد بتن غلتکی»، «کاربرد روش های ژئوفیزیکی در مطالعات ژئودینامیکی ساختگاه سازه های بزرگ»، «احداث ساختمان نیروگاه کارون ۴»، «تاثیر الیاف فولادی در کنترل ترک‌های کششی بتن» و «مدیریت طرح‌های عمرانی» اشاره کرد. عضویت در انجمن تونل ایران از سال ۱۳۸۸ تا به الان، عضویت در نظام مهندسی استان تهران از سال ۱۳۷۵ تاکنون و عضویت در هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) از سوابق علمی سعید محمد به حساب می‌آید.

در طی ساعات گذشته انیمیشنی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ظاهراً توسط حامیان سعید محمد ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور تهیه شده

سعید محمد به تازگی از سمت خود در فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیا (ص) استعفا داد و با حکم حسین سلامی سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات به این سمت منصوب شد. فرمانده کل سپاه سعید محمد را نیز به عنوان مشاور خودش منصوب کرد. وی در دولت ابراهیم رییسی به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور منصوب شد و اکنون در این پست فعالیت می کند.

دیجیاتو
۸ نظر

ورود

  • tamim اسفند ۱۸, ۱۳۹۹

    فقط یه چیز.
    هرکی میخواد بیاد. اما کشور رو طوری بسازه یه ثباتی داشته باشه. مرغ از ۱۰ هزار تومن نشه ۲۰ هزار تومن

  • س اسفند ۱۸, ۱۳۹۹

    تجربه ثابت کرده نظامی های کشورمون روراست ترین وپرتلاش ترین قشر جامعه ایران هستندیعنی همون کسانی که درجنگ جان برکف بودندوزمان بلایای طبیعی،زلزله سیل همه درکنارمردم ایران بودندچون غیرت وشرف دارند

    • بری بهمن ۲, ۱۴۰۰

      هرچی میکشیم از این سپاهی ها هست! توی همه جای مملکت رخنه کردند اونهم در سطح مدیریتی: از سیاست بگیر تا اقتصاد و فرهنگ و ورزش و … بعد میگی روراست و پرتلاش هستند؟ آره خیلی پرتلاش اند ولی برای پر کردن جیب خودشون. شماها یا خودتون و کس و کارتون سپاهی هستین یا خیلی …

      • علیرضا شهریور ۲۵, ۱۴۰۱

        لابد اون فریدونتون که یه شبه رو بنزین می کشید و فرداش به ریش ملت می خندید خوب بود!!!

    • ساکت بهمن ۳, ۱۴۰۰

      اشتباه نمیکنی س؟
      برعکس گفتی
      هرچی اقتصاده قبضه شده به دست اینا.
      کشور رو اقتصاد سالم میسازه.
      تو کوچه ی ما یکی از ساکنین کارگاه تولیدی داشت. که مشتریها معمولا ارگانها اداره ها سازمان ها و دانشگاه ها بودش. دستگاه هاش چند صد میلیون بود . زمانی که پراید ۲۲ میلیون تومن بود. ۲۰ سال طول کشید تا کارگاه بزنه. شاید بیشتر از ۲۰ سال.
      پسر یکی از سپاهیا یه کارگاه میزنه. بدونه مناقصه و با زد و بند تقریبا تمام کارها رو قبضه میکنه. اینا ورشکست میشن همون پسره میاد دستگاه هاشو نصف قیمت میخره. پدره فقط میره اداره. سلام علیک میکنه تمام سفارشا میره کارگاه پسره. کیفیت کارشو دیدم افتضاح.
      تو شهرمون شاید ۱۰ تا کارگاه این محصولات بود. اسم زمینه کاری رو نمیگم شاید بیان منو ترور کنن. الان یکیه. تنها همین خانواده مونده که بدونه مناقصه و با زد و بند به اصطلاح شده کارفرمای نمونه و این چیزا.
      تو شهرک صنعتی زمین گرفته حداقل ۱۰ میلیارد تومن. معلومه زمینو به قیمت واقعی نخریده. ۴ سال قبل رفت شهرک صنعتی شهرمون.
      برین خوش باشین

  • امیر اسفند ۱۹, ۱۳۹۹

    این قیافه آدمی نیست که برای کمک به مردم اومده باشه

  • نه قیافیه حسن روحانی خوبه صبح تا شب به ریش مردم میخنده فروردین ۴, ۱۴۰۰

    والا نظامی جماعت به صد تا حقوق دان و زبان دنیا بلد میارزه

  • Artin تیر ۱۶, ۱۴۰۱

    هیچوقت ظلمی که به سعید محمد سر انتخابات ۱۴۰۰ شد رو فراموش نمیکنم.
    تو مملکت ما همیشه نظامی ها کارهای بزرگ کردن از کورش بزرگ و شاهنشاه خشایارشا گرفته تا نادرشاه و رضا شاه و توی چهل سال اخیرم همین نظامی ها ایران رو حفظ کردن منتها سرنوشت این بزرگان یا کشته شدنه یا مرگ طبیعی در نداری و بی توجهی از اونور سیاسیون دزد و دروغگو می خورن و میدزدن تهشم حتی اگه مثل روحانی یه بخش سالم نذارن به هیچکس جواب پس نمیدن و از هیچکس عذرخواهی نمیکنن و به زندگی شاهانه ادامه میدن.