هجوم مردم برای خریدن مرغ زنده در شهرستان نیکشهر + ویدئو

هجوم مردم برای خریدن مرغ زنده در شهرستان نیکشهر + ویدئو

طی چند روز گذشته ویدئویی از هجوم مردم برای خرید مرغ به یک مرغداری در نیکشهر در فضای مجازی دست به دست شد که شایعاتی را با خود به همراه داشت. حال رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر و صاحب این مرغداری به این شایعات پاسخ داده‌اند.

حبیب رئیسی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر گفت: «در شهرستان نیکشهر و توابع آن ۶ واحد مرغداری فعال داریم و تاکنون هیچ حمله‌ای به آن‌ها صورت نگرفته است و ویدئو و شایعات منتشر شده در فضای مجازی جو سازی هستند.» او ادامه داد: «فیلمی که منتشر شد مربوط به یکی از مراکز عرضه مرغ است که در آن مرغ زنده عرضه می‌شود. هنگام فروش و تحویل مرغ بی نظمی‌هایی صورت گرفت که این شایعات را رقم زد.»

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر افزود: «هیچگونه تعرض یا مشکلی برای هیچ یک از مرغداری‌های نیکشهر به وجود نیامده و خوشبختانه مرغداری‌های ما به سلامت در حال انجام کار هستند و از نظر تامین مرغ هم مشکلی نداریم که خیال مردم از این بابت راحت باشد.»

مالک مرغداری نیکشهر نیز در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما در پاسخ به خریداری شدن مرغ‌ها توسط مردم اذعان داشت: «بله، هر کسی که مرغ دستش بود هزینه آن را پرداخت کرده بود و هیچگونه سرقتی نیز صورت نگرفته و خسارتی نیز به مرغداری ما وارد نشده است.» در ادامه خبرنگار از او علت خریداری شدن مرغ زنده توسط مردم را جویا شد که وی پاسخ داد: «ذائقه مردم مرغ زنده است. مرغ کشتار روز در سیستان و بلوچستان تقریبا استفاده نمی‌شود.»

یکی از کارکنان این مرغداری نیز در مصاحبه خود گفت: «مردم زیادی برای تسویه حساب آمدند ولی ما فقط یک ترازو و کارتخوان برای حساب کردن داشتیم. این باعث طولانی شدن روند فروش این مرغ‌ها شد و جمعیت هم در همین زمان در حال افزایش بود.» او با اشاره به شایعات به وجود آمده مبنی بر وارد شدن خسارت به این مرغداری، درگیری و دزدیده شدن مرغ در آن گفت: «چنین چیزهایی در اینجا پیش نیامده است.»

مطالب مرتبط
۵ نظر

ورود

  • امیر فروردین ۱۵, ۱۴۰۰

    ببین مردم به چه روزی افتادن! ?

  • حسین فروردین ۱۵, ۱۴۰۰

    جالبه . جزو ۵ کشور ثروتمند جهانیم ! صف مرغ و روغن ! فقط و بیکاری …. هییییی .هیییییییییی

  • علی۲ فروردین ۱۵, ۱۴۰۰

    این همه دشت که با چند میلیارد دلار سرمایه گذاری میشه سویا و دانه های روغنی و پروتئینی کاشت.
    تو این پنجاه سال جمعیت ۳ برابر شده اما سطح زیر کشت کمتر شده. فکر میکنن از هوا در میاد محصولات کشاورزی
    کشاورزی و گلخانه الان بدترین وضعیت رو داره. طرف دوتا ستون زده پلاستیک زده. کلا ۵۰۰ متر زمینشه تو ورامین . میفروشه ۱ میلیارد تومن.
    مگه چقدر خرج پلاستیک و ستون و اون ۱۰ تا پی اجری شده؟ مگه زمین کشاورزی قیمتش چقدره؟
    چقدر میشه محصول برداشت کرد که ۱ میلیارد تو ۱۰ سال در بیاد؟

  • مَمَدرضا فروردین ۱۵, ۱۴۰۰

    ایرانی جماعت باید گشنه بمونه وگرنه خوشی میزنه زیر دلش و دوباره عنقلاب میکنن و دوباره بدبخت تر میشیم!

  • سعیدی فروردین ۱۵, ۱۴۰۰

    درود بر هجدهمین قدرت اقتصادی دنیا. به امید خدا و یاری مسولان وقتی به جایگاه اول برسیم، هجوم ملت برای خرید یک عدد سیب زمینی و یک کف دست نان رو هم خواهیم دید.