دستگیری زنان اوکراینی در دبی به خاطر گرفتن عکس برهنه در بالکن یک خانه

دستگیری زنان اوکراینی در دبی به خاطر گرفتن عکس برهنه در بالکن یک خانه

پلیس دبی چند زن را به اتهام برهنگی در یک ویدئو دستگیر کرد، امری که در کشور امارات متحده عربی خلاف عفت عمومی به شمار می رود.

این زنان پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی دستگیر شدند که آن ها را برهنه در بالکن یک خانه نشان می داد، کاری که در این کشور زندان و جریمه نقدی دارد.

ویدئوی مذکور به نظر می رسد از ساختمان دیگری در همان حوالی گرفته شده باشد. تصاویر دیگری هم از نمای داخلی آپارتمانی که زن ها در آن بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

مشخص نیست زنان داخل ویدئو چند نفر بودند اما برخی رسانه ها تعداد آن ها را ۴۰ تن عنوان کرده اند. در ویدئویی که از بالکن آپارتمان دیگری گرفته شده تعداد زیادی زن به چشم می خورد.

رسانه ی دولتی RIA روسیه می گوید ویدئوی مذکور بخشی از یک فوتوشوت بوده که توسط مردی روسی ترتیب داده شده بود.

بعد از آنکه رسانه ها مدعی شدند ۸ تن از این زنان روس بودند، سفارت روسیه در دبی با انتشار یک تکذیبیه اظهار کرد زنان درون ویدئو اوکراینی بودند.

کنسولگری اوکراین به بی‌بی‌سی گفته ۱۱ تن از این زنان اوکراینی بودند و این هفته به ملاقات آن ها خواهند رفت.

پلیس دبی در بیانیه ای رفتارهای این زنان را که در ملأعام صورت گرفته بود، خلاف ارزش ها و اصول اخلاقی جامعه ی امارات متحده عربی عنوان کرده است.

ورود فیلم پورن به امارات متحده عربی غیر قانونی است و اغلب سایت های پورن در این کشور مسدود هستند. طبق قوانین دبی، داشتن کلام و رفتار شهوانی – یا تشویق به این کار – در ملأعام و همینطور پخش محتوای پورنوگرافیک جرم محسوب می شود.

این زنان در صورتی که گناهکار شناخته شوند، تا ۱،۳۵۰ دلار جریمه نقدی و ۶ ماه زندان در انتظارشان خواهد بود.

پخش چنین مطالبی مجازات بسیار شدیدتری دارد، از جمله تحمل حبس و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۶۸ هزار تا ۱۳۶ هزار دلار. رسانه های اماراتی می گویند مردی که متهم شده این کار را ترتیب داده بود، توسط پلیس بازداشت شده است.

منبع: insider
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • محسن فروردین ۲۷, ۱۴۰۰

    اصلش این بود که عکس برهنه رو نشون می دادین وچون نمی تونین نشون بدین بقیه خبر ارزش خوندن نداره